Poll
Vraag:
Man of the Match
Optie 1: Janssen
stemmen: 3
Optie 2: Marsman
stemmen: 0
Optie 3: Amofa
stemmen: 0
Optie 4: Baouf
stemmen: 0
Optie 5: Galvez
stemmen: 0
Optie 6: Balk
stemmen: 5
Optie 7: Nap
stemmen: 1
Optie 8: Diemers
stemmen: 15
Optie 9: Ferrah
stemmen: 0
Optie 10: Rolke
stemmen: 1
Optie 11: Sjostrand
stemmen: 3
Optie 12: Souren
stemmen: 0
Optie 13: Henstra
stemmen: 0
Optie 14: Jonker
stemmen: 0
Optie 15: Jermoumi
stemmen: 0
Optie 16: Berkhout
stemmen: 0
Kaartverkoop is begonnen. :scc
1000 kaarten beschikbaar, buscombi voor maar 12,-
Zou mooi zijn om richting de 1000 te gaan!
650/1000 kaarten verkocht! Koop je kaart en ga mee.
Citaat van: debaas058 op oktober 27, 2025, 10:24:26
650/1000 kaarten verkocht! Koop je kaart en ga mee.
Wauw, dat is echt veel, is er weer de verplichting van 3 man per auto? Bij RKC niet (meer)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 27, 2025, 12:15:57
Wauw, dat is echt veel, is er weer de verplichting van 3 man per auto? Bij RKC niet (meer)
Minimaal 3 man per auto inderdaad!
Bijna 800 kaarten verkocht.
Het zal weer een lastig potje worden, want de uitwedstrijden gaan nog niet zo lekker dit seizoen.
Wel apart, want andere jaren onder Henk in de KKD ging het vaak best goed. Hopelijk gaat het vrijdag weer wat beter.
Citaat van: debaas058 op oktober 27, 2025, 12:58:00
Minimaal 3 man per auto inderdaad!
Ben benieuwd hoe ze dat gaan controleren. Je hoeft geen kentekens meer op te geven namelijk. Je hebt kaartje + p en 'gewone' kaartjes.
`Massaal naar Arnhem`
Citaat van: Poetser op november 03, 2025, 09:39:09
Ben benieuwd hoe ze dat gaan controleren. Je hoeft geen kentekens meer op te geven namelijk. Je hebt kaartje + p en 'gewone' kaartjes.
Klopt dat kan niet meer.
Bij controle bij de ingang: Pietje is vandaag ziek geworden helaas....
Citaat van: Johan-12 op november 03, 2025, 08:16:08
Het zal weer een lastig potje worden, want de uitwedstrijden gaan nog niet zo lekker dit seizoen.
Wel apart, want andere jaren onder Henk in de KKD ging het vaak best goed. Hopelijk gaat het vrijdag weer wat beter.
een kans moet raak zijn want dat mankeert er vaak aan in uitwedstrijden, dat voetbalt zoveel makkelijker. Verder moet de scheids ook eens mee zitten. Vitesse heeft heel veel loopvermogen. En appart?.. vind het voetbal in uitwedstrijden vaak wel beter als toen. Buiten ons team van M?hren.
Ben heel benieuwd hoe wij deze wedstrijd aanvliegen ;)
Citaat van: Noordcambuur op november 03, 2025, 14:58:56
Ben heel benieuwd hoe wij deze wedstrijd aanvliegen ;)
Ik denk met 11 Man
Citaat van: Yellow Army op november 03, 2025, 20:51:59
Bron?
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Deze winnen is een groot gat slaan!
Ado hopelijk winnen tegen Roda en RKC en De Graafschap mogen het tegen elkaar uitvechten deze speelronde. Ze maken elkaar allemaal af, hopelijk blijven we stabiel en spelen we weer eens een goede uitwedstrijd!
Citaat van: Eewal op november 03, 2025, 22:10:02
Deze winnen is een groot gat slaan!
Ado hopelijk winnen tegen Roda en RKC en De Graafschap mogen het tegen elkaar uitvechten deze speelronde. Ze maken elkaar allemaal af, hopelijk blijven we stabiel en spelen we weer eens een goede uitwedstrijd!
Deze wedstrijd win je niet zo maar, Vitesse staat gewoon 5 of 6 wat verliespunten betreft.
Die gooien de beuk erin, en die gaan vanuit de omschakeling spelen.
Nijhuis scheidsrechter
Citaat van: Johan-12 op november 03, 2025, 22:31:45
Deze wedstrijd win je niet zo maar, Vitesse staat gewoon 5 of 6 wat verliespunten betreft.
Die gooien de beuk erin, en die gaan vanuit de omschakeling spelen.
Ja, gewoon 6de en een punt boven ons in de periode. Dit wordt wel een interessante
Citaat van: Johan-12 op november 03, 2025, 22:31:45
Deze wedstrijd win je niet zo maar, Vitesse staat gewoon 5 of 6 wat verliespunten betreft.
Die gooien de beuk erin, en die gaan vanuit de omschakeling spelen.
Ik zeg nergens dat we deze zomaar gaan winnen. Inderdaad een verdomd lastige pot waar we fantastische zaken zouden kunnen doen.
De week erop, Eindhoven uit, is net zo lastig, ondanks hun plek op de ranglijst.
Citaat van: Noordcambuur op november 04, 2025, 10:16:32
Naaihuis?.
Omdat hij een mega blunder maakte tijdens Roda? Stap er toch eens overheen.
