Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Olivier Deschacht

Gestart door Belgske, juni 18, 2013, 21:35:49

Vorige topic - Volgende topic

veroen

toch grappig dat de beste man nou al door sommige als aanvoerder word gezien!

Olli de nieuwe cultheld? :P

Dokkumer

Citaat van: veroen op juni 19, 2013, 12:41:25
toch grappig dat de beste man nou al door sommige als aanvoerder word gezien!

Olli de nieuwe cultheld? :P
Hij had toch allang een eigen icoontje?  :fant :D

Destroyer

Volgens verschillende Twitter berichten is er al een deal
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op juni 19, 2013, 13:00:42
Volgens verschillende Twitter berichten is er al een deal
Tja, Dijks was ook al in het stadion vanmorgen.. 1+1 is dan al snel 2.

Vanuit Helmond

Ik geloofde hier helemaal niks van tot ik zojuist een telefoontje kreeg van iemand omdat ik kaarten wilde regelen. Kon even niet omdat ze onder grote druk stonden omdat er een toptransfer aan zat te komen.  Het was daar topdrukte. De bron kan ik helaas niet noemen, maar is zeer betrouwbaar. Het zou inderdaad gaan om Olivier Deschacht.

SaVaGe

nou gas, bronvermelding en anders je snuit houden, dat opzwepende gedoe allemaal..


ik heb ook uit zeer, zeer betrouwbare bron dat er een top transfer aankomt, Isco, komt deze kant op.. even afwachten dus 8P

kgscc

Citaat van: OlivooreeuwigSportingboy op juni 19, 2013, 12:05:03
http://sc.heerenveen.org/forum/viewtopic.php?f=16&t=3593&p=495622#p495622

Ook Hoerenveen zou zich gemeld hebben

Gepost door iemand met 1 bericht. Waarschijnlijk biedt zijn zaakwaarnemer hem overal aan of Deschacht maakt die berichten allemaal zelf, net als Stijnen een paar jaar geleden :P. Eerst zien dan geloven

speculeter

Spannend verhaal dit...
Word ws vandaag meer bekend dus?
Zou wel mooi zijn zeg...zo,n routinier erbij!! |:)

DC

Citaat van: OlivooreeuwigSportingboy op juni 19, 2013, 12:05:03
Hoerenveen

Jullie leren snel mennekes   :thumbsup

Deschacht zou een hele goede aanwinst zijn (mochten de geruchten waar zijn) gezien zijn ervaring en wedstrijdinstelling.
Maar Bijker speelde prima vorig seizoen, vooral tweede seizoenshelft onvermoeibaar en kwam steeds vaker mee naar voren. Mocht hij zijn plaats kwijtraken aan Deschacht dat staat dit de ontwikkeling en daarmee marktwaarde van een eigen jeugdspeler in de weg.
Daarom had ik liever een ervaren speler gezien voor een andere positie.
Maar goed, Deschacht zou voor ons een buitenkansje zijn en mochten we hem binnenhalen is dat toch wel een stunt.

speculeter

Hij kan ook linksmidden spelen!
En bij evt blessure van bijker back.

Bernardo


Yellow Army

Citaat van: Bernardo op juni 19, 2013, 14:32:19
Het ie al tekent?  :_schater

wat dan? het ie een kleurplaat kregen?
Area 58

speculeter

En nou @#$&#%%( even serieus!
Is het waar of een broodje aap verhaal?

brambo3004

Citaat van: peter op juni 19, 2013, 14:37:51
En nou @#$&#%%( even serieus!
Is het waar of een broodje aap verhaal?

Wat denk je zelf?

CJ058

Citaat van: peter op juni 19, 2013, 14:37:51
En nou @#$&#%%( even serieus!
Is het waar of een broodje aap verhaal?
Geruchten, kan toch haast niet anders..