Hallo,
Ik weet niet of ik hier zomaar een topic mag starten, ik ben nieuw hier (dus best spannend! ;) ). Ik open dit omdat er in België steeds hardnekkigere geruchten zijn dat Olivier Deschacht naar Cambuur zou komen. Zelf ben ik al jaren Anderlechtfan en volg dus het reilen en zeilen van onze (ex)spelers. Deschacht is een ervaren rot bij ons, onze oud-kapitein. Ik heb dit nieuws al even geleden vernomen via het roddelcircuit, maar nu zou er een van deze dagen ook iets van in de pers verschijnen. Hebben jullie daar al iets van opgevangen?
Op zich is het niet zo verwonderlijk. Hij is reeds 32 en na de komst van de Zweeds international Safari zit hij regelmatiger op de bank. Nochtans is hij veel te goed hiervoor! Als hij mee naar het WK wilt moet hij ook meer aan spelen toekomen. Lukt dat bij Cambuur, wat denken jullie? Is daar veel concurrentie op links? Zijn sterke punten zijn zijn teamspirit, zijn mandekking en zijn niet onaardige voorzet met links. Zijn rechter is wat minder.
Groeten,
Een Olli-fan (Olli is zijn bijnaam bij ons)
Welkom. uiteraard is iedereen welkom met een normale bijdrage. Bij ons is links achterin zeker nog plaats, sowieso achterin hebben we versterking nodig. En ervaring is iets wat onze ploeg ook mist
Ik vrees dat Cambuur niet het salaris van een Anderlecht-speler kan ophoesten w:)
Als wij deschacht binnen kunnen hengelen hebben we er een winnaarstype bij! Denk echter dat hij onbetaalbaar is voor ons.
Belgenmopje :gelekaart
Dik 300 wedstrijden gespeeld voor Anderlecht, lijkt me sterk dat wij hem kunnen betalen
We zijn hier met z'n allen verzot op geruchten. Deze naam nog niet eerder mbt Cambuur gehoord. Het lijkt me ook stug want iemand van Anderlecht verdient in een maand waar men bij Cambuur een jaar over doet. Maar we zullen zien.
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 21:43:27
Als wij deschacht binnen kunnen hengelen hebben we er een winnaarstype bij! Denk echter dat hij onbetaalbaar is voor ons.
Ik kan me ook nog Joos Valgaeren herinneren, die ging op 30-32 jarige leeftijd naar Emmen....Als het haalbaar is, zeker doen. Goede leerschool voor Bijker!
Ja, dat leek op 't eerste zicht voor ons ook wat raar. Anderzijds hadden wij vorig jaar ook niet gedacht dat we Demi De Zeeuw gingen loskrijgen bij Spartak Moskou (al was het maar voor een halfjaartje).
Afwachten hoe het zich ontwikkelt!
Juist op het Anderlecht forum geruchten gehoord dat onze oud-kapitein naar hier kan gaan.
Ik ga supporter van jullie dan worden, hé
Oli blijf ik volgen, onze held
Ik geloof hier geen zak van. Oli zou ons nooit verlaten, zou er zelfs niet aan denken! 8P
Eeelijk is eeelijk, deze naam is een volkomen verrassing voor me. Ik ben benieuwd in hoeverre het mogelijk is Deschacht binnen te hengelen.
Enneh welkom Belgske
Heeft in een interview in VM al gezegd dat hij een nieuwe uitdaging wil, dacht dat hij bij zijn oude liefde Lokeren ging terecht komen...
Is dit een kut grap of zo? Ineens allemaal van die lui hier.
ff voor clint: google "deschacht anderlecht"en zie 3e regel |:)
Zeg, we worden ineens overspoeld met Belgen. Vooralsnog neem ik dit met een enorme korrel zout. Echter, hij zou natuurlijk wel een fantastische aanwinst zijn ;).
wel mooi dat we nu ook al Belgische supporters hebben, komt denk ik door mien filmkes hahaha :zweep 8P :proost
Citaat van: Oli4eeuwig op juni 18, 2013, 21:56:25
Heeft in een interview in VM al gezegd dat hij een nieuwe uitdaging wil, dacht dat hij bij zijn oude liefde Lokeren ging terecht komen...
hij qil nog een jaartje naar het buitenland ? :P
Citaat van: Collingwood op juni 18, 2013, 21:57:36
Zeg, we worden ineens overspoeld met Belgen. Vooralsnog neem ik dit met een enorme korrel zout. Echter, hij zou natuurlijk wel een fantastische aanwinst zijn ;).