Tegenwoordig tenminste een scheidsrechter die niet voor elke scheet fluit.
Citaat van: Galdiano op november 04, 2025, 10:27:31
Omdat hij een mega blunder maakte tijdens Roda? Stap er toch eens overheen.
Tegenwoordig tenminste een scheidsrechter die niet voor elke scheet fluit.
nou dan moet Diemers maar niet te gauw gaan liggen.
Roda ben ik al overheen maar de wedstrijd tegen Dkv uit? :_schater
Citaat van: Galdiano op november 04, 2025, 10:27:31
Omdat hij een mega blunder maakte tijdens Roda? Stap er toch eens overheen.
Tegenwoordig tenminste een scheidsrechter die niet voor elke scheet fluit.
floot tegen Willem 2 ook niet best.
Is deze wedstrijd op TV?
Citaat van: Galdiano op november 04, 2025, 10:27:31
Omdat hij een mega blunder maakte tijdens Roda? Stap er toch eens overheen.
Tegenwoordig tenminste een scheidsrechter die niet voor elke scheet fluit.
omdat hij zo aardig doet bij Derksen? hoe kun je over promotie heen stappen en ook Dkv was een grote schande! Ik vind het een walg die zijn eigen wedstrijden fluit.
Kan dat nooit weer vergeten!!
Citaat van: Specuveter op november 04, 2025, 11:49:08
Is deze wedstrijd op TV?
19.50 uur ESPN3 en ESPN Watch
Uitvak al vol?
Citaat van: sunderland op november 04, 2025, 11:51:10
omdat hij zo aardig doet bij Derksen? hoe kun je over promotie heen stappen en ook Dkv was een grote schande! Ik vind het een walg die zijn eigen wedstrijden fluit.
Kan dat nooit weer vergeten!!
dit dus?.. :thumbsup
Dkv uut ja gvd denke dat je met drie punten de bus weer instappe......... :X ;( :wall
Citaat van: Korezev op november 04, 2025, 17:27:57
Wat een stelletje zielepoten hier met het CALIMERO gedrag over de scheidsrechter, misschien een verzoek indienen om een club-scheidsrechter te laten fluiten en dan denk ik dat er nog kritiek is.
jij was er dus niet bij.
Citaat van: Korezev op november 04, 2025, 17:27:57
Wat een stelletje zielepoten hier met het CALIMERO gedrag over de scheidsrechter, misschien een verzoek indienen om een club-scheidsrechter te laten fluiten en dan denk ik dat er nog kritiek is.
ben jij wel een supporter van Cambuur :?
Citaat van: sunderland op november 04, 2025, 19:06:08
jij was er dus niet bij.
:thumbsup we kunnen het wel aardig vinden vandaag Sunderland.
Citaat van: Noordcambuur op november 04, 2025, 19:14:38
:thumbsup we kunnen het wel aardig vandaag Sunderland.
Bromance
Citaat van: Noordcambuur op november 04, 2025, 19:14:03
ben jij wel een supporter van Cambuur :?
Wat heeft dat met een supporter te maken, een speler afbranden mag wel?
Hier zijn een paar mensen die niet begrijpen dat aan het eind van het seizoen het saldo vaak 0 is met voor- en nadeel door de scheidsrechter.
Citaat van: Korezev op november 04, 2025, 20:01:38
Wat heeft dat met een supporter te maken, een speler afbranden mag wel?
Hier zijn een paar mensen die niet begrijpen dat aan het eind van het seizoen het saldo vaak 0 is met voor- en nadeel door de scheidsrechter.
jette
Citaat van: Korezev op november 04, 2025, 20:01:38
Wat heeft dat met een supporter te maken, een speler afbranden mag wel?
Hier zijn een paar mensen die niet begrijpen dat aan het eind van het seizoen het saldo vaak 0 is met voor- en nadeel door de scheidsrechter.
je bedoelt wat jij steeds met vd Sande doet.
Of onder je vorige nickname richting alle supporters hier op het forum?
Citaat van: Korezev op november 04, 2025, 20:01:38
Wat heeft dat met een supporter te maken, een speler afbranden mag wel?
Hier zijn een paar mensen die niet begrijpen dat aan het eind van het seizoen het saldo vaak 0 is met voor- en nadeel door de scheidsrechter.
nog g??n antwoord op mijn vraag.
Citaat van: zeewolde op november 04, 2025, 22:02:31
je bedoelt wat jij steeds met vd Sande doet.
Of onder je vorige nickname richting alle supporters hier op het forum?
je moet toch wat h? maar het valt me op dat hij niet zo vaak op het forum is.
En als hij op het forum ?.altijd negatief.
Citaat van: Galdiano op november 04, 2025, 10:27:31
Omdat hij een mega blunder maakte tijdens Roda? Stap er toch eens overheen.
Tegenwoordig tenminste een scheidsrechter die niet voor elke scheet fluit.
Het is een clown. Graag geziene gast in talkshows en willen opvallen door nooit te fluiten en daarmee zichzelf erg bijzonder vinden.
Gezien de training vanochtend denk ik dat Nap start in de basis ten koste van Souren.
De rest denk ik ongewijzigd.
Galvez was er niet.
Dan komt Marsman op links en Jermoumi op rechts.
Citaat van: Specuveter op november 05, 2025, 13:02:03
Gezien de training vanochtend denk ik dat Nap start in de basis ten koste van Souren.
De rest denk ik ongewijzigd.
