Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Willem II - Cambuur [12-12-25]

Gestart door Inferno-058, november 24, 2025, 17:25:08

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
19 (63.3%)
Galvez
1 (3.3%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
8 (26.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (3.3%)
Souren
1 (3.3%)
Kooistra
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: december 18, 2025, 01:26:41


Inferno-058

En nu op naar Tilburg. Er waren gister nog parkeerkaarten dus er kunnen/konden nog auto's bij!

Tanjajeah

Afgelopen weekend Willem II- Dordrecht gekeken. Staat bepaald nog geen soepel ingespeeld team in Tilburg, was echt heel matig. Het was dat Dordrecht hun kansen niet afmaakte, daardoor won Willem II uiteindelijk met 2-0. Tijdens de wedstrijd veel gefluit van de supporters, vanwege het slechte spel. Verheydt geblesseerd, dat scheelt aanvallend wel een slok op een borrel.

denistel

Citaat van: Tanjajeah op december 08, 2025, 13:31:48
Afgelopen weekend Willem II- Dordrecht gekeken. Staat bepaald nog geen soepel ingespeeld team in Tilburg, was echt heel matig. Het was dat Dordrecht hun kansen niet afmaakte, daardoor won Willem II uiteindelijk met 2-0. Tijdens de wedstrijd veel gefluit van de supporters, vanwege het slechte spel. Verheydt geblesseerd, dat scheelt aanvallend wel een slok op een borrel.

nou die Haen is ook eeb goede spits hoor,zie dit toch als 1 van de zwaarste uitwedstrijden

Bankzitter


Johan-12

Citaat van: denistel op december 08, 2025, 17:54:15
nou die Haen is ook eeb goede spits hoor,zie dit toch als 1 van de zwaarste uitwedstrijden
Zeker een zware uitwedstrijd. Ik vind ons niveau in uitwedstrijden dit seizoen ook stuk lager dan in thuiswedstrijden. Hopelijk trekt dat wat bij, want los van Vitesse uit zijn we nog niet heel overtuigend in uitwedstrijden.

upweer


gobo

Van de partij! Benieuwd hoeveel er mee gaan.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Inferno-058

Citaat van: gobo op december 08, 2025, 20:34:03
Van de partij! Benieuwd hoeveel er mee gaan.
252 vanmiddag. Valt wat tegen.

sunderland

Citaat van: denistel op december 08, 2025, 17:54:15
nou die Haen is ook eeb goede spits hoor,zie dit toch als 1 van de zwaarste uitwedstrijden
die lui zullen vecht voetbal willen spelen met veel duels want ze weten dat ze anders verloren zijn. Word een klote wedstrijd en met een punt ben ik tevreden

fred

Te bekijken op Star Channel en ESPN watch.

gobo

Citaat van: fred op december 10, 2025, 14:57:54
Te bekijken op Star Channel en ESPN watch.
En live in het stadion. Nog genoeg kaarten beschikbaar!
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Huizen

Veel blessures bij WII

Willem II speelt vrijdagavond een absolute Keuken Kampioen Divisie-kraker: thuis tegen hoogvlieger SC Cambuur. Wel heeft trainer John Stegeman richting dat duel een volgende domper moeten incasseren: zijn aanvoerder Jari Schuurman kan niet spelen. ?Hij hikt hier al een tijdje tegenaan.? Het zit Willem II dit seizoen bepaald niet mee op fysiek vlak. Zoals bekend zijn Niels van Berkel, Amine Lachkar en Dani Mathieu al het hele seizoen niet inzetbaar. Daarnaast ontbreken inmiddels ook de geblesseerde routiniers Wouter van der Steen, Justin Hoogma en Thomas Verheydt. Laatstgenoemde leek vorige week weer fit na een kuitblessure, maar moest vlak voor FC Dordrecht-thuis toch weer afhaken.

sunderland

Citaat van: Bussum op december 11, 2025, 14:53:31
Veel blessures bij WII

Willem II speelt vrijdagavond een absolute Keuken Kampioen Divisie-kraker: thuis tegen hoogvlieger SC Cambuur. Wel heeft trainer John Stegeman richting dat duel een volgende domper moeten incasseren: zijn aanvoerder Jari Schuurman kan niet spelen. ?Hij hikt hier al een tijdje tegenaan.? Het zit Willem II dit seizoen bepaald niet mee op fysiek vlak. Zoals bekend zijn Niels van Berkel, Amine Lachkar en Dani Mathieu al het hele seizoen niet inzetbaar. Daarnaast ontbreken inmiddels ook de geblesseerde routiniers Wouter van der Steen, Justin Hoogma en Thomas Verheydt. Laatstgenoemde leek vorige week weer fit na een kuitblessure, maar moest vlak voor FC Dordrecht-thuis toch weer afhaken.
hoop dat die Verheydt geen minuten kan maken. Die valt bijna niet te bespelen

Arno A

wij missen zelf ook een paar spelers....