Liever 100 Belgen dan 1 dkv-er :devil
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 21:58:52
hij qil nog een jaartje naar het buitenland ? :P
Zo gek is dit niet. Zit een nederlandse trainer en het netwerk van lodeweges stopt echt niet bij venlo.
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:00:17
Liever 100 Belgen dan 1 dkv-er :devil
Misschien zijn dit wel undercover dkv-ers die een grap met ons uithalen :devil
Citaat van: Ruppppert op juni 18, 2013, 21:58:40
wel mooi dat we nu ook al Belgische supporters hebben, komt denk ik door mien filmkes hahaha :zweep 8P :proost
Ik heb dat filmke bekeken. Zalig man! :proost
Dokkie komen die twee met een belgisch IP?
@ Admins: IP check? Volgens mij is dit een groot broodje aap verhaal... Op fora Van Anderlecht is niets te vinden over eventueel vertrek van deze blondino.
Citaat van: Unknown op juni 18, 2013, 22:01:25
Misschien zijn dit wel undercover dkv-ers die een grap met ons uithalen :devil
Dan zijn ze zeker op vakantie in België :devil IP checkje doet geen wonderen, maar maakt wel meer bekend..
Citaat van: michello op juni 18, 2013, 22:03:44
@ Admins: IP check? Volgens mij is dit een groot broodje aap verhaal... Op fora Van Anderlecht is niets te vinden over eventueel vertrek van deze blondino.
pids
Avatar gebruiker
Berichten: 764
Geregistreerd: wo 03 okt 2012, 12:30
Einde van een icoon?
Berichtdoor pids » di 18 jun 2013, 21:43
Een maat van mij die voor het nieuwsblad werkt kreeg net dit bericht onder ogen. Uiteraard wilden ze dit eerst dubbelchecken bij Deschacht zelf (hebben goeie connecties ;) ), uiteindelijk van zijn entourage de vraag gekregen om het nog enkele dagen stil te houden.
Buitenlands avontuur voor Deschacht?
18/06/2013 - Brussel - UF
Anderlecht speler Olivier Deschacht staat in de nadrukkelijke belangstelling van het Nederlandse SC Cambuur. De nieuwkomer in de Eredivisie is op zoek naar een ervaren rot om de jonge ploeg van Cambuur te sturen. Die zoektocht bracht hen bij de blonde linksachter van de Belgische recordkampioen. Met meer dan 300 wedstrijden voor het eerste elftal van Anderlecht en 20 caps voor de populaire Rode Duivels kan hij alvast wat adelbrieven voorleggen. Met coach John van den Brom (ex-Vitesse, ex-ADO) heeft hij bovendien reeds kennis gemaakt van de Nederlandse aanpak.
In het verleden stond Deschacht in de belangstelling van Espanyol Barcelona, maar die transfer sprong in laatste instantie af omdat de Spanjaarden onvoldoende bankgaranties konden voorleggen. Olivier Deschacht noemt dit nog steeds een gemiste kans om een buitenlandse carrière uit te bouwen en staat dus niet weigerachtig tegenover de interesse van SC Cambuur. Hij zou bereid zijn om fors in te leveren om alsnog zijn buitenlandse droom waar te maken. Uit goede bron werd vernomen dat Deschacht samen met zijn vriendin, ex-Miss België Annelien Coorevits, reeds een bezoek hebben gebracht aan Leeuwarden. Of dit een signaal is voor een nakende transfer zal de komende dagen duidelijk worden. Deschacht zou bij Cambuur in de voetsporen treden van andere Belgen zoals David Meul en Pieter Collen.
Dit zou echt het einde van een tijdperk zijn :scared:
Dit is wat ik van het forum van rsca heb kunnen ontdekken
Haha, dit zou toch wel echt sensationeel zijn, wat mij betreft. Maar, zoals ik zei: vooralsnog een enorme korrel zout.
Citaat van: moodygrunn op juni 18, 2013, 22:05:47
pids
Avatar gebruiker
Berichten: 764
Geregistreerd: wo 03 okt 2012, 12:30
Einde van een icoon?
Berichtdoor pids » di 18 jun 2013, 21:43
Een maat van mij die voor het nieuwsblad werkt kreeg net dit bericht onder ogen. Uiteraard wilden ze dit eerst dubbelchecken bij Deschacht zelf (hebben goeie connecties ;) ), uiteindelijk van zijn entourage de vraag gekregen om het nog enkele dagen stil te houden.
