Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Willem II - Cambuur [12-12-25]

Gestart door Inferno-058, november 24, 2025, 17:25:08

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
19 (63.3%)
Galvez
1 (3.3%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
8 (26.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (3.3%)
Souren
1 (3.3%)
Kooistra
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: december 18, 2025, 01:26:41

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op december 12, 2025, 21:54:11
Willem 2 doet aangifte van diefstal.

Heenwedstrijd was andersom. Prima.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Josli

Diefstal? Kon beide kanten op toch? Was van beide kanten matig, maar het is toch echt niet zo dat Willen 2 beter was ofzo.

oost

Hoe we winnen is in december niet belangrijk (Henk zijn woorden)

En hij heeft helemaal gelijk  |:) |:) |:)

Poetser


Marc S

10 punten los. Het lijkt wel allemaal steeds onze kant op te vallen dit seizoen.

Bernardo


sunderland

Citaat van: Vlampiep op december 12, 2025, 21:54:11
Willem 2 doet aangifte van diefstal.
wat een onzin, wij kwamen 2 x alleen op keeper af. Wb veldspel waren wij klasse beter maar hun bleven gevaarlijk uit 2 e bal en toeval voetbal

Specuveter

Niet meer verwacht....
Heerlijke 3 punten!!
En mooie uitslag elders!!
Nu MVV pakken Vrijdag en je hebt ??n geweldige eerste seizoenshelft gespeeld.

sunderland

Citaat van: Josli op december 12, 2025, 21:59:13
Diefstal? Kon beide kanten op toch? Was van beide kanten matig, maar het is toch echt niet zo dat Willen 2 beter was ofzo.
precies

Noordcambuur

Hoppaaaaa gefeliciteerd mannen heel zakelijk gevoetbald  :thumbsup
Nog ??n wedstrijd voor de winterstop thuis tegen MVV?.vol stadion en dan knallen we 2025 uit.

Komop Cambuur  |:)

sunderland

Citaat van: Marc S op december 12, 2025, 22:05:06
10 punten los. Het lijkt wel allemaal steeds onze kant op te vallen dit seizoen.
niet mee eens, er zijn ons ook 7 punten
afgepakt. RKC 3 Helmond 2 en Almere 2. Waar we nu staan is zwaar terecht

Beul B

Corner van welke club dan ook, altijd spannend.
Corner van Cambuur, loop rustig naar de keuken voor een biertje, hij is toch voor de keeper.

Ik hoop maar op veel corners van Cambuur.  :)

EdsjeSCC


Galdiano

Citaat van: EdsjeSCC op december 12, 2025, 22:18:47
Hadden we maar een echte spits

Vooraf aan de competitie al gezegd, we hadden Postema moeten halen en wat wou hij graag naar ons...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

R058