Galvez was er niet.
Dan komt Marsman op links en Jermoumi op rechts.
er is morgen nog een training?.
En waar was Mulders die was weer wedstrijdfit vertelde Henk vorige week.
Misschien Galvez andere verplichtingen :y
Citaat van: Specuveter op november 05, 2025, 13:02:03
Gezien de training vanochtend denk ik dat Nap start in de basis ten koste van Souren.
De rest denk ik ongewijzigd.
Galvez was er niet.
Dan komt Marsman op links en Jermoumi op rechts.
Zou mij niks verbazen.
Eigelijk heeft Lambooij maar 3 echte miskopen gedaan
Binder
Afolabi
Souren
900 man al op papier.. Lang geleden dat we zo?n aantal aantikten.!?
Citaat van: Specuveter op november 05, 2025, 13:02:03
Gezien de training vanochtend denk ik dat Nap start in de basis ten koste van Souren.
De rest denk ik ongewijzigd.
Galvez was er niet.
Dan komt Marsman op links en Jermoumi op rechts.
op basis waarvan Jeroumi? Jongen komt zwaar tekort . Is Nap een stoplicht, de ene week wel de andere week helemaal niet
Binne er nog kaarten? Su net bestelle maar er staat not on sale..
Citaat van: BantsiezLWD op november 05, 2025, 18:43:46
Binne er nog kaarten? Su net bestelle maar er staat not on sale..
Volgens CC op facebook wel, 900 van 1000 verkocht
Vreemd dat ik ze niet bestelle ken dan, bel morgen wel even
Er zijn inderdaad voor bus 6,7 & 8 nog kaarten te koop. Ook zijn er nog enkele autokaarten te koop mits je bij iemand in de auto kan.
Citaat van: BantsiezLWD op november 05, 2025, 18:50:43
Vreemd dat ik ze niet bestelle ken dan, bel morgen wel even
Account wel geupdate sinds dit seizoen? Pasfoto ge?pload?
Citaat van: sunderland op november 05, 2025, 18:40:51
op basis waarvan Jeroumi? Jongen komt zwaar tekort . Is Nap een stoplicht, de ene week wel de andere week helemaal niet
Waarom een stoplicht? Nap heeft in de beker een wedstrijd gespeeld plus een invalbeurt. Hij deed dat prima, maar heeft hij Souren daardoor toch niet uit de basis gespeeld.
Jeroumi heeft toch door blessures niet kunnen laten zien wat hij in zijn mars heeft? Hoe kun je dan zeggen dat hij zwaar tekort komt?
Citaat van: Stanley op november 05, 2025, 20:17:10
Waarom een stoplicht? Nap heeft in de beker een wedstrijd gespeeld plus een invalbeurt. Hij deed dat prima, maar heeft hij Souren daardoor toch niet uit de basis gespeeld.
Jeroumi heeft toch door blessures niet kunnen laten zien wat hij in zijn mars heeft? Hoe kun je dan zeggen dat hij zwaar tekort komt?
omdat hij een goede wedstrijd speelde in Waalwijk en daarna weer op de bank zat . Jeroumi ga je wel zien
Citaat van: sunderland op november 05, 2025, 20:27:02
omdat hij een goede wedstrijd speelde in Waalwijk en daarna weer op de bank zat . Jeroumi ga je wel zien
Henk gaf 6 spelers rust. Dat was de reden dat NAP in de basis stond en dat ben je niet automatisch de volgende wedstrijd weer.
Galvez speelt gewoon morgen en Brammetje staat weer op rechts. En Nap speelt iid morgen op de plek van Souren.
Citaat van: Stanley op november 06, 2025, 08:58:41
Henk gaf 6 spelers rust. Dat was de reden dat NAP in de basis stond en dat ben je niet automatisch de volgende wedstrijd weer.
dus als je een prima wedstrijd speelt moet je daarna wissel
Citaat van: sunderland op november 06, 2025, 13:31:23
dus als je een prima wedstrijd speelt moet je daarna wissel
Het betekend dan dat Berkhout een hele goeie wedstrijd speelt bij afwezigheid van Baouf, en daarna basis speler is, en Baouf gaat op de bank. Je heb voor elke positie toch een basisspeler en een vervanger.
Beste Sunderland, jij vindt dat Jarmouni zwaar tekort komt. Henk denkt daar heel anders over.
Hij is zeer lovend in het interview op Omrop Fryslan en bestempeld hem als een echte concurrent voor Mulders.
941 man mee morgen. Niet uitverkocht maar wel een heel tof aantal!
Citaat van: Stanley op november 06, 2025, 15:52:43
Beste Sunderland, jij vindt dat Jarmouni zwaar tekort komt. Henk denkt daar heel anders over.
Hij is zeer lovend in het interview op Omrop Fryslan en bestempeld hem als een echte concurrent voor Mulders.
Ja, maar ik heb hem nog nooit horen zeggen dat een van zijn jongetje er helemaal niets van ksn
Citaat van: Lore op november 06, 2025, 20:56:10
Ja, maar ik heb hem nog nooit horen zeggen dat een van zijn jongetje er helemaal niets van ksn
Ik reageerde op Sunderland die stelt dat Jeroumi zwaar tekort komt. waarop ik zeg dat we dat nog niet kunnen beoordelen omdat we hem nauwelijks hebben gezien.