Buitenlands avontuur voor Deschacht?
18/06/2013 - Brussel - UF
Anderlecht speler Olivier Deschacht staat in de nadrukkelijke belangstelling van het Nederlandse SC Cambuur. De nieuwkomer in de Eredivisie is op zoek naar een ervaren rot om de jonge ploeg van Cambuur te sturen. Die zoektocht bracht hen bij de blonde linksachter van de Belgische recordkampioen. Met meer dan 300 wedstrijden voor het eerste elftal van Anderlecht en 20 caps voor de populaire Rode Duivels kan hij alvast wat adelbrieven voorleggen. Met coach John van den Brom (ex-Vitesse, ex-ADO) heeft hij bovendien reeds kennis gemaakt van de Nederlandse aanpak.
In het verleden stond Deschacht in de belangstelling van Espanyol Barcelona, maar die transfer sprong in laatste instantie af omdat de Spanjaarden onvoldoende bankgaranties konden voorleggen. Olivier Deschacht noemt dit nog steeds een gemiste kans om een buitenlandse carrière uit te bouwen en staat dus niet weigerachtig tegenover de interesse van SC Cambuur. Hij zou bereid zijn om fors in te leveren om alsnog zijn buitenlandse droom waar te maken. Uit goede bron werd vernomen dat Deschacht samen met zijn vriendin, ex-Miss België Annelien Coorevits, reeds een bezoek hebben gebracht aan Leeuwarden. Of dit een signaal is voor een nakende transfer zal de komende dagen duidelijk worden. Deschacht zou bij Cambuur in de voetsporen treden van andere Belgen zoals David Meul en Pieter Collen.
Dit zou echt het einde van een tijdperk zijn :scared:
Dit is wat ik van het forum van rsca heb kunnen ontdekken
EDIT: Kun je een link plaatsen?
Miss-België's zijn sowieso altijd welkom. Ik zou ook alles aangrijpen om weg te zijn bij die flapdrol Van den Brom :X
Leuk mevrouwtje!
Als ze dan toch haar man meeneemt.... :insane
Op het forum staat nog meer informatie met betrekking tot de voetballer Deschacht:
"Hallo,
Eerst en vooral wil ik u feliciteren met uw werk over de 35 Iconen van Anderlecht. Hier is duidelijk dat hier veel research en tijd in heeft gekropen.
Toch één bedenking. In die lijst iconen zitten op z'n minst twee heel bedenkelijke namen: Olivier Deschacht en Dieumerci Mbokani. Sportieve prestaties zijn per defintie voor discussie vatbaar dus over het 'niveau' dat Deschacht wekelijks probeert te halen zal ik het niet hebben. Het is echter wel een feit dat Royal Sporting Club Anderlecht een aparte club is, zowel in België als in Europa, omwille van de waarden die het meedraagt. Mens sana in corpore sano, weet u wel. Stijl is daarbij een sleutelwoord. Elegantie. Op het veld en naast het veld. En zo komen we bij Deschacht en Mbokani.
Het valt niet te ontkennen dat Deschacht meer dan 300 wedstrijden voor RSCA gespeeld heeft. Dat is namelijk een feit. Het is echter evenzeer een niet te ontkennen feit dat hij een voetbalstijl heeft die helemaal niet met de waarden van Anderlecht overeen komt. Stijlloos. Kleurloos. Grijs. Geploeter en gewroet. Dat men daar bij Club Brugge of Standard een icoon van maakt is geen probleem maar Anderlecht is anders. Inzet, hoe verdienstelijk ook, volstaat niet. Waarom zou men dan bijvoorbeeld ook geen Van Binst of Broos onder de iconen selecteren? Deschacht heeft zijn plaats niet. Het is niet dat verdedigers geen plaats kunnen hebben maar dan moeten ze meer te bieden hebben dat de middelmaat die men bij andere clubs te zien krijgt. Verbist, Grün en Kompany hadden een stijl en een klasse die men bij andere clubs niet ziet. Daarom hebben zij hun plaats. Daarom heeft Deschacht geen plaats."
Amai zotteke!
Geef die bal ene flats :_schater
Miss belgie? Daar zal hij geregeld mee poepen :_schater
Kom er maar in wiekmans!
Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 22:12:02
Amai zotteke!
Geef die bal ene flats :_schater
Miss belgie? Daar zal hij geregeld mee poepen :_schater
Kom er maar in wiekmans!
