Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur (7-11-2025)

Gestart door D-to-f, oktober 20, 2025, 14:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (10.7%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
5 (17.9%)
Nap
1 (3.6%)
Diemers
15 (53.6%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
1 (3.6%)
Sjostrand
3 (10.7%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Stemmen gesloten: november 13, 2025, 01:13:44

Lore

Citaat van: oost op november 08, 2025, 11:13:41
Tsja  ik zou wel een ouwe zeur zijn maar als je zo graag met een vlag wil zwaaien zijn daar vast wel clubjes voor waar je dat een paar uur per week kan doen :devil

Nee, nee, je hebt gelijk. Er zijn zelfs hele sporthallen vol waar continu geoefend wordt??? wel ver rijden, want die zijn voornamelijk in de buurt van Doetichem

Poetser

Citaat van: Inferno-058 op november 08, 2025, 10:57:47
Ergens anders staan. Probleem opgelost.

Ben ik met je eens. Dus de volgende keer gaan ze maar op de bovenste rij staan met die vlaggen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op november 08, 2025, 11:47:36
Ben ik met je eens. Dus de volgende keer gaan ze maar op de bovenste rij staan met die vlaggen.

:_schater :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Maar weer even over de wedstrijden van gisteren: op doelsaldo zijn we op Roda met +8 uitgelopen... dat is een bonuspunt.
We zijn er nog lang niet, maar toch mooi meegenomen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op november 08, 2025, 13:51:01
Maar weer even over de wedstrijden van gisteren: op doelsaldo zijn we op Roda met +8 uitgelopen... dat is een bonuspunt.
We zijn er nog lang niet, maar toch mooi meegenomen.

En we staan bovenaan in de periode door het doelgemiddelde (achter ADO)
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Vlampiep op november 08, 2025, 08:16:52
Nou verdedigend hebben we best wel een paar keer foutjes gemaakt, maar zijn daar best mee weggekomen.
Ik bespeur soms wat nonchalance bij onze centrale verdedigers en een goede ploeg straft dat genadeloos af.
Maar desalniettemin weer een geweldige overwinning en cre?ren een mooie afstand naar Roda.
kun jij wat kansen opnoemen van Vitesse?

Specuveter

Morgen RKC ook nog even verliezen.
En wat betreft de wedstrijd...
Toch mooi om te zien dat nu ook een Nap moeiteloos meedoet
Doet me toch zo langzamerhand een beetje denken aan Groningen waar op een gegeven moment allemaal jonge jongens doorbraken.
Hebben wij nu ook met marsman Daan Visser Nap en binnenkort ook wel Henstra.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 08, 2025, 14:20:25
kun jij wat kansen opnoemen van Vitesse?
Hest stou dan zitten te slapen ?
Er waren zeker momenten waar wij goed weg kwamen, maar door de euforie ben je ook wel geneigd dat niet te zien.
Daarmee was Cambuur absoluut de bovenliggende partij en was de overwinning dik verdiend.

mark1989

#158
Ik vond het erg solide qua organisatie. Nap deed het behoorlijk goed voor dat ie zo jong en onervaren is. Omdat we op 2 vleugels gevaarlijk zijn is het niet erg als de een wat minder speelt. Ferrah kwam ook minder in de posities om gevaarlijk te zijn. Ik vond hem wel goed spelen. Een paar ook gewoon simpel gespeeld.
Het koppel Balk Rolke zorgde voor veel gevaar en was voor Vitesse erg lastig te verdedigen.

Verdedigend was het ook goed. Hogewerf is altijd erg gevaarlijk, maar Cambuur deed dat goed. Hij kon nog wel wat dribbelen, maar voor de rest stond het vast dus kon eigenlijk nergens heen.

Al met al een hele knappe en mooie overwinning. Het stond als een huis.

De Gast

Citaat van: Scc0511 op november 07, 2025, 21:27:52
Souren was zijn plaats al kwijt aan Visser, nu Nap ook nog de voorkeur en nu die er uit is Berkhout op 6. Wel heel snel in de pikorde gedaald of speelt er iets anders?

Vraag ik me ook af. Is Souren nu alweer uit de basis gespeeld door Nap? Ik had nog nooit van die jongen gehoord tot een week geleden ofzo.

Bankzitter

Nap speelde de voorbereiding en na het wegvallen van Visser ook weer bij de eerste selectie gehaald. En speelt goed.
Zelfverzekerde speler en ziet er ook vrij lang uit , schijnt ook een loopwonder te zijn.
Het zou me niet verbazen als het de volgende uit O21 is die een contract krijgt.

De TS is tot de conclusie gekomen dat Souren geen echte 6 is maar hoger moet spelen.

Derkx R.H.

Citaat van: De Gast op november 08, 2025, 15:14:06
Vraag ik me ook af. Is Souren nu alweer uit de basis gespeeld door Nap? Ik had nog nooit van die jongen gehoord tot een week geleden ofzo.
Dit laatste is volledig te wijten aan je eigen onoplettendheid of desinteresse. De hele voorbereiding mee gedraaid dit seizoen ook regelmatig op de bank(vorig seizoen ook regelmatig). Traint al geruime tijd vast mee bij de A selectie. En is al jaren vaste waarde in O21 :thumbsup

Bankzitter

Vragen is ook een vorm van interesse , toch?
Benieuwd of er nog meer gaat doorstromen uit de jeugd.

denistel

#163
Citaat van: Bankzitter op november 08, 2025, 19:35:46
Vragen is ook een vorm van interesse , toch?
Benieuwd of er nog meer gaat doorstromen uit de jeugd.

200% gister Jonker ook alweer zie eens hoe die jongens spelen
vol vertrouwen en ze durven ook te voetballen.en er komen meer
aan.

vond trouwens onze keeper motm gister pakte een paar cruciale ballen.