Poll
Vraag:
Man of the Match
Optie 1: Janssen
stemmen: 0
Optie 2: Mulders
stemmen: 0
Optie 3: Amofa
stemmen: 0
Optie 4: Baouf
stemmen: 19
Optie 5: Galvez
stemmen: 1
Optie 6: Balk
stemmen: 0
Optie 7: Nap
stemmen: 0
Optie 8: Diemers
stemmen: 0
Optie 9: Ferrah
stemmen: 8
Optie 10: Rolke
stemmen: 0
Optie 11: Sjostrand
stemmen: 0
Optie 12: van der Sande
stemmen: 1
Optie 13: Souren
stemmen: 1
Optie 14: Kooistra
stemmen: 0
Optie 15: Kian Visser
stemmen: 0
Optie 16: Henstra
stemmen: 0
Laatste awayday van dit jaar. Verkoop begint morgen.
https://cambuur.nl/nieuws/kaartverkoop-uitwedstrijd-tegen-willem-ii-begint-dinsdag-om-10-00-uur/
En nu op naar Tilburg. Er waren gister nog parkeerkaarten dus er kunnen/konden nog auto's bij!
Afgelopen weekend Willem II- Dordrecht gekeken. Staat bepaald nog geen soepel ingespeeld team in Tilburg, was echt heel matig. Het was dat Dordrecht hun kansen niet afmaakte, daardoor won Willem II uiteindelijk met 2-0. Tijdens de wedstrijd veel gefluit van de supporters, vanwege het slechte spel. Verheydt geblesseerd, dat scheelt aanvallend wel een slok op een borrel.
Citaat van: Tanjajeah op december 08, 2025, 13:31:48
Afgelopen weekend Willem II- Dordrecht gekeken. Staat bepaald nog geen soepel ingespeeld team in Tilburg, was echt heel matig. Het was dat Dordrecht hun kansen niet afmaakte, daardoor won Willem II uiteindelijk met 2-0. Tijdens de wedstrijd veel gefluit van de supporters, vanwege het slechte spel. Verheydt geblesseerd, dat scheelt aanvallend wel een slok op een borrel.
nou die Haen is ook eeb goede spits hoor,zie dit toch als 1 van de zwaarste uitwedstrijden
Maar wij hebben Baouf. |:)
Citaat van: denistel op december 08, 2025, 17:54:15
nou die Haen is ook eeb goede spits hoor,zie dit toch als 1 van de zwaarste uitwedstrijden
Zeker een zware uitwedstrijd. Ik vind ons niveau in uitwedstrijden dit seizoen ook stuk lager dan in thuiswedstrijden. Hopelijk trekt dat wat bij, want los van Vitesse uit zijn we nog niet heel overtuigend in uitwedstrijden.
Gasgeveu :scc
Van de partij! Benieuwd hoeveel er mee gaan.
Citaat van: gobo op december 08, 2025, 20:34:03
Van de partij! Benieuwd hoeveel er mee gaan.
252 vanmiddag. Valt wat tegen.
Citaat van: denistel op december 08, 2025, 17:54:15
nou die Haen is ook eeb goede spits hoor,zie dit toch als 1 van de zwaarste uitwedstrijden
die lui zullen vecht voetbal willen spelen met veel duels want ze weten dat ze anders verloren zijn. Word een klote wedstrijd en met een punt ben ik tevreden
Te bekijken op Star Channel en ESPN watch.
Citaat van: fred op december 10, 2025, 14:57:54
Te bekijken op Star Channel en ESPN watch.
En live in het stadion. Nog genoeg kaarten beschikbaar!
Veel blessures bij WII
Willem II speelt vrijdagavond een absolute Keuken Kampioen Divisie-kraker: thuis tegen hoogvlieger SC Cambuur. Wel heeft trainer John Stegeman richting dat duel een volgende domper moeten incasseren: zijn aanvoerder Jari Schuurman kan niet spelen. ?Hij hikt hier al een tijdje tegenaan.? Het zit Willem II dit seizoen bepaald niet mee op fysiek vlak. Zoals bekend zijn Niels van Berkel, Amine Lachkar en Dani Mathieu al het hele seizoen niet inzetbaar. Daarnaast ontbreken inmiddels ook de geblesseerde routiniers Wouter van der Steen, Justin Hoogma en Thomas Verheydt. Laatstgenoemde leek vorige week weer fit na een kuitblessure, maar moest vlak voor FC Dordrecht-thuis toch weer afhaken.
