Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur (7-11-2025)

Gestart door D-to-f, oktober 20, 2025, 14:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (10.7%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
5 (17.9%)
Nap
1 (3.6%)
Diemers
15 (53.6%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
1 (3.6%)
Sjostrand
3 (10.7%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Stemmen gesloten: november 13, 2025, 01:13:44

Eewal

Top Oss voor tegen Willem 2. Het wordt steeds mooier..

Scc0511

Souren was zijn plaats al kwijt aan Visser, nu Nap ook nog de voorkeur en nu die er uit is Berkhout op 6. Wel heel snel in de pikorde gedaald of speelt er iets anders?

fred

Met deze standen is de 2e periode ook interessanter geworden.

sunderland

Nap ook prima speler hoor , veel dynamiek en balaanname naar voren waar het kan en ballen tussen de linies

Noordcambuur


Eewal


sunderland

Ben wel trots hoor ! Dit was de key wedstrijd hoop en denk ik

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op november 07, 2025, 21:56:47
ga feest vieren man
klopt maar die gele kaarten slaan helemaal nergens na.

Noordcambuur

Gefeliciteerd mannen dik verdiend  w:)

Yellow Army

Zonder groots te spelen een reguliere 0-4 overwinning tegen een zwakke tegenstander
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Scc0511 op november 07, 2025, 21:27:52
Souren was zijn plaats al kwijt aan Visser, nu Nap ook nog de voorkeur en nu die er uit is Berkhout op 6. Wel heel snel in de pikorde gedaald of speelt er iets anders?

Ik denk dat het meer op het oog was dat Vitesse zou gaan pompen met lange ballen wat uiteindelijk meeviel
Area 58

Specuveter

Zelf winnen
Roda verliest
Willem 2 laat punten liggen.
Lekker weekend zo.
Die Nijhuis is wel een aparte snuiter hoor
Dan weer wel fluiten en dan weer niet.

denistel

heerlijk avondje hoor geniet er van met zijn allen.

denistel

Citaat van: sunderland op november 07, 2025, 21:46:40
Nap ook prima speler hoor , veel dynamiek en balaanname naar voren waar het kan en ballen tussen de linies

jonker draaide ook prima mee

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 07, 2025, 22:13:19
heerlijk avondje hoor geniet er van met zijn allen.
zo zit het denistel :thumbsup