Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur (7-11-2025)

Gestart door D-to-f, oktober 20, 2025, 14:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (10.7%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
5 (17.9%)
Nap
1 (3.6%)
Diemers
15 (53.6%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
1 (3.6%)
Sjostrand
3 (10.7%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Stemmen gesloten: november 13, 2025, 01:13:44

Eewal

Deze winnen is een groot gat slaan!

Ado hopelijk winnen tegen Roda en RKC en De Graafschap mogen het tegen elkaar uitvechten deze speelronde. Ze maken elkaar allemaal af, hopelijk blijven we stabiel en spelen we weer eens een goede uitwedstrijd!

Johan-12

Citaat van: Eewal op november 03, 2025, 22:10:02
Deze winnen is een groot gat slaan!

Ado hopelijk winnen tegen Roda en RKC en De Graafschap mogen het tegen elkaar uitvechten deze speelronde. Ze maken elkaar allemaal af, hopelijk blijven we stabiel en spelen we weer eens een goede uitwedstrijd!
Deze wedstrijd win je niet zo maar, Vitesse staat gewoon 5 of 6 wat verliespunten betreft.
Die gooien de beuk erin, en die gaan vanuit de omschakeling spelen.

Bernardo


Lore

Citaat van: Johan-12 op november 03, 2025, 22:31:45
Deze wedstrijd win je niet zo maar, Vitesse staat gewoon 5 of 6 wat verliespunten betreft.
Die gooien de beuk erin, en die gaan vanuit de omschakeling spelen.

Ja, gewoon 6de en een punt boven ons in de periode. Dit wordt wel een interessante

Eewal

Citaat van: Johan-12 op november 03, 2025, 22:31:45
Deze wedstrijd win je niet zo maar, Vitesse staat gewoon 5 of 6 wat verliespunten betreft.
Die gooien de beuk erin, en die gaan vanuit de omschakeling spelen.

Ik zeg nergens dat we deze zomaar gaan winnen. Inderdaad een verdomd lastige pot waar we fantastische zaken zouden kunnen doen.

De week erop, Eindhoven uit, is net zo lastig, ondanks hun plek op de ranglijst.


Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op november 04, 2025, 10:16:32
Naaihuis?.

Omdat hij een mega blunder maakte tijdens Roda? Stap er toch eens overheen.
Tegenwoordig tenminste een scheidsrechter die niet voor elke scheet fluit.


When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op november 04, 2025, 10:27:31
Omdat hij een mega blunder maakte tijdens Roda? Stap er toch eens overheen.
Tegenwoordig tenminste een scheidsrechter die niet voor elke scheet fluit.
nou dan moet Diemers maar niet te gauw gaan liggen.

Roda ben ik al overheen maar de wedstrijd tegen Dkv uit? :_schater

zeewolde

Citaat van: Galdiano op november 04, 2025, 10:27:31
Omdat hij een mega blunder maakte tijdens Roda? Stap er toch eens overheen.
Tegenwoordig tenminste een scheidsrechter die niet voor elke scheet fluit.
floot tegen Willem 2 ook niet best.

Specuveter


sunderland

Citaat van: Galdiano op november 04, 2025, 10:27:31
Omdat hij een mega blunder maakte tijdens Roda? Stap er toch eens overheen.
Tegenwoordig tenminste een scheidsrechter die niet voor elke scheet fluit.
omdat hij zo aardig doet bij Derksen? hoe kun je over promotie heen stappen en ook Dkv was een grote schande! Ik vind het een walg die zijn eigen wedstrijden fluit.
Kan dat nooit weer vergeten!!

fred


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 04, 2025, 11:51:10
omdat hij zo aardig doet bij Derksen? hoe kun je over promotie heen stappen en ook Dkv was een grote schande! Ik vind het een walg die zijn eigen wedstrijden fluit.
Kan dat nooit weer vergeten!!
dit dus?.. :thumbsup

nee,wel?

Dkv uut ja gvd denke dat je met drie punten de bus weer instappe......... :X ;( :wall