Citaat van: Bussum op december 11, 2025, 14:53:31
Veel blessures bij WII
Willem II speelt vrijdagavond een absolute Keuken Kampioen Divisie-kraker: thuis tegen hoogvlieger SC Cambuur. Wel heeft trainer John Stegeman richting dat duel een volgende domper moeten incasseren: zijn aanvoerder Jari Schuurman kan niet spelen. ?Hij hikt hier al een tijdje tegenaan.? Het zit Willem II dit seizoen bepaald niet mee op fysiek vlak. Zoals bekend zijn Niels van Berkel, Amine Lachkar en Dani Mathieu al het hele seizoen niet inzetbaar. Daarnaast ontbreken inmiddels ook de geblesseerde routiniers Wouter van der Steen, Justin Hoogma en Thomas Verheydt. Laatstgenoemde leek vorige week weer fit na een kuitblessure, maar moest vlak voor FC Dordrecht-thuis toch weer afhaken.
hoop dat die Verheydt geen minuten kan maken. Die valt bijna niet te bespelen
wij missen zelf ook een paar spelers....
Citaat van: Arno A op december 11, 2025, 16:29:02
wij missen zelf ook een paar spelers....
een paar? Van de basis 1
Hij kan wel invallen. We zijn aardig compleet.
Heinstra dan een keer basis?
Jari Schuurman speelt niet.
We moeten nou ook niet doen alsof Willem 2 een geweldige ploeg heeft. Deze niet verliezen, en volgende week winnen sluiten we het mooi af.
Graafschap gaat na de winter veel punten verspelen met hun programma.
Citaat van: Trainert! op december 12, 2025, 07:30:34
We moeten nou ook niet doen alsof Willem 2 een geweldige ploeg heeft. Deze niet verliezen, en volgende week winnen sluiten we het mooi af.
Graafschap gaat na de winter veel punten verspelen met hun programma.
heb je ons programma na de winterstop gezien.... cruciale wedstrijden meteen..
Balk dan op rechts en van der Sande achter Rolke??
Citaat van: Specuveter op december 12, 2025, 08:45:33
Balk dan op rechts en van der Sande achter Rolke??
Klopt of Rolke achter v/d Sande.
Ik had dan Henstra de kans gegeven
Citaat van: Gasgeve op december 12, 2025, 08:55:17
Klopt of Rolke achter v/d Sande.
dat laatste. En daarmee heb je wel kracht want hun zullen duels willen spelen!
Citaat van: Trainert! op december 12, 2025, 07:30:34
We moeten nou ook niet doen alsof Willem 2 een geweldige ploeg heeft. Deze niet verliezen, en volgende week winnen sluiten we het mooi af.
Graafschap gaat na de winter veel punten verspelen met hun programma.
hun hebben juist mooi programma, wij moeten naar ons zelf kijken en sowieso met een goed gevoel de winterstop in. Dat is erg belangrijk.
Citaat van: upweer op december 11, 2025, 22:25:21
Speelt waarschijnlijk 1 helft
dat hangt van de stand af. Hoop het niet want dan gaat het goed
Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 11:47:23
hun hebben juist mooi programma, wij moeten naar ons zelf kijken en sowieso met een goed gevoel de winterstop in. Dat is erg belangrijk.
Het maakt ook allemaal niet zoveel uit. Wij zijn op de helft, dus iedereen krijgt elkaar nog.
Denk dat we deze ''gewoon" kunnen winnen. Willem 2 heeft Haen maar stelt verder niet bijzonder veel voor. Veel blessures ook dus vol gas geven vanavond! |:)
Verwacht toch wel een moeizame wedstrijd vergelijkbaar met de wedstrijden bij Almere en RKC uit. Een punt vandaag en volgende week 3 punten en we gaan prima de winterstop in.
Citaat van: Scc0511 op december 12, 2025, 14:13:12
Denk dat we deze ''gewoon" kunnen winnen. Willem 2 heeft Haen maar stelt verder niet bijzonder veel voor. Veel blessures ook dus vol gas geven vanavond! |:)
hoe zijn wij de laatste 4 uitwedstrijden?
2x genaaid een keer een overtuigende winst en ??n keer gelijk.
Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 15:06:55
hoe zijn wij de laatste 4 uitwedstrijden?
Willem 2 is ook verre van een wonderploeg
Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 15:06:55
hoe zijn wij de laatste 4 uitwedstrijden?
Wat heeft dat er mee te maken? Vanavond gewoon knallen en winnen
Citaat van: Yellow Army op december 12, 2025, 16:35:02
Willem 2 is ook verre van een wonderploeg
En de helft is geblesseerd. Haen en Doodenan beteugelen. We scoren altijd.
Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 15:06:55
hoe zijn wij de laatste 4 uitwedstrijden?
Ongeslagen toch?
Het gaat wel moeizaam maar hoort ook een beetje bij deze fase in de competitie.
Ben bang dat een punt al mooi is.
Meer mensen problemen met de app van espn?
Is op star channel te zien
We winnen amper 2e ballen en komen daarom niet in ons spel. Dan gaan we maar wat lange ballen spelen en dat kunnen we helemaal niet.
Weer een blessure op de 6..
Wat zijn we slordig en wat is Rolke slecht.
R?lke, Balk en Mulders onthutsend slecht.
Daar heb je heel veel geluk dat je niet achter staat, wat een bal van Rolke..
Graafschap en Ado ondertussen beide 2-0 voor..
Als je geen enkel duel wint en de bal niet 1 keer over kan spelen wordt het een lastig verhaal. Wat een niveau zeg.
Souren, zelfs een kaats van 3m lukt niet. Hou maar op. Graafschap komt erg dichtbij zo. :zucht
Citaat van: ChantiSCC op december 12, 2025, 20:35:44
Souren, zelfs een kaats van 3m lukt niet. Hou maar op. Graafschap komt erg dichtbij zo. :zucht
Dit was dan weer een prima balletje op Sjostrand
Qua spelbeeld heb ik niet het idee dat het grote Willem II thuis speelt mokzegge
Geen echte spits hebben wij en dat kan ons weer op breken dit seizoen.
Kijk eens naar andere clubs?.om jaloers op te zijn.
Graafschap blijft jagen.
ik hoop nog steeds op een sneaky 0-1
in de winterstop graag een goede 6 halen, en waar we kunnen een echte 9!!
Phoee, wat een hoop slordigheden...
Je moet er echt een stapje bij doen! Graafschap en ado wel voor en wij zitten te kijken naar tikkie breed en balletjes terug!
Hopelijk op hun sodemieter in de rust en vlammen tweede helft.
Citaat van: Noordcambuur op december 12, 2025, 20:48:34
Geen echte spits hebben wij en dat kan ons weer op breken dit seizoen.
Kijk eens naar andere clubs?.om jaloers op te zijn.
Alsof dat nu het probleem is. We komen gewoon niet echt tot kansen, omdat we het niet goed uitvoetballen. Naar mijn mening vooral door Balk en R?lke die niet balvast zijn of vooruit kunnen voetballen. Ik snap sowieso niet echt waarom Henstra er niet gewoon instaat op rechtsbuiten ipv hoe t nu staat en je weer met R?lke en Balk gaat schuiven.
Citaat van: Noordcambuur op december 12, 2025, 20:48:34
Geen echte spits hebben wij en dat kan ons weer op breken dit seizoen.
Kijk eens naar andere clubs?.om jaloers op te zijn.
Ja man. Had vet graag met een echte spits 6e gestaan. Erg jaloers.
Citaat van: Trainert! op december 12, 2025, 20:50:52
Graafschap blijft jagen.
ik hoop nog steeds op een sneaky 0-1
in de winterstop graag een goede 6 halen, en waar we kunnen een echte 9!!
Die 6 komt er wel denk dat je een nieuwe 9 wel kan vergeten
Hadden we maar een postema of boerema
Citaat van: R058 op december 12, 2025, 20:51:49
Alsof dat nu het probleem is. We komen gewoon niet echt tot kansen, omdat we het niet goed uitvoetballen. Naar mijn mening vooral door Balk en R?lke die niet balvast zijn of vooruit kunnen voetballen. Ik snap sowieso niet echt waarom Henstra er niet gewoon instaat op rechtsbuiten ipv hoe t nu staat en je weer met R?lke en Balk gaat schuiven.
Ik kan me voorstellen dat je verwacht dat Willem II veel meer het spel maakt. Dan heb je met Rolke en Vd Sande meer lengte om duels in te gaan met hoge ballen. En Balk heeft denk ik meer diepgang dan Henstra.
Alleen, voor het gedeelte dat ik heb gezien, zie ik dat Cambuur de bal op zich wel mag hebben en houdt WIllem II de boel vrij klein.
Citaat van: papier op december 12, 2025, 20:54:05
Ik kan me voorstellen dat je verwacht dat Willem II veel meer het spel maakt. Dan heb je met Rolke en Vd Sande meer lengte om duels in te gaan met hoge ballen. En Balk heeft denk ik meer diepgang dan Henstra.
