Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Willem II - Cambuur [12-12-25]

Gestart door Inferno-058, november 24, 2025, 17:25:08

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
19 (63.3%)
Galvez
1 (3.3%)
Balk
0 (0%)
Nap
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
8 (26.7%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (3.3%)
Souren
1 (3.3%)
Kooistra
0 (0%)
Kian Visser
0 (0%)
Henstra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 30

Stemmen gesloten: december 18, 2025, 01:26:41

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op december 13, 2025, 10:41:23
achter het doel staat de harde kern van Willem 2 en daarnaast het uitvak.
Dan nog....

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op december 13, 2025, 10:45:28
Dan nog....
jaa klopt maar zitten altijd van die gekken tussen h?.
Gelukkig komen we er niet weer? :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op december 13, 2025, 11:04:23
Gelukkig komen we er niet weer? :y
Moet je niet te snel zeggen, kan best dat ze over 10 jaar weer eens promoveren.  8)

Graafschap op 10 punten, maar die zouden best wel eens kunnen instorten, enorme klap en wat boven hun stand geleefd.

Wij zijn ook wel wat kwetsbaar,  zonder ferrah was het al heel wat minder, middenveld wordt wat dunnetjes. Er moeten geen kernspelers wegvallen.
Henk, held, bedankt

pablo

Gefeliciteerd Cambuur , volgend jaar weer naar de eredivisie

sunderland

#139
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 13, 2025, 11:12:24
Moet je niet te snel zeggen, kan best dat ze over 10 jaar weer eens promoveren.  8)

Graafschap op 10 punten, maar die zouden best wel eens kunnen instorten, enorme klap en wat boven hun stand geleefd.

Wij zijn ook wel wat kwetsbaar,  zonder ferrah was het al heel wat minder, middenveld wordt wat dunnetjes. Er moeten geen kernspelers wegvallen.
graafschap begon erg goed maar hebben ook hele slechte fases zei h?n aanvoerder en dat zei Dijkhuizen ook. Dat wist ik niet. Dacht dat hun echt goed waren op basis van de wedstrijd tegen ADO die ik heb gezien.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op december 13, 2025, 09:42:01
Toevallig wonnen wij  :_schater.
Geniet van de overwinning en een fijn weekend :proost
nog 1 ding en dan houden we er over op. Luister interview met Henk bij omrop ?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 13, 2025, 12:24:27
nog 1 ding en dan houden we er over op. Luister interview met Henk bij omrop ?
Ga ik natuurlijk doen, maar wat Henk zegt neem ik meestal niet geheel serieus.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op december 13, 2025, 12:51:22
Ga ik natuurlijk doen, maar wat Henk zegt neem ik meestal niet geheel serieus.

Wellicht hebben sommige mensen dat ook bij jou  :proost
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: Vlampiep op december 13, 2025, 09:42:01
Toevallig wonnen wij  :_schater.
Geniet van de overwinning en een fijn weekend :proost

We wonnen zeker niet toevallig. Kijk de statistieken (expected goals) er even op na zou ik zeggen. Terechte overwinning op basis van kansen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op december 13, 2025, 13:52:15
We wonnen zeker niet toevallig. Kijk de statistieken (expected goals) er even op na zou ik zeggen. Terechte overwinning op basis van kansen.

Klopt, maar we hadden ook kunnen verliezen
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

En wat een uitvak, werkelijk geweldig. Ik heb nog weinig zo veel gejuicht bij een doelpunt  _O_

Ik heb niet zo veel met WII, wel een mooi shirt inderdaad. Maar ik had wel respect voor de fanatieke supporters. Vooral als ze heen en weer gingen met het schreeuwen. Wij zaten daar precies tussen in. Ik voelde me dan net in een klein gallisch dorpje dat moedig en luidruchtig stand hield en op het laatst een wonderdrankje vond genaamd: Ferrrraaaaaaaaaaah
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 13, 2025, 12:57:46
Wellicht hebben sommige mensen dat ook bij jou  :proost
Helemaal gelijk, want wie mij serieus neemt, is absoluut niet serieus te nemen.
Heb aflopen najaar nog een eervolle vermelding gekregen in het tegen de zee lullen in Scheveningen. :fant
Goed weekend kerel. :proost

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 13, 2025, 14:38:05
En wat een uitvak, werkelijk geweldig. Ik heb nog weinig zo veel gejuicht bij een doelpunt  _O_

Ik heb niet zo veel met WII, wel een mooi shirt inderdaad. Maar ik had wel respect voor de fanatieke supporters. Vooral als ze heen en weer gingen met het schreeuwen. Wij zaten daar precies tussen in. Ik voelde me dan net in een klein gallisch dorpje dat moedig en luidruchtig stand hield en op het laatst een wonderdrankje vond genaamd: Ferrrraaaaaaaaaaah
Mooi omschreven en waarschijnlijk zijn jullie met een heerlijk onoverwinnelijk gevoel naar huis gegaan. w:)

Inferno-058

Citaat van: michello op december 12, 2025, 22:37:39
En dan nog zeuren hier van hadden we maar een spits.  :_schater :_schater
Wat een heerlijke winst! Baouf weer de MOTM ( scoort zelfs een 8 op een aantal sites) samen met Ferrah uiteraard.
Het is heel simpel. Met een goede spits stond je (mogelijk) 1e!  w:)