Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Olivier Deschacht

Gestart door Belgske, juni 18, 2013, 21:35:49

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Zeg, we worden ineens overspoeld met Belgen. Vooralsnog neem ik dit met een enorme korrel zout. Echter, hij zou natuurlijk wel een fantastische aanwinst zijn ;).
Kalmte alleen kan u redden.

Ruppppert

wel mooi dat we nu ook al Belgische supporters hebben, komt denk ik door mien filmkes hahaha  :zweep 8P :proost

Dokkumer

Citaat van: Oli4eeuwig op juni 18, 2013, 21:56:25
Heeft in een interview in VM al gezegd dat hij een nieuwe uitdaging wil, dacht dat hij bij zijn oude liefde Lokeren ging terecht komen...
hij qil nog een jaartje naar het buitenland ? :P

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op juni 18, 2013, 21:57:36
Zeg, we worden ineens overspoeld met Belgen. Vooralsnog neem ik dit met een enorme korrel zout. Echter, hij zou natuurlijk wel een fantastische aanwinst zijn ;).
Liever 100 Belgen dan 1 dkv-er :devil

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 21:58:52
hij qil nog een jaartje naar het buitenland ? :P

Zo gek is dit niet. Zit een nederlandse trainer en het netwerk van lodeweges stopt echt niet bij venlo.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Unknown

Citaat van: Dokkumer op juni 18, 2013, 22:00:17
Liever 100 Belgen dan 1 dkv-er :devil

Misschien zijn dit wel undercover  dkv-ers die een grap met ons uithalen  :devil

OlivooreeuwigSportingboy

Citaat van: Ruppppert op juni 18, 2013, 21:58:40
wel mooi dat we nu ook al Belgische supporters hebben, komt denk ik door mien filmkes hahaha  :zweep 8P :proost

Ik heb dat filmke bekeken. Zalig man!  :proost

Galdiano

Dokkie komen die twee met een belgisch IP?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

@ Admins: IP check?  Volgens mij is dit een groot broodje aap verhaal... Op fora Van Anderlecht is niets te vinden over eventueel vertrek van deze blondino.

Dokkumer

Citaat van: Unknown op juni 18, 2013, 22:01:25
Misschien zijn dit wel undercover  dkv-ers die een grap met ons uithalen  :devil
Dan zijn ze zeker op vakantie in België :devil IP checkje doet geen wonderen, maar maakt wel meer bekend..

moodygrunn

Citaat van: michello op juni 18, 2013, 22:03:44
@ Admins: IP check?  Volgens mij is dit een groot broodje aap verhaal... Op fora Van Anderlecht is niets te vinden over eventueel vertrek van deze blondino.

pids

    Avatar gebruiker
    Berichten: 764
    Geregistreerd: wo 03 okt 2012, 12:30

Einde van een icoon?

Berichtdoor pids » di 18 jun 2013, 21:43
Een maat van mij die voor het nieuwsblad werkt kreeg net dit bericht onder ogen. Uiteraard wilden ze dit eerst dubbelchecken bij Deschacht zelf (hebben goeie connecties ;) ), uiteindelijk van zijn entourage de vraag gekregen om het nog enkele dagen stil te houden.

    Buitenlands avontuur voor Deschacht?

    18/06/2013 - Brussel - UF

    Anderlecht speler Olivier Deschacht staat in de nadrukkelijke belangstelling van het Nederlandse SC Cambuur. De nieuwkomer in de Eredivisie is op zoek naar een ervaren rot om de jonge ploeg van Cambuur te sturen. Die zoektocht bracht hen bij de blonde linksachter van de Belgische recordkampioen. Met meer dan 300 wedstrijden voor het eerste elftal van Anderlecht en 20 caps voor de populaire Rode Duivels kan hij alvast wat adelbrieven voorleggen. Met coach John van den Brom (ex-Vitesse, ex-ADO) heeft hij bovendien reeds kennis gemaakt van de Nederlandse aanpak.
    In het verleden stond Deschacht in de belangstelling van Espanyol Barcelona, maar die transfer sprong in laatste instantie af omdat de Spanjaarden onvoldoende bankgaranties konden voorleggen. Olivier Deschacht noemt dit nog steeds een gemiste kans om een buitenlandse carrière uit te bouwen en staat dus niet weigerachtig tegenover de interesse van SC Cambuur. Hij zou bereid zijn om fors in te leveren om alsnog zijn buitenlandse droom waar te maken. Uit goede bron werd vernomen dat Deschacht samen met zijn vriendin, ex-Miss België Annelien Coorevits, reeds een bezoek hebben gebracht aan Leeuwarden. Of dit een signaal is voor een nakende transfer zal de komende dagen duidelijk worden. Deschacht zou bij Cambuur in de voetsporen treden van andere Belgen zoals David Meul en Pieter Collen.




