Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Olivier Deschacht

Gestart door Belgske, juni 18, 2013, 21:35:49

Vorige topic - Volgende topic

Thieske


Thieske

Ik hef dus hoort.............

Dokkumer

Citaat van: Thieske op juni 19, 2013, 10:57:40
Ik hef dus hoort.............
.... dat ut driejarig contract al tekent is. Waarom is Dijks anders in het stadion |:)

Thieske

Externe financiers zouden ermee bezig zijn?!!  |:) |:)

Andre-Lwd


SCCRulez

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:00:17
Liever 100 Belgen dan 1 dkv-er :devil
:thumbsup :y

Sterke karaktervoetballer die deschacht, zou prachtig zijn. Regelmatig mee gespeeld in footbal manager. We wachten af..

John Hiatt

Net even bij stadion langsgeweest. Daar was men niet zo blij met het uitlekken van dit nieuws.

Thieske

Kwam ik tegen op Twitter:

Niels Boot ‏@nielsboot17
Onderweg naar Holwerd. Kijken naar nieuwe spelers #Cambuur. #geruchten #transfers

Net in een flits een onbekende blonde speler gezien. Wie kan dit zijn? #dtv #transfer #cambuur


Oli4eeuwig

En jongens, onze blonde God al gezien?







---------------------------------------------------------
Hoerewveeennn


Oli4eeuwig

#115
vuile mongolen willen Cambuur te snel af zijn.


Timmie

#116
Citaat van: Oli4eeuwig op juni 19, 2013, 12:06:49
vuile mongolen willen Cambuur te snel af zijn.

Gast, doe normaal man!

OlivooreeuwigSportingboy

Citaat van: Timmie op juni 19, 2013, 12:15:25
Gast, doe normaal man!

Staat gij voor Hoerenveen? Tis hier wel Cambuur eh maateken  |:)

Dokkumer

Citaat van: OlivooreeuwigSportingboy op juni 19, 2013, 12:18:27
Staat gij voor Hoerenveen? Tis hier wel Cambuur eh maateken  |:)
We maken die boertjes voor van alles en nog wat uit, alleen geen kanker.. Hebben we afgelopen seizoen een aantal trouwe supporters aan verloren helaas :'(

mario

#119
Citaat van: Oli4eeuwig op juni 19, 2013, 12:06:49
vuile mongolen willen Cambuur te snel af zijn.

Tsja, 't binne wel mongolen maar 't woord k..r gebruiken we hier niet!