Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Olivier Deschacht

Gestart door Belgske, juni 18, 2013, 21:35:49

Vorige topic - Volgende topic

Belgske

Hallo,

Ik weet niet of ik hier zomaar een topic mag starten, ik ben nieuw hier (dus best spannend! ;) ). Ik open dit omdat er in België steeds hardnekkigere geruchten zijn dat Olivier Deschacht naar Cambuur zou komen. Zelf ben ik al jaren Anderlechtfan en volg dus het reilen en zeilen van onze (ex)spelers. Deschacht is een ervaren rot bij ons, onze oud-kapitein. Ik heb dit nieuws al even geleden vernomen via het roddelcircuit, maar nu zou er een van deze dagen ook iets van in de pers verschijnen. Hebben jullie daar al iets van opgevangen?

Op zich is het niet zo verwonderlijk. Hij is reeds 32 en na de komst van de Zweeds international Safari zit hij regelmatiger op de bank. Nochtans is hij veel te goed hiervoor! Als hij mee naar het WK wilt moet hij ook meer aan spelen toekomen. Lukt dat bij Cambuur, wat denken jullie? Is daar veel concurrentie op links? Zijn sterke punten zijn zijn teamspirit, zijn mandekking en zijn niet onaardige voorzet met links. Zijn rechter is wat minder.

Groeten,
Een Olli-fan (Olli is zijn bijnaam bij ons)

SportClubCambuur

Welkom. uiteraard is iedereen welkom met een normale bijdrage. Bij ons is links achterin zeker nog plaats, sowieso achterin hebben we versterking nodig. En ervaring is iets wat onze ploeg ook mist

brambo3004

Ik vrees dat Cambuur niet het salaris van een Anderlecht-speler kan ophoesten w:)

poelie-lwd

Als wij deschacht binnen kunnen hengelen hebben we er een winnaarstype bij! Denk echter dat hij onbetaalbaar is voor ons.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

brambo3004


Bernardo

Dik 300 wedstrijden gespeeld voor Anderlecht, lijkt me sterk dat wij hem kunnen betalen

Delamere

We zijn hier met z'n allen verzot op geruchten. Deze naam nog niet eerder mbt Cambuur gehoord. Het lijkt me ook stug want iemand van Anderlecht verdient in een maand waar men bij Cambuur een jaar over doet. Maar we zullen zien.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op juni 18, 2013, 21:43:27
Als wij deschacht binnen kunnen hengelen hebben we er een winnaarstype bij! Denk echter dat hij onbetaalbaar is voor ons.

Ik kan me ook nog Joos Valgaeren herinneren, die ging op 30-32 jarige leeftijd naar Emmen....Als het haalbaar is, zeker doen. Goede leerschool voor Bijker!
In Henk en Sandor we trust

Belgske

Ja, dat leek op 't eerste zicht voor ons ook wat raar. Anderzijds hadden wij vorig jaar ook niet gedacht dat we Demi De Zeeuw gingen loskrijgen bij Spartak Moskou (al was het maar voor een halfjaartje).

Afwachten hoe het zich ontwikkelt!

Oli4eeuwig

Juist op het Anderlecht forum geruchten gehoord dat onze oud-kapitein naar hier kan gaan.

Ik ga supporter van jullie dan worden, hé

Oli blijf ik volgen, onze held

OlivooreeuwigSportingboy

Ik geloof hier geen zak van. Oli zou ons nooit verlaten, zou er zelfs niet aan denken!  8P

Dokkumer

Eeelijk is eeelijk, deze naam is een volkomen verrassing voor me. Ik ben benieuwd in hoeverre het mogelijk is Deschacht binnen te hengelen.

Enneh welkom Belgske

Oli4eeuwig

Heeft in een interview in VM al gezegd dat hij een nieuwe uitdaging wil, dacht dat hij bij zijn oude liefde Lokeren ging terecht komen...

Unknown

Is dit een kut grap of zo? Ineens allemaal van die lui hier.

De Raaf

ff voor clint: google "deschacht anderlecht"en zie 3e regel  |:)