Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Willem II - Cambuur [12-12-25]

Gestart door Inferno-058, november 24, 2025, 17:25:08

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
19 (63.3%)
Galvez
1 (3.3%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
8 (26.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (3.3%)
Souren
1 (3.3%)
Kooistra
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: december 18, 2025, 01:26:41

sunderland

Citaat van: Arno A op december 11, 2025, 16:29:02
wij missen zelf ook een paar spelers....
een paar?  Van de basis 1


Bankzitter

Hij kan wel invallen. We zijn aardig compleet.

zeewolde


upweer


PePe


Trainert!

We moeten nou ook niet doen alsof Willem 2 een geweldige ploeg heeft. Deze niet verliezen, en volgende week winnen sluiten we het mooi af.


Graafschap gaat na de winter veel punten verspelen met hun programma.

Eewal

Citaat van: Trainert! op december 12, 2025, 07:30:34
We moeten nou ook niet doen alsof Willem 2 een geweldige ploeg heeft. Deze niet verliezen, en volgende week winnen sluiten we het mooi af.


Graafschap gaat na de winter veel punten verspelen met hun programma.
heb je ons programma na de winterstop gezien.... cruciale wedstrijden meteen..

Specuveter

Balk dan op rechts en van der Sande achter Rolke??

Gasgeve

Citaat van: Specuveter op december 12, 2025, 08:45:33
Balk dan op rechts en van der Sande achter Rolke??
Klopt of Rolke achter v/d Sande.

Bernardo

Ik had dan Henstra de kans gegeven

sunderland

Citaat van: Gasgeve op december 12, 2025, 08:55:17
Klopt of Rolke achter v/d Sande.
dat laatste. En daarmee heb je wel kracht want hun zullen duels willen spelen!

sunderland

Citaat van: Trainert! op december 12, 2025, 07:30:34
We moeten nou ook niet doen alsof Willem 2 een geweldige ploeg heeft. Deze niet verliezen, en volgende week winnen sluiten we het mooi af.


Graafschap gaat na de winter veel punten verspelen met hun programma.
hun hebben juist mooi programma, wij moeten naar ons zelf kijken en sowieso met een goed gevoel de winterstop in. Dat is erg belangrijk.

sunderland

Citaat van: upweer op december 11, 2025, 22:25:21
Speelt waarschijnlijk 1 helft
dat hangt van de stand af. Hoop het niet want dan gaat het goed

Lore

Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 11:47:23
hun hebben juist mooi programma, wij moeten naar ons zelf kijken en sowieso met een goed gevoel de winterstop in. Dat is erg belangrijk.

Het maakt ook allemaal niet zoveel uit. Wij zijn op de helft, dus iedereen krijgt elkaar nog.