Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Willem II - Cambuur [12-12-25]

Gestart door Inferno-058, november 24, 2025, 17:25:08

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
19 (63.3%)
Galvez
1 (3.3%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
8 (26.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (3.3%)
Souren
1 (3.3%)
Kooistra
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: december 18, 2025, 01:26:41

Specuveter

Veldbezetting klopt gewoon niet.
Vooral aan de rechterkant
Mulders komt steeds ??n op een te staan.
Rolke als verkapte rechtshalf, raakt g??n pepernoot.
Ferrah er maar in op rechts
En wissel die Rolke ??ns.

oost

Pfoe wat een ongelooflijk zwakke 1e helft :zucht ik snap werkelijk niet waarom Balk op rechts staat en Rolke en Van der Sande op het middenveld. 0 beweging of diepte in het spel.
Hopelijk 2e helft Sande of Rolke eruit voor Henstra of Ferrah. En balk op het middenveld dan kan het misschien nog wat worden.

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op december 12, 2025, 20:53:31
Hadden we maar een postema of boerema
dat bedoel ik dus jij hebt er verstand van?.

sunderland

Citaat van: oost op december 12, 2025, 20:57:59
Pfoe wat een ongelooflijk zwakke 1e helft :zucht ik snap werkelijk niet waarom Balk op rechts staat en Rolke en Van der Sande op het middenveld. 0 beweging of diepte in het spel.
Hopelijk 2e helft Sande of Rolke eruit voor Henstra of Ferrah. En balk op het middenveld dan kan het misschien nog wat worden.
ja jong dan heb je helemaal geen fysiek. Van de Sande deed het knap. R?lke was eerst 30 min onthutsend

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

AL

Zeer aan de ogen wat Balk en R?lke late zien.
Onbegrijpelijk dat je niet met een rechtsbuiten (Henstra) speelt.
Veldbezetting klopt van geen meter.

Poetser


Noordcambuur

Uitwedstrijden van Cambuur zijn niet goed te noemen dit seizoen?.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

sunderland

Laatste 10 minuten leken er weer op. Diemers veel aan de bal , Souren goed en paar beste aanvallen over links. Even afwachten voor wissel. Zou dan Ferrah brengen want daar ligt ruimte

sunderland


Poetser

Rolke heeft een hard schot, maar is toch verder een parodie op voetbal.

papier


AL

Ongeloiflijk hoe kun je deze missen.

papier

En dan nu weer een fijn balletje op Vd Sande. Wat een vreemde voetballer.