Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur (7-11-2025)

Gestart door D-to-f, oktober 20, 2025, 14:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (10.7%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
5 (17.9%)
Nap
1 (3.6%)
Diemers
15 (53.6%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
1 (3.6%)
Sjostrand
3 (10.7%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Stemmen gesloten: november 13, 2025, 01:13:44

denistel

wordt een heet avondje daar denk ik maar we pakken em met 2-3

super mooi dat er meer dan 900 supporters mee gaan complimenten daarvoor

Bens

Is er vanavond ook een live stream?

Oud Cambuur


fred


Bankzitter

Een echte Balk goal.

Nu krijgen we meer ruimte. Wel opletten en scherp blijven.

fred

Diemers zit er nog niet lekker in vind ik

Harry L.

Citaat van: fred op november 07, 2025, 20:29:01
Diemers zit er nog niet lekker in vind ik

Absoluut niet, veel te nonchalant

fred

Citaat van: Bankzitter op november 07, 2025, 20:23:08
Een echte Balk goal.

Nu krijgen we meer ruimte. Wel opletten en scherp blijven.

Mooie assist van die Vitesse speler ook.

Harry L.

Slappe hap, weer veel te plichtmatig. Vol gas, je kunt vandaag goede zaken doen

fred

Nu zit Diemers er wel lekker in zeg.

Harry L.


Delfzijl/Cambuur


fred


Delfzijl/Cambuur


hobbes

Citaat van: Harry L. op november 07, 2025, 20:39:15
Slappe hap, weer veel te plichtmatig. Vol gas, je kunt vandaag goede zaken doen

Wat zei je?