Citaat van: Lore op november 06, 2025, 20:56:10
Ja, maar ik heb hem nog nooit horen zeggen dat een van zijn jongetje er helemaal niets van ksn
dat
Citaat van: sunderland op november 06, 2025, 21:22:40
dat
jij zegt toch dat hij zwaar te kort komt? ik zeg dat we dat nog niet kunnen beoordelen.
Henk zegt vandaag dat hij fanatisch kan voetballen. Dat is alles!
Citaat van: Stanley op november 06, 2025, 21:28:24
jij zegt toch dat hij zwaar te kort komt? ik zeg dat we dat nog niet kunnen beoordelen.
Henk zegt vandaag dat hij fanatisch kan voetballen. Dat is alles!
Ik reageerde vooral op wat Henk voor de camera zei. Het is een topgast, maar zijn uitspraken zijn vooral comedie toch?
Citaat van: Lore op november 06, 2025, 21:44:49
Ik reageerde vooral op wat Henk voor de camera zei. Het is een topgast, maar zijn uitspraken zijn vooral comedie toch?
Klopt! Henk zijn morgen en avondpraat kan nog wel eens verschillen. We gaan het nog meemaken of Jeroumi tekort komt of niet.
Henk wil Jarmouni volgens mij aan het werk zien, om te kunnen beoordelen of ze met hem verder willen? Hij heeft immers maar een contract voor dit huidige seizoen 25/26.
Heeft hij niet een zware kruisband blessures gehad voordat hij hier tekende? Want dat zou kunnen verklaren waarom hij nog steeds niet 100% fit is geweest. Maar ik schrijf hem nog niet af. Vond hem in de voorbereiding 1 van de betere spelers. Dat hij daarna een terugval fysiek heeft gehad kan natuurlijk komen doordat die meer dan een jaar eruit is geweest
Citaat van: oost op november 07, 2025, 07:49:26
Heeft hij niet een zware kruisband blessures gehad voordat hij hier tekende? Want dat zou kunnen verklaren waarom hij nog steeds niet 100% fit is geweest. Maar ik schrijf hem nog niet af. Vond hem in de voorbereiding 1 van de betere spelers. Dat hij daarna een terugval fysiek heeft gehad kan natuurlijk komen doordat die meer dan een jaar eruit is geweest
Hamstring blessure, maar ook die kunnen erg venijnig zijn...
Ben heel benieuwd vanavond. We zijn uit toch stukken minder dan thuis, moet echt allemaal wat overtuigender. Bij winst gaan we gegarandeerd goede zaken doen.
Gaat spannend worden!! Rolke met leuk interview vooraf, die lijkt er zin in te hebben.
Op naar Arnhem vanavond. Schitterend aantal voor de twaalfde man |:)
Citaat van: michello op november 07, 2025, 08:41:26
Ben heel benieuwd vanavond. We zijn uit toch stukken minder dan thuis, moet echt allemaal wat overtuigender. Bij winst gaan we gegarandeerd goede zaken doen.
gaat echt lastig worden in Arnhem hebben ze een mooie selectie neergezet in een hele korte tijd?.
Citaat van: Bussum op november 07, 2025, 08:43:28
Gaat spannend worden!! Rolke met leuk interview vooraf, die lijkt er zin in te hebben.
Op naar Arnhem vanavond. Schitterend aantal voor de twaalfde man |:)
Waar is dat interview te zien of te lezen?
Iemand in staat het hier te copy-pasten?
Mentaal sterkere Tony R?lke klopt nadrukkelijk op de deur bij SC Cambuur: ?Ik denk dat ik mijn kans heb gegrepen?
Steeds nadrukkelijker klopt Tony R?lke (22) op de deur, hopend op een kans in de basis bij SC Cambuur. Toch heeft de Duitser begrip voor de keuzes van zijn trainer.
De linkerhand achter zijn linkeroor, alsof hij het publiek aanspoort hem te voorzien van een welverdiend applaus. En alsof hij het maar al te graag in ontvangst neemt. Tony R?lke heeft het inmiddels omgedoopt tot handelsmerk na het scoren van doelpunten.
Dat was zaterdag niet anders, na zijn rake kanonskogel tegen Jong Ajax. Als bedankje zette R?lke, waarschijnlijk tot afgrijzen van de grasmeester, een kniesliding in. Om in dezelfde beweging met zijn rechterhand een saluut te brengen aan de supporters.
?Ik wist dat de centrale verdediger in mijn rug zat?, blikt R?lke terug. ?Bewust liet ik de bal door mijn benen gaan. Het was mooi dat-ie daarna ook door zijn benen ging. Toen ik omdraaide en ??n op ??n met de doelman stond, wist ik: deze goal is van mij.?
Het was een treffer waar de klasse van afdroop. Als ze het bij Cambuur over iets eens zijn, is het dat R?lke dat wel heeft: klasse, iets speciaals. Tegelijkertijd: sinds hij begin vorig seizoen naar Cambuur kwam, is hij nooit een onbetwiste basisspeler geweest.
R?lke is voor de technische staf bovenal nuttig gebleken als back-up. In de punt van de aanval, verdedigend op het middenveld of op zijn favoriete positie als meest vooruitgeschoven middenvelder. Zelden wordt tevergeefs een beroep op hem gedaan.
Met de wedstrijd tegen Jong Ajax, waarin hij de geblesseerde Jort van der Sande mocht vervangen, als meest recente voorbeeld. Een paar dagen daarvoor, in de beker tegen RKC Waalwijk, speelde hij ondanks de uitschakeling eveneens een prima duel.
