Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Willem II - Cambuur [12-12-25]

Gestart door Inferno-058, november 24, 2025, 17:25:08

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
19 (63.3%)
Galvez
1 (3.3%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
8 (26.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (3.3%)
Souren
1 (3.3%)
Kooistra
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: december 18, 2025, 01:26:41

Destroyer

Gefeliciteerd allemaal, 75k en een goed weekend  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

NRG

NRG

Citaat van: EdsjeSCC op december 12, 2025, 22:18:47
Hadden we maar een echte spits

Voorlopig doen we het niet onaardig zonder ?een echte spits?.

michello

En dan nog zeuren hier van hadden we maar een spits.  :_schater :_schater
Wat een heerlijke winst! Baouf weer de MOTM ( scoort zelfs een 8 op een aantal sites) samen met Ferrah uiteraard.

sunderland

In mijn beleving speelde Ferrah ook wat dieper dan anders. Hij was ook paar x betrokken bij een uitbraak waar R?lke het weer verprutste. Als hij de bal heeft ver op het veld zoals vandaag is hij veel gevaarlijker. Hij verspeelde ook paar x knullig de bal.

sunderland

Citaat van: michello op december 12, 2025, 22:37:39
Wat een heerlijke winst! Baouf weer de MOTM ( scoort zelfs een 8 op een aantal sites) samen met Ferrah uiteraard.
idd die bal van Baoef waar hij R?lke mee voor de keeper zette. Zo simpel maar oh zo goed. En achterin de heerser

Galdiano

Citaat van: michello op december 12, 2025, 22:37:39

Dan was het zoveel makkelijker voetballen geweest.
Maar het is gewoon ook zeer knap dat je vorig seizoen zonder spits 3de eindigd en nu 2de staat zonder spits.  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Was Sj?strand ook beetje ziek of zit hij in het rode met data?

R058

Citaat van: Galdiano op december 12, 2025, 22:44:34
Dan was het zoveel makkelijker voetballen geweest.
Maar het is gewoon ook zeer knap dat je vorig seizoen zonder spits 3de eindigd en nu 2de staat zonder spits.  _O_
Vd Sande is toch juist erg goed in de bal vasthouden en doorvoetballen? Dat vind ik in ieder geval.
Problemen liggen voor mij veel meer bij weinig diepteloopacties, vooral bij omschakelmomenten waar we de bal winnen. Het is dan vaak heel statisch, terwijl dat juist het moment is dat je de tegenstander pijn kan doen.

sunderland

Citaat van: R058 op december 12, 2025, 22:52:28
Vd Sande is toch juist erg goed in de bal vasthouden en doorvoetballen? Dat vind ik in ieder geval.
Problemen liggen voor mij veel meer bij weinig diepteloopacties, vooral bij omschakelmomenten waar we de bal winnen. Het is dan vaak heel statisch, terwijl dat juist het moment is dat je de tegenstander pijn kan doen.
klopt wel maar zo spelen wij dan weer niet. De enige met veel loopacties in de diepte is balk maar die was waardeloos ( net als de rest op dat moment) . Het is wel mooi dat wij op de linkerkant steeds terug kunnen vallen op vaste patronen. Ook als we het moeilijk hebben klopt dat altijd.

R058

Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 22:56:48
klopt wel maar zo spelen wij dan weer niet. De enige met veel loopacties in de diepte is balk maar die was waardeloos ( net als de rest op dat moment) . Het is wel mooi dat wij op de linkerkant steeds terug kunnen vallen op vaste patronen. Ook als we het moeilijk hebben klopt dat altijd.
Nee klopt, maar dat zou toch niet heel moeilijk moeten zijn om dat te veranderen? Tegen ADO lukte het met Sj?strand bijv ook. Op die manier zorg je er ook voor dat een back niet kort durft te dekken, omdat ze bang zijn voor een bal eroverheen. Zo creeer je weer meer ruimte voor een bal in de voeten en een actie. Nu is het vaak wat te voorspelbaar.

EdsjeSCC

Jongens, ik was cynisch door die zeurpieten die elke keer om een spits lopen te janken.

Hatsaaaa heerlijk seizoen tot nu toe! En doorrr

Bernardo

Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 22:46:45
Was Sj?strand ook beetje ziek of zit hij in het rode met data?

Denk het laatste, sinds maart al wedstrijden aan het spelen door Zweedse competitie. 29 jini laatste wedstrijd in Zweden daarna meteen door naar Cambuur en bijna alles gespeeld.

Marc S

Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 22:09:11
niet mee eens, er zijn ons ook 7 punten
afgepakt. RKC 3 Helmond 2 en Almere 2. Waar we nu staan is zwaar terecht

Zeker eens dat wij meer punten hadden moeten hebben, ik doelde meer op dat alle ploegen er onder er een sport van maken zoveel mogelijk punten te morsen.

V-man

Prachtige 3 punten met een 75k goal! Wer blieft Binder? Blinder!