Alleen, voor het gedeelte dat ik heb gezien, zie ik dat Cambuur de bal op zich wel mag hebben en houdt WIllem II de boel vrij klein.
R?lke wint bijna nooit zn duels. En Henstra heeft volgens mij prima diepte in zn spel en tenminste ook een individuele actie. En dat heeft Balk weer niet.
Veldbezetting klopt gewoon niet.
Vooral aan de rechterkant
Mulders komt steeds ??n op een te staan.
Rolke als verkapte rechtshalf, raakt g??n pepernoot.
Ferrah er maar in op rechts
En wissel die Rolke ??ns.
Pfoe wat een ongelooflijk zwakke 1e helft :zucht ik snap werkelijk niet waarom Balk op rechts staat en Rolke en Van der Sande op het middenveld. 0 beweging of diepte in het spel.
Hopelijk 2e helft Sande of Rolke eruit voor Henstra of Ferrah. En balk op het middenveld dan kan het misschien nog wat worden.
Citaat van: Destroyer op december 12, 2025, 20:53:31
Hadden we maar een postema of boerema
dat bedoel ik dus jij hebt er verstand van?.
Citaat van: oost op december 12, 2025, 20:57:59
Pfoe wat een ongelooflijk zwakke 1e helft :zucht ik snap werkelijk niet waarom Balk op rechts staat en Rolke en Van der Sande op het middenveld. 0 beweging of diepte in het spel.
Hopelijk 2e helft Sande of Rolke eruit voor Henstra of Ferrah. En balk op het middenveld dan kan het misschien nog wat worden.
ja jong dan heb je helemaal geen fysiek. Van de Sande deed het knap. R?lke was eerst 30 min onthutsend
Kan ferrah een half uur doen?
Zeer aan de ogen wat Balk en R?lke late zien.
Onbegrijpelijk dat je niet met een rechtsbuiten (Henstra) speelt.
Veldbezetting klopt van geen meter.
Uitwedstrijden van Cambuur zijn niet goed te noemen dit seizoen?.
Ferrah wu
Laatste 10 minuten leken er weer op. Diemers veel aan de bal , Souren goed en paar beste aanvallen over links. Even afwachten voor wissel. Zou dan Ferrah brengen want daar ligt ruimte
Positief!!
Rolke heeft een hard schot, maar is toch verder een parodie op voetbal.
Sjonge jonge.
Ongeloiflijk hoe kun je deze missen.
En dan nu weer een fijn balletje op Vd Sande. Wat een vreemde voetballer.
En dan in de laatste 5 minuten het deksel op de neus krijgen _O_
Top Oss op 3-3 tegen Ado
Citaat van: wacko jacko op december 12, 2025, 21:36:31
En dan in de laatste 5 minuten het deksel op de neus krijgen _O_
0-1 kan ook in de laatste 5 minuten
Weer kan Cambuur ??n van de slechtste wedstrijden bijschrijven. De kansen die we kregen werden op zeer amateurischtse wijze verkloot.
Waarom zeggen jullie niks?
Livescore meldt 0-1 :?
En Roda ook de 2-3
FERRAH |:) |:) |:)
Zozoooo heel belangrijk, wat lekker zeg!
Geen moment over ingezeten
Willem 2 doet aangifte van diefstal.
Zo heeeeerlijk deze!!!
Fantastische goal zeg.
3 punten en 75k! Toch een mooi einde. 1e helft belabberd, 2e helft kon het 2 kanten op. Met name de slordigheid in afronden aan beide kanten viel op.
Ferrahhhhhhhhhhhh |:)
Met slecht spelen en de beslissende goal maken geeft het weekend toch wat kleur. |:)
Citaat van: Vlampiep op december 12, 2025, 21:54:11
Willem 2 doet aangifte van diefstal.
Heenwedstrijd was andersom. Prima.
Diefstal? Kon beide kanten op toch? Was van beide kanten matig, maar het is toch echt niet zo dat Willen 2 beter was ofzo.
Hoe we winnen is in december niet belangrijk (Henk zijn woorden)
En hij heeft helemaal gelijk |:) |:) |:)
|:) |:) |:)
We promoveren.
10 punten los. Het lijkt wel allemaal steeds onze kant op te vallen dit seizoen.
Op naar de OLDEHOVE |:)
Citaat van: Vlampiep op december 12, 2025, 21:54:11
Willem 2 doet aangifte van diefstal.
wat een onzin, wij kwamen 2 x alleen op keeper af. Wb veldspel waren wij klasse beter maar hun bleven gevaarlijk uit 2 e bal en toeval voetbal
Niet meer verwacht....
