Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Olivier Deschacht

Gestart door Belgske, juni 18, 2013, 21:35:49

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: De Raaf op juni 18, 2013, 21:56:54
ff voor clint: google "deschacht anderlecht"en zie 3e regel  |:)

Wat bistou oek een vies mannetje he?

l0l l0l

Treb

Dus een vaste basisklant van een Europese subtopper met 300 wedstrijden daar in de benen gaat voor een 'buitenlands' avontuur naar Cambuur?

Sure!

:_schater :_schater

Galdiano

Cambuur is toch echt serieus is gesprek! Cambuur had dit graag nog even in de doofpot willen stoppen! Verwacht eind deze week begin volgende week wel nieuws  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Dkv'ers stromen binnen hier op het forum. Alleen nu van driehonderd km verderop.

sk13

Hij heeft voor drie jaar getekend vlgs anderlecht tweet.

pvanbuijtene

Citaat van: sk13 op juni 19, 2013, 09:32:41
Hij heeft voor drie jaar getekend vlgs anderlecht tweet.
Dat account heefy maar 300 volgers en alleen maar onzin berichten en volgens mij heeft deschacht doorlopend contract

mario

Citeer
RSCAforum.be ‏@RSCAforum_be 2u
OFFICIEEL: OLIVIER DESCHACHT TEKENT VOOR DRIE JAAR BIJ CAMBUUR #sportinglive #rsca

Deze jongen lijkt mij echt niet haalbaal,...... maar stiekem

Timmie

Citaat van: sk13 op juni 19, 2013, 09:32:41
Hij heeft voor drie jaar getekend vlgs anderlecht tweet.


Zal toch niet?!....

WesselSCC

Mag ik z'n hoofd al op een Cambuurshirt photoshoppen?

WesselSCC

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:44:54
Laatste geruchten van de thuisbasis zijn dat er externe financiers zouden zijn opgestaan om eventuele verschillen tussen vraag en aanbod qua salaris deels op te kunnen lossen...
Met alle respect ik mag hopen dat ze niet opstaan voor een linksback. Of het moeten lui van Anderlecht/Deschacht zijn natuurlijk.

Dokkumer

Men was op zoek naar een routinier ;)  Ik meld alleen wat mij verteld is, waarheidsgehalte kan hierin vrij laag zijn natuurlijk.

Lwdscc

V.d. Belt wilde deze week nog een linksbuiten en wilde daarna alleen nog een linker middenvelder. Lijkt me inderdaad sterk dat we dan een linksback erbij nemen, ook omdat vd Laan daar prima kan spelen.

Goudvinger

Citaat van: Lwdscc op juni 19, 2013, 10:47:20
V.d. Belt wilde deze week nog een linksbuiten en wilde daarna alleen nog een linker middenvelder. Lijkt me inderdaad sterk dat we dan een linksback erbij nemen, ook omdat vd Laan daar prima kan spelen.

Ik neem aan dat ze v/d Laan liever in het centrum hebben staan. Daarnaast willen ze alle posities dubbel bezet hebben, dus de komst van een linksback lijkt mij niet uitgesloten. Sowieso heeft Cambuur met het vetrek van Rose geen ervaren aanvoerder meer, dus wellicht dat dat ook een rol speelt. Als dit alles waar is natuurlijk.  :y

Thieske

Deschacht kan ook op de linksmidden uit de voeten. Linksbenig, goede voorzet etc.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it