Jep, mogen wel vaak wat supporters binnen. Dat heet clubliefde :thumbsup
AND WE ALL HATE DKV |:) |:) |:)
Citaat van: Oli4eeuwig op juni 18, 2013, 22:16:48
AND WE ALL HATE DKV |:) |:) |:)
Als je dat maar serieus meent :devil
Citaat van: Oli4eeuwig op juni 18, 2013, 22:16:48
AND WE ALL HATE DKV |:) |:) |:)
Dat staat al in de forumregels die je hebt geaccepteerd... :_schater
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 18, 2013, 22:08:48
Leuk mevrouwtje!
Als ze dan toch haar man meeneemt.... :insane
Heren, hierbij bied ik mij vrijwillig aan voor de medische keuring van ex miss België. Ik zal extra goed letten op de vochtigheid, de zuig en trek kracht en op de flexibiliteit van enkele delen van het lichaam. Daarnaast zal ik dan ook kijken naar haar uithoudingsvermogen. Dit alles kan eventueel opgenomen worden en bekeken worden op YouTube. :devil :devil :zweep :thumbsup
Citaat van: Oli4eeuwig op juni 18, 2013, 22:16:48
AND WE ALL HATE DKV |:) |:) |:)
Yo! Cambuur4eveuuuuur!!! :0= |:) |:) |:)
Oli is toch een kenkermongool, jongens
wees blij dat hij niet komt
Wie is DKV eigenlijk?
Citaat van: Oli4eeuwig op juni 18, 2013, 22:23:21
Oli is toch een kenkermongool, jongens
wees blij dat hij niet komt
Wie is DKV eigenlijk?
dkv is de club die zich profileert als trots van al het afval wat om onze stad gebouwd is. Folkloristische schijtclub die menen superieur te zijn in Friesland. Publiek wat bestaat uit thermoskandragende bejaarden met losgeschoten kunstgebitten en een echt "volkslied". Verder braaf meehuppelend volk wat bij het roepen van "Boe" al een waarschuwing krijgt voor uitsluiting in het stadion...
Eigenlijk alles waar wij een hekel aan hebben. Maar wel met een geweldige voorzitter :D
Citaat van: Oli4eeuwig op juni 18, 2013, 22:16:48
AND WE ALL HATE DKV |:) |:) |:)
Oefenwedstrijdje regelen zou ik zeggen, een uit en een thuiswedstrijd, 1 ding weet ik zeker, Belgisch :proost is lekker. En we hebben alvast een icoontje voor olli: :fant
DKV = Die Kut Vlamingen :proost :proost
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 18, 2013, 22:26:44
DKV = Die Kut Vlamingen :proost :proost
Soms kan je beter zwijgen :zucht
Geslaagd geintje. Leuk Belgenmopje 8)
En idd: Belgisch bier _O_ :thumbsup _O_
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 18, 2013, 22:26:44
DKV = Die Kut Vlamingen :proost :proost
_O_ _O_ _O_ :_schater :_schater :_schater :proost
Citaat van: OlivooreeuwigSportingboy op juni 18, 2013, 22:28:00
Soms kan je beter zwijgen :zucht
Sorry. Walloniers paste niet :insane
Citaat van: Ronald op juni 18, 2013, 22:28:21
_O_ _O_ _O_ :_schater :_schater :_schater :proost
Wij komen uit Brussel, dat is niet in Vlaanderen :clint
Oye oye, ladies and gentlemen, zet jullie maar schrap:
OLIVIER DESCHACHT
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xj2xIJCG3WI
Citaat van: OlivooreeuwigSportingboy op juni 18, 2013, 22:35:11
Oye oye, ladies and gentlemen, zet jullie maar schrap:
OLIVIER DESCHACHT
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xj2xIJCG3WI
tsjonge jonge, dat is wel erch lullich. :zweep
Hallo Nederlandse vrienden!
Geloven jullie in de Heer?
Citaat van: Doran Dididum op juni 18, 2013, 22:39:40
Hallo Nederlandse vrienden!
Geloven jullie in de Heer?
Als in de Verlosser?
Ja, bij ons heet hij Henk de Jong |:)
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:40:46
Als in de Verlosser?
Ja, bij ons heet hij Henk de Jong |:)
_O_ _O_ _O_
Het wordt steeds gezelliger hier... Grappig om te zien hoe de haat bij de Anderlecht Fans is richting DKV op hun forum :devil
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:40:46
Als in de Verlosser?