Heerlijke 3 punten!!
En mooie uitslag elders!!
Nu MVV pakken Vrijdag en je hebt ??n geweldige eerste seizoenshelft gespeeld.
Citaat van: Josli op december 12, 2025, 21:59:13
Diefstal? Kon beide kanten op toch? Was van beide kanten matig, maar het is toch echt niet zo dat Willen 2 beter was ofzo.
precies
Hoppaaaaa gefeliciteerd mannen heel zakelijk gevoetbald :thumbsup
Nog ??n wedstrijd voor de winterstop thuis tegen MVV?.vol stadion en dan knallen we 2025 uit.
Komop Cambuur |:)
Citaat van: Marc S op december 12, 2025, 22:05:06
10 punten los. Het lijkt wel allemaal steeds onze kant op te vallen dit seizoen.
niet mee eens, er zijn ons ook 7 punten
afgepakt. RKC 3 Helmond 2 en Almere 2. Waar we nu staan is zwaar terecht
Corner van welke club dan ook, altijd spannend.
Corner van Cambuur, loop rustig naar de keuken voor een biertje, hij is toch voor de keeper.
Ik hoop maar op veel corners van Cambuur. :)
Hadden we maar een echte spits
Citaat van: EdsjeSCC op december 12, 2025, 22:18:47
Hadden we maar een echte spits
Vooraf aan de competitie al gezegd, we hadden Postema moeten halen en wat wou hij graag naar ons...
Citaat van: EdsjeSCC op december 12, 2025, 22:18:47
Hadden we maar een echte spits
Dan hadden we 0-5 gewonnen!
Gefeliciteerd allemaal, 75k en een goed weekend |:)
Citaat van: Vlampiep op december 12, 2025, 21:54:11
Willem 2 doet aangifte van diefstal.
Lekker belangrijk
Citaat van: EdsjeSCC op december 12, 2025, 22:18:47
Hadden we maar een echte spits
Voorlopig doen we het niet onaardig zonder ?een echte spits?.
En dan nog zeuren hier van hadden we maar een spits. :_schater :_schater
Wat een heerlijke winst! Baouf weer de MOTM ( scoort zelfs een 8 op een aantal sites) samen met Ferrah uiteraard.
In mijn beleving speelde Ferrah ook wat dieper dan anders. Hij was ook paar x betrokken bij een uitbraak waar R?lke het weer verprutste. Als hij de bal heeft ver op het veld zoals vandaag is hij veel gevaarlijker. Hij verspeelde ook paar x knullig de bal.
Citaat van: michello op december 12, 2025, 22:37:39
En dan nog zeuren hier van hadden we maar een spits. :_schater :_schater
Wat een heerlijke winst! Baouf weer de MOTM ( scoort zelfs een 8 op een aantal sites) samen met Ferrah uiteraard.
idd die bal van Baoef waar hij R?lke mee voor de keeper zette. Zo simpel maar oh zo goed. En achterin de heerser
Citaat van: michello op december 12, 2025, 22:37:39
En dan nog zeuren hier van hadden we maar een spits. :_schater :_schater
Wat een heerlijke winst! Baouf weer de MOTM ( scoort zelfs een 8 op een aantal sites) samen met Ferrah uiteraard.
Dan was het zoveel makkelijker voetballen geweest.
Maar het is gewoon ook zeer knap dat je vorig seizoen zonder spits 3de eindigd en nu 2de staat zonder spits. _O_
Was Sj?strand ook beetje ziek of zit hij in het rode met data?
Citaat van: Galdiano op december 12, 2025, 22:44:34
Dan was het zoveel makkelijker voetballen geweest.
Maar het is gewoon ook zeer knap dat je vorig seizoen zonder spits 3de eindigd en nu 2de staat zonder spits. _O_
Vd Sande is toch juist erg goed in de bal vasthouden en doorvoetballen? Dat vind ik in ieder geval.
Problemen liggen voor mij veel meer bij weinig diepteloopacties, vooral bij omschakelmomenten waar we de bal winnen. Het is dan vaak heel statisch, terwijl dat juist het moment is dat je de tegenstander pijn kan doen.
Citaat van: R058 op december 12, 2025, 22:52:28
Vd Sande is toch juist erg goed in de bal vasthouden en doorvoetballen? Dat vind ik in ieder geval.