?Als de trainer mij de kans geeft minuten te maken, probeer ik die met beide handen aan te grijpen en doe ik altijd mijn stinkende best?, aldus de Berlijner. ?Ook toen ik onlangs met Onder 21 tegen Go Ahead Eagles speelde (R?lke scoorde drie keer, red.).?
Hij heeft respect voor de keuze van Henk de Jong om hem niet altijd op te stellen. ?De coach bepaalt. Het enige dat ik kan doen is alles geven wat ik heb. Op het trainingsveld, in de kleedkamer met mijn teamgenoten en tijdens de minuten in wedstrijden.?
?Ook vorig seizoen was ik geen onbetwiste basisspeler?, zegt R?lke. ?Dan speelde ik, dan weer niet. Maar toen had ik het daar veel moeilijker meer dan nu. Toen was ik de nieuweling, kende ik niemand. Maar gelukkig kreeg ik hulp van ervaren teamgenoten.?
?Ik ben door vorig seizoen mentaal veel sterker geworden, weet hoe ik met deze situatie om moet gaan. Nu ben ik in tegenstelling tot sommige van mijn teamgenoten de ervarener speler en probeer ik hen bij de hand te nemen. Dat geeft me voldoening.?
Ja, vanzelfsprekend is de Duitser liever een onbetwiste basisspeler. Die status heeft hij voorlopig nog niet, met het koppeltje Remco Balk/Jort van der Sande als geduchte concurrentie. Toch zou het goed kunnen dat R?lke tegen Vitesse weer mag starten.
Henk de Jong is zeer te spreken over het optreden van de aanvaller tegen de beloften van Ajax, zegt hij een dag voor de wedstrijd. ?Tony is gewoon heel direct naar de goal toe. En als die jongen op doel schiet, gaat-ie er normaal gesproken gewoon in.?
R?lke wacht het rustig af. ?Ik weet hoe ik het team moet helpen. En zoals gezegd: de kansen die ik wel krijg, zoals tegen RKC Waalwijk en Jong Ajax, probeer ik met beide handen aan te grijpen. En ik denk dat ik dat die beide wedstrijden wel heb gedaan.?
wordt een heet avondje daar denk ik maar we pakken em met 2-3
super mooi dat er meer dan 900 supporters mee gaan complimenten daarvoor
Is er vanavond ook een live stream?
Hoppa Balkie |:)
Een echte Balk goal.
Nu krijgen we meer ruimte. Wel opletten en scherp blijven.
Diemers zit er nog niet lekker in vind ik
Citaat van: fred op november 07, 2025, 20:29:01
Diemers zit er nog niet lekker in vind ik
Absoluut niet, veel te nonchalant
Citaat van: Bankzitter op november 07, 2025, 20:23:08
Een echte Balk goal.
Nu krijgen we meer ruimte. Wel opletten en scherp blijven.
Mooie assist van die Vitesse speler ook.
Slappe hap, weer veel te plichtmatig. Vol gas, je kunt vandaag goede zaken doen
Nu zit Diemers er wel lekker in zeg.
Citaat van: fred op november 07, 2025, 20:43:36
Nu zit Diemers er wel lekker in zeg.
:_schater, wat een goal
Diemers kin dr niks van |:) :proost
Pfff 3-0 echt niet verwacht dit !
Sjostrand oek niet :proost
Citaat van: Harry L. op november 07, 2025, 20:39:15
Slappe hap, weer veel te plichtmatig. Vol gas, je kunt vandaag goede zaken doen
Wat zei je?
Beide ook weer typische Balk goals
En ik was een beetje bang voor deze uitwedstrijd. Prachtig, dit kan een hele mooie avond worden
Godver wat lekker dit...
Marsman gewisseld.. Leek het ernstig?
Citaat van: Lore op november 07, 2025, 20:50:49
En ik was een beetje bang voor deze uitwedstrijd. Prachtig, dit kan een hele mooie avond worden
Irrationeel wel. Rationeel zijn wij op alle posities in de kern beter.
Prachtig uitvak trouwens!
Citaat van: hobbes op november 07, 2025, 20:50:11
Wat zei je?
Het kan verkeren, maar dit is wel lekker. Uitlopen vanavond
Die lui wilden niet voetballen. Mooi afgestraft zo.
Goed geduldig gebleven.
Nap voetbalt moeiteloos mee trouwens.
Wat een weelde. Niet verwacht, en vond het de eerste 20 min maar langzaam spel.
Wereldgoal Diemers
Nap die het geweldig invult.
Marsman weer een blessure, valt wel
op dat hij vaak uitvalt met een blessure
Lekkere tussenstand! Maar Ferrah moet echt veel hoger staan imo, hij is geen schim meer van hoe hij eerder speelde
We zijn wel ?rg effectief deze wedstrijd.
Maar....komt nog een tweede helft h?
En wat is het dan mooi dat er 2 rechtstreeks promoveren. Maakt het veel interessanter.
Volgende week zal Galvez wel weer naar Finland zijn. Als Marsman er dan ook niet bij is, wordt het wel erg krap op de back(s).
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 07, 2025, 21:12:03
Volgende week zal Galvez wel weer naar Finland zijn. Als Marsman er dan ook niet bij is, wordt het wel erg krap op de back(s).
Dan hebben we Bakatti nog, en Jonker staat er nu ook.
De back is de meest makkelijke positie in te vullen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Geduldig gevoetbald de hele eerste helft. R?lke speelt uit de spits een hele goede wedstrijd.