Dit zou echt het einde van een tijdperk zijn :scared:


Dit is wat ik van het forum van rsca heb kunnen ontdekken
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Haha, dit zou toch wel echt sensationeel zijn, wat mij betreft. Maar, zoals ik zei: vooralsnog een enorme korrel zout.

Citaat van: moodygrunn op juni 18, 2013, 22:05:47
pids

    Avatar gebruiker
    Berichten: 764
    Geregistreerd: wo 03 okt 2012, 12:30

Einde van een icoon?

Berichtdoor pids » di 18 jun 2013, 21:43
Een maat van mij die voor het nieuwsblad werkt kreeg net dit bericht onder ogen. Uiteraard wilden ze dit eerst dubbelchecken bij Deschacht zelf (hebben goeie connecties ;) ), uiteindelijk van zijn entourage de vraag gekregen om het nog enkele dagen stil te houden.

    Buitenlands avontuur voor Deschacht?

    18/06/2013 - Brussel - UF

    Anderlecht speler Olivier Deschacht staat in de nadrukkelijke belangstelling van het Nederlandse SC Cambuur. De nieuwkomer in de Eredivisie is op zoek naar een ervaren rot om de jonge ploeg van Cambuur te sturen. Die zoektocht bracht hen bij de blonde linksachter van de Belgische recordkampioen. Met meer dan 300 wedstrijden voor het eerste elftal van Anderlecht en 20 caps voor de populaire Rode Duivels kan hij alvast wat adelbrieven voorleggen. Met coach John van den Brom (ex-Vitesse, ex-ADO) heeft hij bovendien reeds kennis gemaakt van de Nederlandse aanpak.
    In het verleden stond Deschacht in de belangstelling van Espanyol Barcelona, maar die transfer sprong in laatste instantie af omdat de Spanjaarden onvoldoende bankgaranties konden voorleggen. Olivier Deschacht noemt dit nog steeds een gemiste kans om een buitenlandse carrière uit te bouwen en staat dus niet weigerachtig tegenover de interesse van SC Cambuur. Hij zou bereid zijn om fors in te leveren om alsnog zijn buitenlandse droom waar te maken. Uit goede bron werd vernomen dat Deschacht samen met zijn vriendin, ex-Miss België Annelien Coorevits, reeds een bezoek hebben gebracht aan Leeuwarden. Of dit een signaal is voor een nakende transfer zal de komende dagen duidelijk worden. Deschacht zou bij Cambuur in de voetsporen treden van andere Belgen zoals David Meul en Pieter Collen.




Dit zou echt het einde van een tijdperk zijn :scared:


Dit is wat ik van het forum van rsca heb kunnen ontdekken


EDIT: Kun je een link plaatsen?
Kalmte alleen kan u redden.

brambo3004

Miss-België's zijn sowieso altijd welkom. Ik zou ook alles aangrijpen om weg te zijn bij die flapdrol Van den Brom :X

Holwerd voor Cambuur

Leuk mevrouwtje!

Als ze dan toch haar man meeneemt.... :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

moodygrunn

Op het forum staat nog meer informatie met betrekking tot de voetballer Deschacht:

"Hallo,
Eerst en vooral wil ik u feliciteren met uw werk over de 35 Iconen van Anderlecht. Hier is duidelijk dat hier veel research en tijd in heeft gekropen.
Toch één bedenking. In die lijst iconen zitten op z'n minst twee heel bedenkelijke namen: Olivier Deschacht en Dieumerci Mbokani. Sportieve prestaties zijn per defintie voor discussie vatbaar dus over het 'niveau' dat Deschacht wekelijks probeert te halen zal ik het niet hebben. Het is echter wel een feit dat Royal Sporting Club Anderlecht een aparte club is, zowel in België als in Europa, omwille van de waarden die het meedraagt. Mens sana in corpore sano, weet u wel. Stijl is daarbij een sleutelwoord. Elegantie. Op het veld en naast het veld. En zo komen we bij Deschacht en Mbokani.
Het valt niet te ontkennen dat Deschacht meer dan 300 wedstrijden voor RSCA gespeeld heeft. Dat is namelijk een feit. Het is echter evenzeer een niet te ontkennen feit dat hij een voetbalstijl heeft die helemaal niet met de waarden van Anderlecht overeen komt. Stijlloos. Kleurloos. Grijs. Geploeter en gewroet. Dat men daar bij Club Brugge of Standard een icoon van maakt is geen probleem maar Anderlecht is anders. Inzet, hoe verdienstelijk ook, volstaat niet. Waarom zou men dan bijvoorbeeld ook geen Van Binst of Broos onder de iconen selecteren? Deschacht heeft zijn plaats niet. Het is niet dat verdedigers geen plaats kunnen hebben maar dan moeten ze meer te bieden hebben dat de middelmaat die men bij andere clubs te zien krijgt. Verbist, Grün en Kompany hadden een stijl en een klasse die men bij andere clubs niet ziet. Daarom hebben zij hun plaats. Daarom heeft Deschacht geen plaats."

In Henk en Sandor we trust