Problemen liggen voor mij veel meer bij weinig diepteloopacties, vooral bij omschakelmomenten waar we de bal winnen. Het is dan vaak heel statisch, terwijl dat juist het moment is dat je de tegenstander pijn kan doen.
klopt wel maar zo spelen wij dan weer niet. De enige met veel loopacties in de diepte is balk maar die was waardeloos ( net als de rest op dat moment) . Het is wel mooi dat wij op de linkerkant steeds terug kunnen vallen op vaste patronen. Ook als we het moeilijk hebben klopt dat altijd.
Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 22:56:48
klopt wel maar zo spelen wij dan weer niet. De enige met veel loopacties in de diepte is balk maar die was waardeloos ( net als de rest op dat moment) . Het is wel mooi dat wij op de linkerkant steeds terug kunnen vallen op vaste patronen. Ook als we het moeilijk hebben klopt dat altijd.
Nee klopt, maar dat zou toch niet heel moeilijk moeten zijn om dat te veranderen? Tegen ADO lukte het met Sj?strand bijv ook. Op die manier zorg je er ook voor dat een back niet kort durft te dekken, omdat ze bang zijn voor een bal eroverheen. Zo creeer je weer meer ruimte voor een bal in de voeten en een actie. Nu is het vaak wat te voorspelbaar.
Jongens, ik was cynisch door die zeurpieten die elke keer om een spits lopen te janken.
Hatsaaaa heerlijk seizoen tot nu toe! En doorrr
Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 22:46:45
Was Sj?strand ook beetje ziek of zit hij in het rode met data?
Denk het laatste, sinds maart al wedstrijden aan het spelen door Zweedse competitie. 29 jini laatste wedstrijd in Zweden daarna meteen door naar Cambuur en bijna alles gespeeld.
Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 22:09:11
niet mee eens, er zijn ons ook 7 punten
afgepakt. RKC 3 Helmond 2 en Almere 2. Waar we nu staan is zwaar terecht
Zeker eens dat wij meer punten hadden moeten hebben, ik doelde meer op dat alle ploegen er onder er een sport van maken zoveel mogelijk punten te morsen.
Prachtige 3 punten met een 75k goal! Wer blieft Binder? Blinder!
heerlijke avond voor iedereen van Cambuur nu op naar MVV thuis en met
knallen en met 10 pt of meer voorsprong op nr 3 de winterstop in
Als we van Mvv winnen gaan we met 47 punten de winterstop in. Onvoorstelbaar. In Leeuwarden kregen we te weinig met de 2-2 tegen die lui. Niks anders dan gerechtigheid die 1-0 in de 90e minuut. Ferrah zoals hij dat alleen kan. Janken voor de tv. Heerlijk. |:) |:) |:) |:)
Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 22:06:18
wat een onzin, wij kwamen 2 x alleen op keeper af. Wb veldspel waren wij klasse beter maar hun bleven gevaarlijk uit 2 e bal en toeval voetbal
Willem 2 maakte hun kansen niet af en wij waren echt slordig voorin. Wij waren de gelukkigste in dit treffen.
En dat wij een klasse beter waren in het veldspel lijkt mij wel onzin, maar dat heb jij anders gezien.
Cambuur de periode en een zak geld, hiermee is de eerste doelstelling gehaald en de wijze waarop is bijzaak.
Citaat van: denistel op december 13, 2025, 03:40:19
heerlijke avond voor iedereen van Cambuur nu op naar MVV thuis en met
knallen en met 10 pt of meer voorsprong op nr 3 de winterstop in
De rest staat op 15 Denistel. Dat binne 5 wedstrijden plus het doelsaldo.
Citaat van: Beul B op december 12, 2025, 22:10:35
Corner van welke club dan ook, altijd spannend.
Corner van Cambuur, loop rustig naar de keuken voor een biertje, hij is toch voor de keeper.
Ik hoop maar op veel corners van Cambuur. :)
Ja wel eigenaardig dat dit iedere wedstrijd weer gebeurd. Dit ziet de Ts toch ook en dit is iets waar je echt op kan oefenen.
Citaat van: EdsjeSCC op december 12, 2025, 22:18:47
Hadden we maar een echte spits
0-1. Daar gaat het om.
Citaat van: Vlampiep op december 12, 2025, 21:54:11
Willem 2 doet aangifte van diefstal.
Dat deden wij in Leeuwarden. :O :O
Man man wat een lekkere punten vandaag en wat jammer dat ADO in de 95 minuut nog de 3-4 maakte. De wedstrijd was geen bal aan maar ja je kan niet altijd een 10 scoren. Ook zo mooi voor Ferrah dat hij de winnende scoort. Dat kon hij wel even gebruiken en ik hoop dat hij vanaf nu ook weer de stijgende lijn kan oppakken. Souren viel goed in. Aanspeelbaar tussen de linies en vooruit voetballen. Maar Balk waar had hij vandaag last van. Alles sprong van zijn voeten af. Hij had de dozen kennelijk nog om de schoenen.