Ja, bij ons heet hij Henk de Jong |:)
:0= AMEN
Nog even en dit topic overtreft het nieuwe spelers topic, in dit tempo... :zweep
Laatste geruchten van de thuisbasis zijn dat er externe financiers zouden zijn opgestaan om eventuele verschillen tussen vraag en aanbod qua salaris deels op te kunnen lossen...
Citaat van: Bernardo op juni 18, 2013, 22:43:17
Nog even en dit topic overtreft het nieuwe spelers topic, in dit tempo... :zweep
Eeeh je bedoelt dat topic wat voornamelijk gaat over hemmen, el makrini en gedeeltelijk bakens hoop ik. Dat is het. Mo/michiel/tim topic
Citaat van: Ronald op juni 18, 2013, 22:45:51
Eeeh je bedoelt dat topic wat voornamelijk gaat over hemmen, el makrini en gedeeltelijk bakens hoop ik. Dat is het. Mo/michiel/tim topic
En wat dacht je van al die berichten: Is er al nieuws? Wanneer krijgen we nieuws? 8P
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:44:54
Laatste geruchten van de thuisbasis zijn dat er externe financiers zouden zijn opgestaan om eventuele verschillen tussen vraag en aanbod qua salaris deels op te kunnen lossen...
Goed nieuws, zoveel ervaring (oa in het Belgische nationale elftal) kunnen wij goed gebruiken vanwege onze jonge selectie. Bakens nog bijtekenen, dan zit het met de ervaring wel goed!
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:44:54
Laatste geruchten van de thuisbasis zijn dat er externe financiers zouden zijn opgestaan om eventuele verschillen tussen vraag en aanbod qua salaris deels op te kunnen lossen...
Als ie moet kiezen tussen het Lierse van Menzo en ons SCC is de keuze ook niet zo moeilijk natuurlijk :proost
Citaat van: Bernardo op juni 18, 2013, 22:46:23
En wat dacht je van al die berichten: Is er al nieuws? Wanneer krijgen we nieuws? 8P
Vergeet niet alle voorspellingen over spelers, bier en alle andere zaken :proost
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 18, 2013, 22:47:30
Als ie moet kiezen tussen het Lierse van Menzo en ons SCC is de keuze ook niet zo moeilijk natuurlijk :proost
JUIST!!!
Ben benieuwd wanneer er officieel bericht komt vanuit de club, of men wil dat nog ontkrachten....
Citaat van: Ronald op juni 18, 2013, 22:48:17
Vergeet niet alle voorspellingen over spelers, bier en alle andere zaken :proost
En vooral die ene "betrouwbare bron" 8P
Citaat van: Yellow Army op juni 18, 2013, 22:49:51
En vooral die ene "betrouwbare bron" 8P
Niet de gek hebben met mijn Bonifatiusbron! Die heeft meermaals bewezen dat deze goede krachten bevat :D
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:49:33
JUIST!!!
Ben benieuwd wanneer er officieel bericht komt vanuit de club, of men wil dat nog ontkrachten....
Och het heeft ook lang geduurd mbt hemmen, makrini en bakens....ik zie het als stilte voor de storm.
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:25:45
dkv is de club die zich profileert als trots van al het afval wat om onze stad gebouwd is. Folkloristische schijtclub die menen superieur te zijn in Friesland. Publiek wat bestaat uit thermoskandragende bejaarden met losgeschoten kunstgebitten en een echt "volkslied". Verder braaf meehuppelend volk wat bij het roepen van "Boe" al een waarschuwing krijgt voor uitsluiting in het stadion...
Eigenlijk alles waar wij een hekel aan hebben. Maar wel met een geweldige voorzitter :D
_O_ _O_ _O_
Ik gebruik voor mijn info de volgende bron ui een flesje: :hein
Citaat van: Ronald op juni 18, 2013, 22:55:47
ui een flesje: :grolsch
:grolsch = uienbier!
Slotje!
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:53:26
Niet de gek hebben met mijn Bonifatiusbron! Die heeft meermaals bewezen dat deze goede krachten bevat :D
en betrouwbaar is ie
Citaat van: Galdiano op juni 18, 2013, 22:57:22
Slotje!
Eigenlijk wel ja.. Hij heeft nog niet getekend ;)
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:59:38
Eigenlijk wel ja.. Hij heeft nog niet getekend ;)
Kan nog tot 31 augustus 23:59.... l0l
Citaat van: Bernardo op juni 18, 2013, 23:01:18
Kan nog tot 31 augustus 23:59.... l0l
Komt wel goed schatje :devil
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 23:03:10
Komt wel goed schatje :devil
Kusje er op? :devil
Voer nooit bronnen op die u niet zelf heeft geraadpleegd. Wetenschappelijk verantwoord schrijven vereist toepassing van het ANNA-principe: Alles nazien, niets aannemen.
