Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Olivier Deschacht

Gestart door Belgske, juni 18, 2013, 21:35:49

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Area 58

Holwerd voor Cambuur

Voer nooit bronnen op die u niet zelf heeft geraadpleegd. Wetenschappelijk verantwoord schrijven vereist toepassing van het ANNA-principe: Alles nazien, niets aannemen.

Wiekiepedia :insane

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Wij hanteren liever het NNAA principe. Niks nazien, alles aannemen.
Area 58

Holwerd voor Cambuur

 :y

Prachtig forum hebben we toch! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juni 18, 2013, 23:10:59
Wij hanteren liever het NNAA principe. Niks nazien, alles aannemen.
NNGDO Niet Nadenken Gewoon Dom Ouwehoeren... Dat principe beheersen wij tot in de finesses :devil

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 23:14:02
NNGDO Niet Nadenken Gewoon Dom Ouwehoeren... Dat principe beheersen wij tot in de finesses :devil

:0= Kampioenen
Area 58

Ronald

Daarin zijn we al jaren wereld kampioen in, een wk winnen we makkelijk

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:59:38
Eigenlijk wel ja.. Hij heeft nog niet getekend ;)

Daarom! Slotje! :X
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juni 18, 2013, 23:19:29
Daarom! Slotje! :X
Ja eigenlijk heb je wel gelijk. Ben bang dat vd Belt en co. hier niet zo blij mee zijn.. Die hadden Olli graag iets later willen presenteren ;)

Ronald

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 23:21:53
Ja eigenlijk heb je wel gelijk. Ben bang dat vd Belt en co. hier niet zo blij mee zijn.. Die hadden Olli graag iets later willen presenteren ;)

Cambuur is net de begroting voor prinsjesdag, het mag niet uitlekken, maar het gebeurd toch wel.

Lwdscc

Eind oktober had ie een ernstige blessure!? Hoe is het daarmee  :devil?

'' Olivier Deschacht is er wellicht erger aan toe. Hij verliet dinsdag het veld met een spierletsel.

"Ik vrees dat we 'Oli' een tijdje zullen moeten missen", sakkerde coach John van den Brom in Het Laatste Nieuws. "En dat is jammer, want Deschacht is een belangrijke schakel voor ons."

Deschacht ontpopte zich dit seizoen, ondanks de concurrentie in de kern, opnieuw tot een vast pion in het paars-witte elftal.''

Dokkumer

Citaat van: Ronald op juni 18, 2013, 23:29:38
Cambuur is net de begroting voor prinsjesdag, het mag niet uitlekken, maar het gebeurd toch wel.
Nee dat was een paar jaar geleden.. We moeten weer bezuinigen :devil

mscc

Wat een boel zuid-limburgers ineens hier

Ronald

Citaat van: mscc op juni 18, 2013, 23:37:05
Wat een boel zuid-limburgers ineens hier

Zien ze ook eens hoe een forum bij een echte club werkt