Citaat van: Vlampiep op december 13, 2025, 07:56:28
Willem 2 maakte hun kansen niet af en wij waren echt slordig voorin. Wij waren de gelukkigste in dit treffen.
En dat wij een klasse beter waren in het veldspel lijkt mij wel onzin, maar dat heb jij anders gezien.
Cambuur de periode en een zak geld, hiermee is de eerste doelstelling gehaald en de wijze waarop is bijzaak.
weet jij hoe hun speelden? Toevals voetbal
Ons veldspel was prima, tot aan de laatste 20 meter. Dan is het hopen op die ene individuele actie en dat lukte weer.
Wat een heerlijke overwinning, en op de andere velden waren de uitslagen ook prima. Ons positiespel was echt beter dan W2, we spelen geregeld een mannetje vrij op het middenveld, maar die 100% kansen moet je wel afmaken. Bij hun was het allemaal meer op goed geluk. Hopen dat we Baouf kunnen behouden in de winter en als de rest lekker punten van elkaar blijft snoepen kunnen wij naar die ouwe Skeve _O_
Prachtig, die explosie van vreugde gister in het uitvak en het daaropvolgende feest. Mooi ook dat onz spelers door hun stewards werden weggestuurd maar dat Diemers toch nog een keer naar ons toe kwam. Heerlijk avondje gehad. |:)
Citaat van: sunderland op december 13, 2025, 08:26:15
weet jij hoe hun speelden? Toevals voetbal
Toevallig wonnen wij :_schater.
Geniet van de overwinning en een fijn weekend :proost
Citaat van: gobo op december 13, 2025, 09:13:38
Prachtig, die explosie van vreugde gister in het uitvak en het daaropvolgende feest. Mooi ook dat onz spelers door hun stewards werden weggestuurd maar dat Diemers toch nog een keer naar ons toe kwam. Heerlijk avondje gehad. |:)
Ik zag dat op tv inderdaad Wat is dat voor een flauwekul. Spelers mogen toch feest vieren met hun supporters?
Citaat van: Specuveter op december 13, 2025, 10:32:26
Ik zag dat op tv inderdaad Wat is dat voor een flauwekul. Spelers mogen toch feest vieren met hun supporters?
achter het doel staat de harde kern van Willem 2 en daarnaast het uitvak.
Citaat van: Noordcambuur op december 13, 2025, 10:41:23
achter het doel staat de harde kern van Willem 2 en daarnaast het uitvak.
Dan nog....
Citaat van: Specuveter op december 13, 2025, 10:45:28
Dan nog....
jaa klopt maar zitten altijd van die gekken tussen h?.
Gelukkig komen we er niet weer? :y
Citaat van: Noordcambuur op december 13, 2025, 11:04:23
Gelukkig komen we er niet weer? :y
Moet je niet te snel zeggen, kan best dat ze over 10 jaar weer eens promoveren. 8)
Graafschap op 10 punten, maar die zouden best wel eens kunnen instorten, enorme klap en wat boven hun stand geleefd.
Wij zijn ook wel wat kwetsbaar, zonder ferrah was het al heel wat minder, middenveld wordt wat dunnetjes. Er moeten geen kernspelers wegvallen.
Gefeliciteerd Cambuur , volgend jaar weer naar de eredivisie
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 13, 2025, 11:12:24
Moet je niet te snel zeggen, kan best dat ze over 10 jaar weer eens promoveren. 8)
Graafschap op 10 punten, maar die zouden best wel eens kunnen instorten, enorme klap en wat boven hun stand geleefd.
Wij zijn ook wel wat kwetsbaar, zonder ferrah was het al heel wat minder, middenveld wordt wat dunnetjes. Er moeten geen kernspelers wegvallen.
graafschap begon erg goed maar hebben ook hele slechte fases zei h?n aanvoerder en dat zei Dijkhuizen ook. Dat wist ik niet. Dacht dat hun echt goed waren op basis van de wedstrijd tegen ADO die ik heb gezien.
Citaat van: Vlampiep op december 13, 2025, 09:42:01
Toevallig wonnen wij :_schater.
Geniet van de overwinning en een fijn weekend :proost
nog 1 ding en dan houden we er over op. Luister interview met Henk bij omrop ?