Wiekiepedia :insane
Wij hanteren liever het NNAA principe. Niks nazien, alles aannemen.
:y
Prachtig forum hebben we toch! |:)
Citaat van: Yellow Army op juni 18, 2013, 23:10:59
Wij hanteren liever het NNAA principe. Niks nazien, alles aannemen.
NNGDO Niet Nadenken Gewoon Dom Ouwehoeren... Dat principe beheersen wij tot in de finesses :devil
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 23:14:02
NNGDO Niet Nadenken Gewoon Dom Ouwehoeren... Dat principe beheersen wij tot in de finesses :devil
:0= Kampioenen
Daarin zijn we al jaren wereld kampioen in, een wk winnen we makkelijk
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:59:38
Eigenlijk wel ja.. Hij heeft nog niet getekend ;)
Daarom! Slotje! :X
Citaat van: Galdiano op juni 18, 2013, 23:19:29
Daarom! Slotje! :X
Ja eigenlijk heb je wel gelijk. Ben bang dat vd Belt en co. hier niet zo blij mee zijn.. Die hadden Olli graag iets later willen presenteren ;)
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 23:21:53
Ja eigenlijk heb je wel gelijk. Ben bang dat vd Belt en co. hier niet zo blij mee zijn.. Die hadden Olli graag iets later willen presenteren ;)
Cambuur is net de begroting voor prinsjesdag, het mag niet uitlekken, maar het gebeurd toch wel.
Eind oktober had ie een ernstige blessure!? Hoe is het daarmee :devil?
'' Olivier Deschacht is er wellicht erger aan toe. Hij verliet dinsdag het veld met een spierletsel.
"Ik vrees dat we 'Oli' een tijdje zullen moeten missen", sakkerde coach John van den Brom in Het Laatste Nieuws. "En dat is jammer, want Deschacht is een belangrijke schakel voor ons."
Deschacht ontpopte zich dit seizoen, ondanks de concurrentie in de kern, opnieuw tot een vast pion in het paars-witte elftal.''
Citaat van: Ronald op juni 18, 2013, 23:29:38
Cambuur is net de begroting voor prinsjesdag, het mag niet uitlekken, maar het gebeurd toch wel.
Nee dat was een paar jaar geleden.. We moeten weer bezuinigen :devil
Wat een boel zuid-limburgers ineens hier
Citaat van: mscc op juni 18, 2013, 23:37:05
Wat een boel zuid-limburgers ineens hier
Zien ze ook eens hoe een forum bij een echte club werkt
Citaat van: De Raaf op juni 18, 2013, 21:56:54
ff voor clint: google "deschacht anderlecht"en zie 3e regel |:)
Wat bistou oek een vies mannetje he?
l0l l0l
Dus een vaste basisklant van een Europese subtopper met 300 wedstrijden daar in de benen gaat voor een 'buitenlands' avontuur naar Cambuur?
Sure!
:_schater :_schater
Cambuur is toch echt serieus is gesprek! Cambuur had dit graag nog even in de doofpot willen stoppen! Verwacht eind deze week begin volgende week wel nieuws ;)
Dkv'ers stromen binnen hier op het forum. Alleen nu van driehonderd km verderop.
Hij heeft voor drie jaar getekend vlgs anderlecht tweet.
Citaat van: sk13 op juni 19, 2013, 09:32:41
Hij heeft voor drie jaar getekend vlgs anderlecht tweet.
Dat account heefy maar 300 volgers en alleen maar onzin berichten en volgens mij heeft deschacht doorlopend contract
Citeer
RSCAforum.be @RSCAforum_be 2u
OFFICIEEL: OLIVIER DESCHACHT TEKENT VOOR DRIE JAAR BIJ CAMBUUR #sportinglive #rsca
Deze jongen lijkt mij echt niet haalbaal,......
maar stiekem
Citaat van: sk13 op juni 19, 2013, 09:32:41
Hij heeft voor drie jaar getekend vlgs anderlecht tweet.
Zal toch niet?!....
Mag ik z'n hoofd al op een Cambuurshirt photoshoppen?
