Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Olivier Deschacht

Gestart door Belgske, juni 18, 2013, 21:35:49

Vorige topic - Volgende topic

Oli4eeuwig

Citaat van: Ronald op juni 18, 2013, 22:28:21

_O_ _O_ _O_  :_schater  :_schater  :_schater  :proost

Wij komen uit Brussel, dat is niet in Vlaanderen  :clint

OlivooreeuwigSportingboy

Oye oye, ladies and gentlemen, zet jullie maar schrap:

OLIVIER DESCHACHT

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xj2xIJCG3WI


marrumer

Citaat van: OlivooreeuwigSportingboy op juni 18, 2013, 22:35:11
Oye oye, ladies and gentlemen, zet jullie maar schrap:

OLIVIER DESCHACHT

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xj2xIJCG3WI

tsjonge jonge, dat is wel erch lullich.  :zweep

Doran Dididum

Hallo Nederlandse vrienden!

Geloven jullie in de Heer?


Dokkumer

Citaat van: Doran Dididum op juni 18, 2013, 22:39:40
Hallo Nederlandse vrienden!

Geloven jullie in de Heer?
Als in de Verlosser?

Ja, bij ons heet hij Henk de Jong |:)

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:40:46
Als in de Verlosser?

Ja, bij ons heet hij Henk de Jong |:)

_O_ _O_ _O_
Kalmte alleen kan u redden.

michello

Het wordt steeds gezelliger hier... Grappig om te zien hoe de haat bij de Anderlecht Fans is richting DKV op hun forum  :devil

Ronald

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:40:46
Als in de Verlosser?

Ja, bij ons heet hij Henk de Jong |:)

:0= AMEN

Bernardo

Nog even en dit topic overtreft het nieuwe spelers topic, in dit tempo... :zweep

Dokkumer

Laatste geruchten van de thuisbasis zijn dat er externe financiers zouden zijn opgestaan om eventuele verschillen tussen vraag en aanbod qua salaris deels op te kunnen lossen...

Ronald

Citaat van: Bernardo op juni 18, 2013, 22:43:17
Nog even en dit topic overtreft het nieuwe spelers topic, in dit tempo... :zweep

Eeeh je bedoelt dat topic wat voornamelijk gaat over hemmen, el makrini en gedeeltelijk bakens hoop ik. Dat is het. Mo/michiel/tim topic

Bernardo

Citaat van: Ronald op juni 18, 2013, 22:45:51
Eeeh je bedoelt dat topic wat voornamelijk gaat over hemmen, el makrini en gedeeltelijk bakens hoop ik. Dat is het. Mo/michiel/tim topic

En wat dacht je van al die berichten: Is er al nieuws? Wanneer krijgen we nieuws?  8P

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:44:54
Laatste geruchten van de thuisbasis zijn dat er externe financiers zouden zijn opgestaan om eventuele verschillen tussen vraag en aanbod qua salaris deels op te kunnen lossen...

Goed nieuws, zoveel ervaring (oa in het Belgische nationale elftal) kunnen wij goed gebruiken vanwege onze jonge selectie. Bakens nog bijtekenen, dan zit het met de ervaring wel goed!
Kalmte alleen kan u redden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:44:54
Laatste geruchten van de thuisbasis zijn dat er externe financiers zouden zijn opgestaan om eventuele verschillen tussen vraag en aanbod qua salaris deels op te kunnen lossen...

Als ie moet kiezen tussen het Lierse van Menzo en ons SCC is de keuze ook niet zo moeilijk natuurlijk :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Ronald

Citaat van: Bernardo op juni 18, 2013, 22:46:23
En wat dacht je van al die berichten: Is er al nieuws? Wanneer krijgen we nieuws?  8P

Vergeet niet alle voorspellingen over spelers, bier en alle andere zaken  :proost