Citaat van: sunderland op december 13, 2025, 12:24:27
nog 1 ding en dan houden we er over op. Luister interview met Henk bij omrop ?
Ga ik natuurlijk doen, maar wat Henk zegt neem ik meestal niet geheel serieus.
Citaat van: Vlampiep op december 13, 2025, 12:51:22
Ga ik natuurlijk doen, maar wat Henk zegt neem ik meestal niet geheel serieus.
Wellicht hebben sommige mensen dat ook bij jou :proost
https://www.youtube.com/watch?v=51kmDQlcN9g
Op 5.26: Dag Nicky, lieve jongen
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: Vlampiep op december 13, 2025, 09:42:01
Toevallig wonnen wij :_schater.
Geniet van de overwinning en een fijn weekend :proost
We wonnen zeker niet toevallig. Kijk de statistieken (expected goals) er even op na zou ik zeggen. Terechte overwinning op basis van kansen.
Citaat van: michello op december 13, 2025, 13:52:15
We wonnen zeker niet toevallig. Kijk de statistieken (expected goals) er even op na zou ik zeggen. Terechte overwinning op basis van kansen.
Klopt, maar we hadden ook kunnen verliezen
En wat een uitvak, werkelijk geweldig. Ik heb nog weinig zo veel gejuicht bij een doelpunt _O_
Ik heb niet zo veel met WII, wel een mooi shirt inderdaad. Maar ik had wel respect voor de fanatieke supporters. Vooral als ze heen en weer gingen met het schreeuwen. Wij zaten daar precies tussen in. Ik voelde me dan net in een klein gallisch dorpje dat moedig en luidruchtig stand hield en op het laatst een wonderdrankje vond genaamd: Ferrrraaaaaaaaaaah
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 13, 2025, 12:57:46
Wellicht hebben sommige mensen dat ook bij jou :proost
Helemaal gelijk, want wie mij serieus neemt, is absoluut niet serieus te nemen.
Heb aflopen najaar nog een eervolle vermelding gekregen in het tegen de zee lullen in Scheveningen. :fant
Goed weekend kerel. :proost
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 13, 2025, 14:38:05
En wat een uitvak, werkelijk geweldig. Ik heb nog weinig zo veel gejuicht bij een doelpunt _O_
Ik heb niet zo veel met WII, wel een mooi shirt inderdaad. Maar ik had wel respect voor de fanatieke supporters. Vooral als ze heen en weer gingen met het schreeuwen. Wij zaten daar precies tussen in. Ik voelde me dan net in een klein gallisch dorpje dat moedig en luidruchtig stand hield en op het laatst een wonderdrankje vond genaamd: Ferrrraaaaaaaaaaah
Mooi omschreven en waarschijnlijk zijn jullie met een heerlijk onoverwinnelijk gevoel naar huis gegaan. w:)
Citaat van: michello op december 12, 2025, 22:37:39
En dan nog zeuren hier van hadden we maar een spits. :_schater :_schater
Wat een heerlijke winst! Baouf weer de MOTM ( scoort zelfs een 8 op een aantal sites) samen met Ferrah uiteraard.
Het is heel simpel. Met een goede spits stond je (mogelijk) 1e! w:)
Citaat van: sunderland op december 13, 2025, 12:03:41
graafschap begon erg goed maar hebben ook hele slechte fases zei h?n aanvoerder en dat zei Dijkhuizen ook. Dat wist ik niet. Dacht dat hun echt goed waren op basis van de wedstrijd tegen ADO die ik heb gezien.
tegen j utrecht na een snelle 0-2 ook alle mazzel gehad hoor
Citaat van: Specuveter op december 13, 2025, 10:45:28
Dan nog....
Klopt. Het zou vanzelfsprekend moeten zijn dat je een overwinning zou moeten kunnen vieren als uitploeg. Blijkbaar kunnen ze bij Willem II de veiligheid niet garanderen. Wie verzint het ook om een uitvak tussen de harde kernen te plaatsen? Al vind ik het aan de andere kant ook wel weer uniek
Citaat van: Inferno-058 op december 13, 2025, 16:17:36
Klopt. Het zou vanzelfsprekend moeten zijn dat je een overwinning zou moeten kunnen vieren als uitploeg. Blijkbaar kunnen ze bij Willem II de veiligheid niet garanderen. Wie verzint het ook om een uitvak tussen de harde kernen te plaatsen? Al vind ik het aan de andere kant ook wel weer uniek
heel vreemd idd vandaag bij telstar ook weer een paar dwazen