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:44:54
Laatste geruchten van de thuisbasis zijn dat er externe financiers zouden zijn opgestaan om eventuele verschillen tussen vraag en aanbod qua salaris deels op te kunnen lossen...
Met alle respect ik mag hopen dat ze niet opstaan voor een linksback. Of het moeten lui van Anderlecht/Deschacht zijn natuurlijk.
Men was op zoek naar een routinier ;) Ik meld alleen wat mij verteld is, waarheidsgehalte kan hierin vrij laag zijn natuurlijk.
V.d. Belt wilde deze week nog een linksbuiten en wilde daarna alleen nog een linker middenvelder. Lijkt me inderdaad sterk dat we dan een linksback erbij nemen, ook omdat vd Laan daar prima kan spelen.
Citaat van: Lwdscc op juni 19, 2013, 10:47:20
V.d. Belt wilde deze week nog een linksbuiten en wilde daarna alleen nog een linker middenvelder. Lijkt me inderdaad sterk dat we dan een linksback erbij nemen, ook omdat vd Laan daar prima kan spelen.
Ik neem aan dat ze v/d Laan liever in het centrum hebben staan. Daarnaast willen ze alle posities dubbel bezet hebben, dus de komst van een linksback lijkt mij niet uitgesloten. Sowieso heeft Cambuur met het vetrek van Rose geen ervaren aanvoerder meer, dus wellicht dat dat ook een rol speelt. Als dit alles waar is natuurlijk. :y
Deschacht kan ook op de linksmidden uit de voeten. Linksbenig, goede voorzet etc.
onzin verhaal :0=
Slotje..
Ik hef dus hoort.............
Citaat van: Thieske op juni 19, 2013, 10:57:40
Ik hef dus hoort.............
.... dat ut driejarig contract al tekent is. Waarom is Dijks anders in het stadion |:)
Externe financiers zouden ermee bezig zijn?!! |:) |:)
:_schater
Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:00:17
Liever 100 Belgen dan 1 dkv-er :devil
:thumbsup :y
Sterke karaktervoetballer die deschacht, zou prachtig zijn. Regelmatig mee gespeeld in footbal manager. We wachten af..
Net even bij stadion langsgeweest. Daar was men niet zo blij met het uitlekken van dit nieuws.
Kwam ik tegen op Twitter:
Niels Boot @nielsboot17
Onderweg naar Holwerd. Kijken naar nieuwe spelers #Cambuur. #geruchten #transfers
Net in een flits een onbekende blonde speler gezien. Wie kan dit zijn? #dtv #transfer #cambuur
En jongens, onze blonde God al gezien?
---------------------------------------------------------
Hoerewveeennn
http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=16&t=3593&p=495622#p495622
Ook Hoerenveen zou zich gemeld hebben
vuile mongolen willen Cambuur te snel af zijn.
Citaat van: Oli4eeuwig op juni 19, 2013, 12:06:49
vuile mongolen willen Cambuur te snel af zijn.
Gast, doe normaal man!
Citaat van: Timmie op juni 19, 2013, 12:15:25
Gast, doe normaal man!
Staat gij voor Hoerenveen? Tis hier wel Cambuur eh maateken |:)
Citaat van: OlivooreeuwigSportingboy op juni 19, 2013, 12:18:27
Staat gij voor Hoerenveen? Tis hier wel Cambuur eh maateken |:)
We maken die boertjes voor van alles en nog wat uit, alleen geen kanker.. Hebben we afgelopen seizoen een aantal trouwe supporters aan verloren helaas :'(
Citaat van: Oli4eeuwig op juni 19, 2013, 12:06:49
vuile mongolen willen Cambuur te snel af zijn.
Tsja, 't binne wel mongolen maar 't woord k..r gebruiken we hier niet!
toch grappig dat de beste man nou al door sommige als aanvoerder word gezien!
Olli de nieuwe cultheld? :P
Citaat van: veroen op juni 19, 2013, 12:41:25
toch grappig dat de beste man nou al door sommige als aanvoerder word gezien!
Olli de nieuwe cultheld? :P
Hij had toch allang een eigen icoontje? :fant :D
Volgens verschillende Twitter berichten is er al een deal
Citaat van: Destroyer op juni 19, 2013, 13:00:42
Volgens verschillende Twitter berichten is er al een deal
Tja, Dijks was ook al in het stadion vanmorgen.. 1+1 is dan al snel 2.
