Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong Utrecht zondag 8 Maart 16:45

Gestart door Noordcambuur, maart 03, 2026, 22:18:01

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (2.5%)
Amofa
7 (17.5%)
Baouf
1 (2.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5%)
Apkakou
6 (15%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
7 (17.5%)
Sjostrand
10 (25%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
3 (7.5%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: maart 13, 2026, 23:27:35

michello

Citaat van: anderszchristian op maart 10, 2026, 14:25:25
Zou onbegrijpelijk zijn, Galvez ben je kwijt en je hebt met hem zijn opvolger al in huis

Ik zie ons Galvez nog wel een jaar houden. Heeft nog 2 jaar contract bij City en die hebben er wel belang bij dat hij in de eredivisie speelt.

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op maart 10, 2026, 09:39:42
Dat denk ik niet eind van het seizoen loopt zijn contact af denk dat er geen verlenging inzit
zou um er wel bijhouden. Brengt veel energie in de ploeg. Je ziet wel dat als hij word vastgezet dat hij heel matig aan de bal is. Dat is zijn enige minpunt

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op maart 10, 2026, 09:39:42
Dat denk ik niet eind van het seizoen loopt zijn contact af denk dat er geen verlenging inzit

Waarom niet dan? Hij is niet heel duur denk ik?  Voor de basis in de eredivisie lijkt hij mij ook wat te licht, maar als backup prima

Bankzitter

Een optie bij deze categorie spelers is ook nog verlengen en verhuren. Dan kun je einde volgend seizoen beslissen of je ze terug haalt bij de selectie of verkoopt.

Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 10, 2026, 18:37:59
Een optie bij deze categorie spelers is ook nog verlengen en verhuren. Dan kun je einde volgend seizoen beslissen of je ze terug haalt bij de selectie of verkoopt.

Maar dan zal je ze wel een hoger salaris moeten geven dan ze normaal zouden krijgen bij de inlenende club.

James

Citaat van: Bankzitter op maart 10, 2026, 18:37:59
Een optie bij deze categorie spelers is ook nog verlengen en verhuren. Dan kun je einde volgend seizoen beslissen of je ze terug haalt bij de selectie of verkoopt.

Volgens mij moet je beslissingen nemen waarbij Marsman nu lang genoeg bij Cambuur zit om zijn potentie in te schatten v.w.b. eredivisie. Het is een speler met energie, net als Kooistra. Ik vind dat zij elkaar niet zoveel ontlopen. Waren de kapsels andersom geweest dan was Kooistra om mij beter ovegekomen dan Marsman. Nu Marsman want zijn energie i.c.m. zijn kapsel doet wat in een stadion.

denistel

Citaat van: James op maart 10, 2026, 21:21:03
Volgens mij moet je beslissingen nemen waarbij Marsman nu lang genoeg bij Cambuur zit om zijn potentie in te schatten v.w.b. eredivisie. Het is een speler met energie, net als Kooistra. Ik vind dat zij elkaar niet zoveel ontlopen. Waren de kapsels andersom geweest dan was Kooistra om mij beter ovegekomen dan Marsman. Nu Marsman want zijn energie i.c.m. zijn kapsel doet wat in een stadion.

voor de ere divisie zal het voor hun moeilijk worden maar dat geldt ook voor sommige
basis spelers lijkt mij,