Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Willem II - Cambuur [12-12-25]

Gestart door Inferno-058, november 24, 2025, 17:25:08

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
19 (63.3%)
Galvez
1 (3.3%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
8 (26.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (3.3%)
Souren
1 (3.3%)
Kooistra
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: december 18, 2025, 01:26:41

Scc0511

Denk dat we deze ''gewoon" kunnen winnen. Willem 2 heeft Haen maar stelt verder niet bijzonder veel voor. Veel blessures ook dus vol gas geven vanavond! |:)

Leeuwarder94

Verwacht toch wel een moeizame wedstrijd vergelijkbaar met de wedstrijden bij Almere en RKC uit. Een punt vandaag en volgende week 3 punten en we gaan prima de winterstop in.
De wens is de vader van de gedachte

sunderland

Citaat van: Scc0511 op december 12, 2025, 14:13:12
Denk dat we deze ''gewoon" kunnen winnen. Willem 2 heeft Haen maar stelt verder niet bijzonder veel voor. Veel blessures ook dus vol gas geven vanavond! |:)
hoe zijn wij de laatste 4 uitwedstrijden?

michello

2x genaaid een keer een overtuigende winst en ??n keer gelijk.

Yellow Army

Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 15:06:55
hoe zijn wij de laatste 4 uitwedstrijden?

Willem 2 is ook verre van een wonderploeg
Area 58

gobo

Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 15:06:55
hoe zijn wij de laatste 4 uitwedstrijden?
Wat heeft dat er mee te maken? Vanavond gewoon knallen en winnen
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Poetser

Citaat van: Yellow Army op december 12, 2025, 16:35:02
Willem 2 is ook verre van een wonderploeg

En de helft is geblesseerd. Haen en Doodenan beteugelen. We scoren altijd.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 15:06:55
hoe zijn wij de laatste 4 uitwedstrijden?

Ongeslagen toch?

Het gaat wel moeizaam maar hoort ook een beetje bij deze fase in de competitie.

Ben bang dat een punt al mooi is.

Yellow Army

Meer mensen problemen met de app van espn?
Area 58

Klaasre1974


Poetser

We winnen amper 2e ballen en komen daarom niet in ons spel. Dan gaan we maar wat lange ballen spelen en dat kunnen we helemaal niet.

TheDutchman


Poetser

Wat zijn we slordig en wat is Rolke slecht.

AL

R?lke, Balk en Mulders onthutsend slecht.

TheDutchman

Daar heb je heel veel geluk dat je niet achter staat, wat een bal van Rolke..