Ik geloofde hier helemaal niks van tot ik zojuist een telefoontje kreeg van iemand omdat ik kaarten wilde regelen. Kon even niet omdat ze onder grote druk stonden omdat er een toptransfer aan zat te komen. Het was daar topdrukte. De bron kan ik helaas niet noemen, maar is zeer betrouwbaar. Het zou inderdaad gaan om Olivier Deschacht.
nou gas, bronvermelding en anders je snuit houden, dat opzwepende gedoe allemaal..
ik heb ook uit zeer, zeer betrouwbare bron dat er een top transfer aankomt, Isco, komt deze kant op.. even afwachten dus 8P
Citaat van: OlivooreeuwigSportingboy op juni 19, 2013, 12:05:03
http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=16&t=3593&p=495622#p495622
Ook Hoerenveen zou zich gemeld hebben
Gepost door iemand met 1 bericht. Waarschijnlijk biedt zijn zaakwaarnemer hem overal aan of Deschacht maakt die berichten allemaal zelf, net als Stijnen een paar jaar geleden :P. Eerst zien dan geloven
Spannend verhaal dit...
Word ws vandaag meer bekend dus?
Zou wel mooi zijn zeg...zo,n routinier erbij!! |:)
Citaat van: OlivooreeuwigSportingboy op juni 19, 2013, 12:05:03
Hoerenveen
Jullie leren snel mennekes :thumbsup
Deschacht zou een hele goede aanwinst zijn (mochten de geruchten waar zijn) gezien zijn ervaring en wedstrijdinstelling.
Maar Bijker speelde prima vorig seizoen, vooral tweede seizoenshelft onvermoeibaar en kwam steeds vaker mee naar voren. Mocht hij zijn plaats kwijtraken aan Deschacht dat staat dit de ontwikkeling en daarmee marktwaarde van een eigen jeugdspeler in de weg.
Daarom had ik liever een ervaren speler gezien voor een andere positie.
Maar goed, Deschacht zou voor ons een buitenkansje zijn en mochten we hem binnenhalen is dat toch wel een stunt.
Hij kan ook linksmidden spelen!
En bij evt blessure van bijker back.
Het ie al tekent? :_schater
Citaat van: Bernardo op juni 19, 2013, 14:32:19
Het ie al tekent? :_schater
wat dan? het ie een kleurplaat kregen?
En nou @#$&#%%( even serieus!
Is het waar of een broodje aap verhaal?
Citaat van: peter op juni 19, 2013, 14:37:51
En nou @#$&#%%( even serieus!
Is het waar of een broodje aap verhaal?
Wat denk je zelf?
Citaat van: peter op juni 19, 2013, 14:37:51
En nou @#$&#%%( even serieus!
Is het waar of een broodje aap verhaal?
Geruchten, kan toch haast niet anders..
Citaat van: peter op juni 19, 2013, 14:37:51
En nou @#$&#%%( even serieus!
Is het waar of een broodje aap verhaal?
Wut snel genoeg duidelijk lijkt mij, ff geduld hebben...
Citaat van: peter op juni 19, 2013, 14:37:51
En nou @#$&#%%( even serieus!
Is het waar of een broodje aap verhaal?
:_schater
Ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat het salarisplafond van 1 ton is verhoogd naar 8,5 ton...dus alles is mogelijk :y
:O :O :O
Citaat van: moodygrunn op juni 19, 2013, 14:46:17
Waar rook is.....
Haha jij hebt ook op dat RSCA-forum lopen rondneuzen :proost
Jongens: Het was leuk, nu over naar de orde van de dag...
Welke investeerder/sponsor gaat dat allemaal betalen dan ?
Want Cambuur zelf heeft nog niet een stuiver.
Tenminste, Cambuur heeft nog een negatief Eigen Vermogen :(
Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 14:47:37
Jongens: Het was leuk, nu over naar de orde van de dag...
SLOTJE :rodekaart
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 19, 2013, 14:48:38
Welke investeerder/sponsor gaat dat allemaal betalen dan ?
Want Cambuur zelf heeft nog niet een stuiver.
Tenminste, Cambuur heeft nog een negatief Eigen Vermogen :(
Kledingwinkel Doelesteeg
Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 14:47:37
Jongens: Het was leuk, nu over naar de orde van de dag...
Kansloos en niet leuk :zucht
Inderdaad, de grap is nu wel leuk geweest. We stoppen ermee.
Anderlecht supporters bedankt voor de invasie en medewerking! Het was aangenaam kennis te maken |:) Als tegenprestatie mogen jullie bij de eerste thuiswedstrijd van de competitie "Ut Woanskip" zingen :devil