Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong Utrecht zondag 8 Maart 16:45

Gestart door Noordcambuur, maart 03, 2026, 22:18:01

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
1 (2.5%)
Amofa
7 (17.5%)
Baouf
1 (2.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (5%)
Apkakou
6 (15%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
7 (17.5%)
Sjostrand
10 (25%)
Henstra
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Marsman
3 (7.5%)
Berkhout
0 (0%)
Rolke
3 (7.5%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: maart 13, 2026, 23:27:35

Noordcambuur

Na prachtige overwinning tegen Almere staat er weer een mooie thuiswedstrijd tegen Jong Utrecht.
Hoop op een uitverkocht Kooi stadion  |:)

wiekie1969


Arno A

Citaat van: Noordcambuur op maart 03, 2026, 22:18:01
Na prachtige overwinning tegen Almere staat er weer een mooie thuiswedstrijd tegen Jong Utrecht.
Hoop op een uitverkocht Kooi stadion  |:)

En voor de thuisblijvers ( uiteraard) live op espn1.

Arno A

Als je deze ook wint dan is promotie wel zeker!

denistel

wederom volle bak en 3 punten pakken hop hop

sunderland


PePe

Cambuur moet altijd voor het kampioenschap gaan. Kunnen nog leuke potjes worden.

Inferno-058

Citaat van: Arno A op maart 04, 2026, 08:07:33
Als je deze ook wint dan is promotie wel zeker!
Voorbarig, nog 3x winnen inc. deze

666

Dat ik zin heb in een potje tegen jong Utrecht  8P.. lekker in het zonnetje met een kleine versnapering in een vol stadion (Ze mogen wmb het uitvak wel weer volgooien met jeugd).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Poetser

Citaat van: 666 op maart 05, 2026, 10:31:02
Dat ik zin heb in een potje tegen jong Utrecht  8P.. lekker in het zonnetje met een kleine versnapering in een vol stadion (Ze mogen wmb het uitvak wel weer volgooien met jeugd).

Doen ze ook.

fred

Stel Almere wint van Den Haag.......

#durftedromen

Zuid1991

Citaat van: Poetser op maart 05, 2026, 10:41:55
Doen ze ook.

Kaartverkoop gaat mooi. Nog een 200 losse tickets exclusief uitvak. |:)

Bernardo

Citaat van: Zuid1991 op maart 05, 2026, 16:22:48
Kaartverkoop gaat mooi. Nog een 200 losse tickets exclusief uitvak. |:)
Uitvak word ook verkocht aan Cambuur supporters via de kidsclub.

Noordcambuur

En de skyboxen zijn op de zuidtribune nog niet open.

Ik hoop dat de westtribune wat voller komt  :D

sunderland