ADO op 2-0 terwijl Roda veel beter was aan het begin.
Word een mooi avondje zo !
Top Oss voor tegen Willem 2. Het wordt steeds mooier..
Souren was zijn plaats al kwijt aan Visser, nu Nap ook nog de voorkeur en nu die er uit is Berkhout op 6. Wel heel snel in de pikorde gedaald of speelt er iets anders?
Met deze standen is de 2e periode ook interessanter geworden.
Nap ook prima speler hoor , veel dynamiek en balaanname naar voren waar het kan en ballen tussen de linies
Naaihuis wat ben je een lul :(
Ben wel trots hoor ! Dit was de key wedstrijd hoop en denk ik
Citaat van: Eewal op november 07, 2025, 21:56:47
ga feest vieren man
klopt maar die gele kaarten slaan helemaal nergens na.
Gefeliciteerd mannen dik verdiend w:)
Zonder groots te spelen een reguliere 0-4 overwinning tegen een zwakke tegenstander
Citaat van: Scc0511 op november 07, 2025, 21:27:52
Souren was zijn plaats al kwijt aan Visser, nu Nap ook nog de voorkeur en nu die er uit is Berkhout op 6. Wel heel snel in de pikorde gedaald of speelt er iets anders?
Ik denk dat het meer op het oog was dat Vitesse zou gaan pompen met lange ballen wat uiteindelijk meeviel
Zelf winnen
Roda verliest
Willem 2 laat punten liggen.
Lekker weekend zo.
Die Nijhuis is wel een aparte snuiter hoor
Dan weer wel fluiten en dan weer niet.
heerlijk avondje hoor geniet er van met zijn allen.
Citaat van: sunderland op november 07, 2025, 21:46:40
Nap ook prima speler hoor , veel dynamiek en balaanname naar voren waar het kan en ballen tussen de linies
jonker draaide ook prima mee
Citaat van: denistel op november 07, 2025, 22:13:19
heerlijk avondje hoor geniet er van met zijn allen.
zo zit het denistel :thumbsup
Citaat van: denistel op november 07, 2025, 22:15:19
jonker draaide ook prima mee
de jeugdspelers breken langzaam door wat was er aan de hand met Marsman.
Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2025, 22:18:51
de jeugdspelers breken langzaam door wat was er aan de hand met Marsman.
heup volgens mij
Citaat van: Specuveter op november 07, 2025, 22:12:40
Zelf winnen
Roda verliest
Willem 2 laat punten liggen.
Lekker weekend zo.
Die Nijhuis is wel een aparte snuiter hoor
Dan weer wel fluiten en dan weer niet.
Die Nijhuis valt idd geen peil op te trekken
Zakelijke overwinning zonder al te veel moeite op een verschrikkelijk hobbelveld. Op onze eigen mat is het toch een stuk lekkerder voetballen.
Ik vond Nap ook prima spelen. Zeker beter dan Souren de laatste tijd. Onderschepte vaak de bal en aanvallend liep hij constant vrij en probeerde hij vooruit te voetballen. Mooie dieptepass ook op Sj?strand bij de 0-3.
Goeie zaken gedaan ook obv de verdere uitslagen.
De as met Nap en Balk en R?lke functioneerde erg goed vandaag. Vitesse had daar totaal geen grip op. De eerste helft speel je eigenlijk zonder een echte spits , R?lke ging meer als verbinding speler spelen en Balk ging constant heen en weer. Zo kun je het ook invullen. Verdedigd deed R?lke ook steeds zijn werk door ver mee te verdedigen.
In thuis wedstrijden wil je dat er wel iemand in de spits staat maar op deze manier in uitwedstrijden is helemaal prima
Wat een heerlijke overwinning! Doelpunt van de week!!
Mooie ontwikkelingen.
Echt dominant gespeeld zonder in de problemen te komen.
Prima hersteld van de slechte week met RKC.
O21 spelers komen makkelijk mee.
Het staat er echt goed voor.
Citaat van: denistel op november 07, 2025, 22:15:19
jonker draaide ook prima mee
Zeker, net als Nap. Het niveau in de KKD is ook niet dusdanig hoog dat ze door het ijs zakken. Zegt ook voldoende dat Vitesse al zoveel punten gepakt heeft, want het was echt armoe troef. We speelden niet groots, maar toch zo makkelijk winnen.
Mooi uitvak weer vandaag, zelden zoveel mee gehad in de KKD.
Wat een topavond! Volgende week Eindhoven verslaan wordt denk ik nog lastig zat. Ik zou genoegen nemen met een puntje tegen ADO, maar je weet het nooit. Daarna nog 2 thuiswedstrijden die je moet winnen en dan mogen we gaan dromen...
Citaat van: Bankzitter op november 07, 2025, 22:50:30
Mooie ontwikkelingen.
Echt dominant gespeeld zonder in de problemen te komen.
Prima hersteld van de slechte week met RKC.
O21 spelers komen makkelijk mee.
Het staat er echt goed voor.
Nou verdedigend hebben we best wel een paar keer foutjes gemaakt, maar zijn daar best mee weggekomen.
Ik bespeur soms wat nonchalance bij onze centrale verdedigers en een goede ploeg straft dat genadeloos af.
Maar desalniettemin weer een geweldige overwinning en cre?ren een mooie afstand naar Roda.
