Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Olivier Deschacht

Gestart door Belgske, juni 18, 2013, 21:35:49

Vorige topic - Volgende topic

Timmie


DC

Citaat van: peter op juni 19, 2013, 14:37:51
En nou @#$&#%%( even serieus!
Is het waar of een broodje aap verhaal?
Wut snel genoeg duidelijk lijkt mij, ff geduld hebben...

Bernardo

Citaat van: peter op juni 19, 2013, 14:37:51
En nou @#$&#%%( even serieus!
Is het waar of een broodje aap verhaal?

:_schater

brambo3004

Ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat het salarisplafond van 1 ton is verhoogd naar 8,5 ton...dus alles is mogelijk :y

Ronnie tng


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

brambo3004

Citaat van: moodygrunn op juni 19, 2013, 14:46:17
Waar rook is.....

Haha jij hebt ook op dat RSCA-forum lopen rondneuzen :proost

dit is mien club

Jongens: Het was leuk, nu over naar de orde van de dag...
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

RotterdamLeeuwarden

Welke investeerder/sponsor gaat dat allemaal betalen dan ?
Want Cambuur zelf heeft nog niet een stuiver.
Tenminste, Cambuur heeft nog een negatief Eigen Vermogen :(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SaVaGe

Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 14:47:37
Jongens: Het was leuk, nu over naar de orde van de dag...

SLOTJE :rodekaart

DC

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 19, 2013, 14:48:38
Welke investeerder/sponsor gaat dat allemaal betalen dan ?
Want Cambuur zelf heeft nog niet een stuiver.
Tenminste, Cambuur heeft nog een negatief Eigen Vermogen :(
Kledingwinkel Doelesteeg

Ronnie tng

Citaat van: dit is mien club op juni 19, 2013, 14:47:37
Jongens: Het was leuk, nu over naar de orde van de dag...

Kansloos en niet leuk  :zucht

Dokkumer

Inderdaad, de grap is nu wel leuk geweest. We stoppen ermee.
Anderlecht supporters bedankt voor de invasie en medewerking! Het was aangenaam kennis te maken  |:) Als tegenprestatie mogen jullie bij de eerste thuiswedstrijd van de competitie "Ut Woanskip" zingen :devil