Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Willem II - Cambuur [12-12-25]

Gestart door Inferno-058, november 24, 2025, 17:25:08

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
19 (63.3%)
Galvez
1 (3.3%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
8 (26.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (3.3%)
Souren
1 (3.3%)
Kooistra
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: december 18, 2025, 01:26:41

denistel

heerlijke avond voor iedereen van Cambuur nu op naar MVV thuis en met
knallen en met 10 pt of meer voorsprong op nr 3 de winterstop in

wiekie1969

Als we van Mvv winnen gaan we met 47 punten de winterstop in. Onvoorstelbaar. In Leeuwarden kregen we te weinig met de 2-2 tegen die lui. Niks anders dan gerechtigheid die 1-0 in de 90e minuut. Ferrah zoals hij dat alleen kan. Janken voor de tv. Heerlijk.  |:) |:) |:) |:)

Vlampiep

#122
Citaat van: sunderland op december 12, 2025, 22:06:18
wat een onzin, wij kwamen 2 x alleen op keeper af. Wb veldspel waren wij klasse beter maar hun bleven gevaarlijk uit 2 e bal en toeval voetbal
Willem 2 maakte hun kansen niet af en wij waren echt slordig voorin. Wij waren de gelukkigste in dit treffen.
En dat wij een klasse beter waren in het veldspel lijkt mij wel onzin, maar dat heb jij anders gezien.
Cambuur de periode en een zak geld, hiermee is de eerste doelstelling gehaald en de wijze waarop is bijzaak.

wiekie1969

Citaat van: denistel op december 13, 2025, 03:40:19
heerlijke avond voor iedereen van Cambuur nu op naar MVV thuis en met
knallen en met 10 pt of meer voorsprong op nr 3 de winterstop in

De rest staat op 15 Denistel.  Dat binne 5 wedstrijden plus het doelsaldo.

Vlampiep

Citaat van: Beul B op december 12, 2025, 22:10:35
Corner van welke club dan ook, altijd spannend.
Corner van Cambuur, loop rustig naar de keuken voor een biertje, hij is toch voor de keeper.

Ik hoop maar op veel corners van Cambuur.  :)
Ja wel eigenaardig dat dit iedere wedstrijd weer gebeurd. Dit ziet de Ts toch ook en dit is iets waar je echt op kan oefenen.

wiekie1969


wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op december 12, 2025, 21:54:11
Willem 2 doet aangifte van diefstal.


Dat deden wij in Leeuwarden.  :O :O

beam

Man man wat een lekkere punten vandaag en wat jammer dat ADO in de 95 minuut nog de 3-4 maakte. De wedstrijd was geen bal aan maar ja je kan niet altijd een 10 scoren. Ook zo mooi voor Ferrah dat hij de winnende scoort. Dat kon hij wel even gebruiken en ik hoop dat hij vanaf nu ook weer de stijgende lijn kan oppakken. Souren viel goed in. Aanspeelbaar tussen de linies en vooruit voetballen. Maar Balk waar had hij vandaag last van. Alles sprong van zijn voeten af. Hij had de dozen kennelijk nog om de schoenen.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op december 13, 2025, 07:56:28
Willem 2 maakte hun kansen niet af en wij waren echt slordig voorin. Wij waren de gelukkigste in dit treffen.
En dat wij een klasse beter waren in het veldspel lijkt mij wel onzin, maar dat heb jij anders gezien.
Cambuur de periode en een zak geld, hiermee is de eerste doelstelling gehaald en de wijze waarop is bijzaak.
weet jij hoe hun speelden? Toevals voetbal

Bankzitter

Ons veldspel was prima, tot aan de laatste 20 meter. Dan is het hopen op die ene individuele actie en dat lukte weer.

Harry L.

Wat een heerlijke overwinning, en op de andere velden waren de uitslagen ook prima. Ons positiespel was echt beter dan W2, we spelen geregeld een mannetje vrij op het middenveld, maar die 100% kansen moet je wel afmaken. Bij hun was het allemaal meer op goed geluk. Hopen dat we Baouf kunnen behouden in de winter en als de rest lekker punten van elkaar blijft snoepen kunnen wij naar die ouwe Skeve  _O_

gobo

Prachtig, die explosie van vreugde gister in het uitvak en het daaropvolgende feest. Mooi ook dat onz spelers door hun stewards werden weggestuurd maar dat Diemers toch nog een keer naar ons toe kwam. Heerlijk avondje gehad. |:)
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 13, 2025, 08:26:15
weet jij hoe hun speelden? Toevals voetbal
Toevallig wonnen wij  :_schater.
Geniet van de overwinning en een fijn weekend :proost

Specuveter

Citaat van: gobo op december 13, 2025, 09:13:38
Prachtig, die explosie van vreugde gister in het uitvak en het daaropvolgende feest. Mooi ook dat onz spelers door hun stewards werden weggestuurd maar dat Diemers toch nog een keer naar ons toe kwam. Heerlijk avondje gehad. |:)
Ik zag dat op tv inderdaad  Wat is dat voor een flauwekul. Spelers mogen toch feest vieren met hun supporters?

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op december 13, 2025, 10:32:26
Ik zag dat op tv inderdaad  Wat is dat voor een flauwekul. Spelers mogen toch feest vieren met hun supporters?
achter het doel staat de harde kern van Willem 2 en daarnaast het uitvak.