Gaan gewoon promoveren dit seizoen. Niet omdat we zelf zoveel beter zijn maar ook de concurrentie valt enorm tegen. Allemaal zo wisselvallig als wat. Komende wedstrijden 12 punten, ook Ado gaat hier tegen zijn eerste nederlaag aanlopen. _O_ |:)
Ik ben ook wel optimistisch. We zijn heel erg constant, kunnen ook wel een tikje opvangen zonder in een dip te raken.
Als je op iedere positie de drie beste spelers in de KKD moet aanwijzen, dan zit er op vrijwel iedere positie wel eentje van ons bij.
Jansen hoort bij de beste drie keepers, Mulders bij de beste 3 backs ect. ect.
We moeten de kop erbij houden en vooral niet nonchalant worden. Gisteren ook weer een aantal situaties waar dit het geval was. Dat we toch nog vrij eenvoudig winnen zegt ook dat we gewoon heel goed zijn. Zorgen dat we een marge van 10 punten of meer hebben in de winterstop dan ziet het er goed uit.
Rolke en Ferrah was niet zo best vandaag, veel balverlies. Gelukkig zat het vandaag mee en viel alles goed. Anders speel je hier een lastige wedstrijd. Goed dat Baouf weer terug is, die haalt veel weg achterin. Diemers voor zijn doen ook iets minder vandaag, ondanks de wereldgoal.
Sinds de afwezigheid van Mulders of de tactische omzetting op rechts. Loopt het voor geen meter aan die kant. Ferrah komt telkens zonder bal naar binnen, maar is veel sterker aan de zijlijn. Marsman is duidelijk linksbenig want draait nooit open, dus bijna alles gaat weer terug naar centrum. Je zou veel beter Galvez, die sowieso vaak naar binnen komt, op rechts kunnen zetten bij afwezigheid Mulders en Ferrah gewoon aan de zijlijn houden.
Laatste 4 wedstrijden gewoon minder goed Cambuur gezien. Hopen dat Mulders er weer snel bij is. Galvez en Marsman mogen het dan uitvechten op links.
Hoelang gaat het nog duren met Mulders :?
En ik weet niet hoe erg blessure is van Galvez die van Marsman valt mee .
Marsman en Galvez beide Hamstring... dus uitkijken met belasting van die spieren.
Gelukkig zijn backs het gemakkelijkste op te lossen in een elftal.
Op dit moment vind een Marsman veel beter dan galvez. Die is de laatste weken echt uit vorm
Enige waar ik mij echt aan kapot ergerde zijn die debiele vlaggen. Blokkeren het volledige zicht op de goal :(
Een trommel ben ik groot voorstander van maar die vlaggen wat een onzin zeg :rodekaart
Citaat van: oost op november 08, 2025, 09:59:26
Enige waar ik mij echt aan kapot ergerde zijn die debiele vlaggen. Blokkeren het volledige zicht op de goal :(
Een trommel ben ik groot voorstander van maar die vlaggen wat een onzin zeg :rodekaart
Vond het wel meevallen :_schater
Wat een heerlijk sfeertje in het uitvak. _O_
Citaat van: oost op november 08, 2025, 09:59:26
Enige waar ik mij echt aan kapot ergerde zijn die debiele vlaggen. Blokkeren het volledige zicht op de goal :(
Een trommel ben ik groot voorstander van maar die vlaggen wat een onzin zeg :rodekaart
Je kon natuurlijk ook ergens anders staan. Het vak was groot genoeg.
Sfeer was dikke prima. Maar omdat er paar gasten het nodig vinden de hele wedstrijd met vlaggen te zwaaien moet ik maar een ander plek zoeken in een bomvol uit vak :_schater
Omgekeerde wereld :rodekaart
Citaat van: oost op november 08, 2025, 10:36:03
Sfeer was dikke prima. Maar omdat er paar gasten het nodig vinden de hele wedstrijd met vlaggen te zwaaien moet ik maar een ander plek zoeken in een bomvol uit vak :_schater
Omgekeerde wereld :rodekaart
Had ik ook last van. Wat een ergenis die kutvlaggen.
Citaat van: Poetser op november 08, 2025, 10:41:13
Had ik ook last van. Wat een ergenis die kutvlaggen.
Citaat van: oost op november 08, 2025, 10:36:03
Sfeer was dikke prima. Maar omdat er paar gasten het nodig vinden de hele wedstrijd met vlaggen te zwaaien moet ik maar een ander plek zoeken in een bomvol uit vak :_schater
Omgekeerde wereld :rodekaart
Ergens anders staan. Probleem opgelost.
Citaat van: oost op november 08, 2025, 10:36:03
Sfeer was dikke prima. Maar omdat er paar gasten het nodig vinden de hele wedstrijd met vlaggen te zwaaien moet ik maar een ander plek zoeken in een bomvol uit vak :_schater
Omgekeerde wereld :rodekaart
dan valt bij ons nog mee moet een keer over de grens kijken?.
Citaat van: Noordcambuur op november 08, 2025, 10:59:04
dan valt bij ons nog mee moet een keer over de grens kijken?.
