Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Olivier Deschacht

Gestart door Belgske, juni 18, 2013, 21:35:49

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Amai zotteke!

Geef die bal ene flats  :_schater

Miss belgie? Daar zal hij geregeld mee poepen  :_schater
Kom er maar in wiekmans!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

OlivooreeuwigSportingboy

Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 22:12:02
Amai zotteke!

Geef die bal ene flats  :_schater

Miss belgie? Daar zal hij geregeld mee poepen  :_schater
Kom er maar in wiekmans!

Jep, mogen wel vaak wat supporters binnen. Dat heet clubliefde  :thumbsup

Oli4eeuwig


Dokkumer


moodygrunn

Citaat van: Oli4eeuwig op juni 18, 2013, 22:16:48
AND WE ALL HATE DKV  |:) |:) |:)

Dat staat al in de forumregels die je hebt geaccepteerd... :_schater
In Henk en Sandor we trust

Ronald

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 18, 2013, 22:08:48
Leuk mevrouwtje!

Als ze dan toch haar man meeneemt.... :insane

Heren, hierbij bied ik mij vrijwillig aan voor de medische keuring van ex miss BelgiĆ«. Ik zal extra goed letten op de vochtigheid, de zuig en trek kracht en op de flexibiliteit van enkele delen van het lichaam. Daarnaast zal ik dan ook kijken naar haar uithoudingsvermogen. Dit alles kan eventueel opgenomen worden en bekeken worden op YouTube.   :devil  :devil  :zweep  :thumbsup

OlivooreeuwigSportingboy


Oli4eeuwig

Oli is toch een kenkermongool, jongens

wees blij dat hij niet komt

Wie is DKV eigenlijk?

Dokkumer

Citaat van: Oli4eeuwig op juni 18, 2013, 22:23:21
Oli is toch een kenkermongool, jongens

wees blij dat hij niet komt

Wie is DKV eigenlijk?
dkv is de club die zich profileert als trots van al het afval wat om onze stad gebouwd is. Folkloristische schijtclub die menen superieur te zijn in Friesland. Publiek wat bestaat uit thermoskandragende bejaarden met losgeschoten kunstgebitten en een echt "volkslied". Verder braaf meehuppelend volk wat bij het roepen van "Boe" al een waarschuwing krijgt voor uitsluiting in het stadion...

Eigenlijk alles waar wij een hekel aan hebben. Maar wel met een geweldige voorzitter :D

Ronald

Citaat van: Oli4eeuwig op juni 18, 2013, 22:16:48
AND WE ALL HATE DKV  |:) |:) |:)

Oefenwedstrijdje regelen zou ik zeggen, een uit en een thuiswedstrijd, 1 ding weet ik zeker, Belgisch  :proost is lekker. En we hebben alvast een icoontje voor olli:  :fant

Holwerd voor Cambuur

DKV = Die Kut Vlamingen :proost :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

OlivooreeuwigSportingboy


Holwerd voor Cambuur

Geslaagd geintje. Leuk Belgenmopje 8)

En idd: Belgisch bier _O_ :thumbsup _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Ronald


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021