Tsja ik zou wel een ouwe zeur zijn maar als je zo graag met een vlag wil zwaaien zijn daar vast wel clubjes voor waar je dat een paar uur per week kan doen :devil
Citaat van: oost op november 08, 2025, 11:13:41
Tsja ik zou wel een ouwe zeur zijn maar als je zo graag met een vlag wil zwaaien zijn daar vast wel clubjes voor waar je dat een paar uur per week kan doen :devil
:_schater :_schater
Citaat van: oost op november 08, 2025, 11:13:41
Tsja ik zou wel een ouwe zeur zijn maar als je zo graag met een vlag wil zwaaien zijn daar vast wel clubjes voor waar je dat een paar uur per week kan doen :devil
Nee, nee, je hebt gelijk. Er zijn zelfs hele sporthallen vol waar continu geoefend wordt??? wel ver rijden, want die zijn voornamelijk in de buurt van Doetichem
Citaat van: Inferno-058 op november 08, 2025, 10:57:47
Ergens anders staan. Probleem opgelost.
Ben ik met je eens. Dus de volgende keer gaan ze maar op de bovenste rij staan met die vlaggen.
Citaat van: Poetser op november 08, 2025, 11:47:36
Ben ik met je eens. Dus de volgende keer gaan ze maar op de bovenste rij staan met die vlaggen.
:_schater :_schater
Maar weer even over de wedstrijden van gisteren: op doelsaldo zijn we op Roda met +8 uitgelopen... dat is een bonuspunt.
We zijn er nog lang niet, maar toch mooi meegenomen.
Citaat van: Bankzitter op november 08, 2025, 13:51:01
Maar weer even over de wedstrijden van gisteren: op doelsaldo zijn we op Roda met +8 uitgelopen... dat is een bonuspunt.
We zijn er nog lang niet, maar toch mooi meegenomen.
En we staan bovenaan in de periode door het doelgemiddelde (achter ADO)
Citaat van: Vlampiep op november 08, 2025, 08:16:52
Nou verdedigend hebben we best wel een paar keer foutjes gemaakt, maar zijn daar best mee weggekomen.
Ik bespeur soms wat nonchalance bij onze centrale verdedigers en een goede ploeg straft dat genadeloos af.
Maar desalniettemin weer een geweldige overwinning en cre?ren een mooie afstand naar Roda.
kun jij wat kansen opnoemen van Vitesse?
Morgen RKC ook nog even verliezen.
En wat betreft de wedstrijd...
Toch mooi om te zien dat nu ook een Nap moeiteloos meedoet
Doet me toch zo langzamerhand een beetje denken aan Groningen waar op een gegeven moment allemaal jonge jongens doorbraken.
Hebben wij nu ook met marsman Daan Visser Nap en binnenkort ook wel Henstra.
Citaat van: sunderland op november 08, 2025, 14:20:25
kun jij wat kansen opnoemen van Vitesse?
Hest stou dan zitten te slapen ?
Er waren zeker momenten waar wij goed weg kwamen, maar door de euforie ben je ook wel geneigd dat niet te zien.
Daarmee was Cambuur absoluut de bovenliggende partij en was de overwinning dik verdiend.
Ik vond het erg solide qua organisatie. Nap deed het behoorlijk goed voor dat ie zo jong en onervaren is. Omdat we op 2 vleugels gevaarlijk zijn is het niet erg als de een wat minder speelt. Ferrah kwam ook minder in de posities om gevaarlijk te zijn. Ik vond hem wel goed spelen. Een paar ook gewoon simpel gespeeld.
Het koppel Balk Rolke zorgde voor veel gevaar en was voor Vitesse erg lastig te verdedigen.
Verdedigend was het ook goed. Hogewerf is altijd erg gevaarlijk, maar Cambuur deed dat goed. Hij kon nog wel wat dribbelen, maar voor de rest stond het vast dus kon eigenlijk nergens heen.
Al met al een hele knappe en mooie overwinning. Het stond als een huis.
Citaat van: Scc0511 op november 07, 2025, 21:27:52
Souren was zijn plaats al kwijt aan Visser, nu Nap ook nog de voorkeur en nu die er uit is Berkhout op 6. Wel heel snel in de pikorde gedaald of speelt er iets anders?
Vraag ik me ook af. Is Souren nu alweer uit de basis gespeeld door Nap? Ik had nog nooit van die jongen gehoord tot een week geleden ofzo.
Nap speelde de voorbereiding en na het wegvallen van Visser ook weer bij de eerste selectie gehaald. En speelt goed.
Zelfverzekerde speler en ziet er ook vrij lang uit , schijnt ook een loopwonder te zijn.
Het zou me niet verbazen als het de volgende uit O21 is die een contract krijgt.
De TS is tot de conclusie gekomen dat Souren geen echte 6 is maar hoger moet spelen.
Citaat van: De Gast op november 08, 2025, 15:14:06
Vraag ik me ook af. Is Souren nu alweer uit de basis gespeeld door Nap? Ik had nog nooit van die jongen gehoord tot een week geleden ofzo.
Dit laatste is volledig te wijten aan je eigen onoplettendheid of desinteresse. De hele voorbereiding mee gedraaid dit seizoen ook regelmatig op de bank(vorig seizoen ook regelmatig). Traint al geruime tijd vast mee bij de A selectie. En is al jaren vaste waarde in O21 :thumbsup
Vragen is ook een vorm van interesse , toch?
Benieuwd of er nog meer gaat doorstromen uit de jeugd.
Citaat van: Bankzitter op november 08, 2025, 19:35:46
Vragen is ook een vorm van interesse , toch?
Benieuwd of er nog meer gaat doorstromen uit de jeugd.
200% gister Jonker ook alweer zie eens hoe die jongens spelen
vol vertrouwen en ze durven ook te voetballen.en er komen meer
aan.
vond trouwens onze keeper motm gister pakte een paar cruciale ballen.