Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur (7-11-2025)

Gestart door D-to-f, oktober 20, 2025, 14:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (10.7%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
5 (17.9%)
Nap
1 (3.6%)
Diemers
15 (53.6%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
1 (3.6%)
Sjostrand
3 (10.7%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Stemmen gesloten: november 13, 2025, 01:13:44

sunderland

Citaat van: Korezev op november 04, 2025, 17:27:57
Wat een stelletje zielepoten hier met het CALIMERO gedrag over de scheidsrechter, misschien een verzoek indienen om een club-scheidsrechter te laten fluiten en dan denk ik dat er nog kritiek is.
jij was er dus niet bij.

Noordcambuur

Citaat van: Korezev op november 04, 2025, 17:27:57
Wat een stelletje zielepoten hier met het CALIMERO gedrag over de scheidsrechter, misschien een verzoek indienen om een club-scheidsrechter te laten fluiten en dan denk ik dat er nog kritiek is.
ben jij wel een supporter van Cambuur  :?

Noordcambuur

#32
Citaat van: sunderland op november 04, 2025, 19:06:08
jij was er dus niet bij.
:thumbsup we kunnen het wel aardig vinden vandaag Sunderland.

Yellow Army

Area 58


Korezev

Citaat van: Noordcambuur op november 04, 2025, 19:14:03
ben jij wel een supporter van Cambuur  :?
Wat heeft dat met een supporter te maken, een speler afbranden mag wel?
Hier zijn een paar mensen die niet begrijpen dat aan het eind van het seizoen het saldo vaak 0 is met voor- en nadeel door de scheidsrechter.

sunderland

Citaat van: Korezev op november 04, 2025, 20:01:38
Wat heeft dat met een supporter te maken, een speler afbranden mag wel?
Hier zijn een paar mensen die niet begrijpen dat aan het eind van het seizoen het saldo vaak 0 is met voor- en nadeel door de scheidsrechter.
jette

zeewolde

Citaat van: Korezev op november 04, 2025, 20:01:38
Wat heeft dat met een supporter te maken, een speler afbranden mag wel?
Hier zijn een paar mensen die niet begrijpen dat aan het eind van het seizoen het saldo vaak 0 is met voor- en nadeel door de scheidsrechter.
je bedoelt wat jij steeds met vd Sande doet.

Of onder je vorige nickname richting alle supporters hier op het forum?

Noordcambuur

Citaat van: Korezev op november 04, 2025, 20:01:38
Wat heeft dat met een supporter te maken, een speler afbranden mag wel?
Hier zijn een paar mensen die niet begrijpen dat aan het eind van het seizoen het saldo vaak 0 is met voor- en nadeel door de scheidsrechter.
nog g??n antwoord op mijn vraag.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op november 04, 2025, 22:02:31
je bedoelt wat jij steeds met vd Sande doet.

Of onder je vorige nickname richting alle supporters hier op het forum?
je moet toch wat h? maar het valt me op dat hij niet zo vaak op het forum is.
En als hij op het forum ?.altijd negatief.

diekhuzen

Citaat van: Galdiano op november 04, 2025, 10:27:31
Omdat hij een mega blunder maakte tijdens Roda? Stap er toch eens overheen.
Tegenwoordig tenminste een scheidsrechter die niet voor elke scheet fluit.

Het is een clown. Graag geziene gast in talkshows en willen opvallen door nooit te fluiten en daarmee zichzelf erg bijzonder vinden.

Specuveter

Gezien de training vanochtend denk ik dat Nap start in de basis ten koste van Souren.
De rest denk ik ongewijzigd.
Galvez was er niet.
Dan komt Marsman op links en Jermoumi op rechts.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op november 05, 2025, 13:02:03
Gezien de training vanochtend denk ik dat Nap start in de basis ten koste van Souren.
De rest denk ik ongewijzigd.
Galvez was er niet.
Dan komt Marsman op links en Jermoumi op rechts.
er is morgen nog een training?.
En waar was Mulders die was weer wedstrijdfit vertelde Henk vorige week.
Misschien Galvez andere verplichtingen  :y

oost

Citaat van: Specuveter op november 05, 2025, 13:02:03
Gezien de training vanochtend denk ik dat Nap start in de basis ten koste van Souren.
De rest denk ik ongewijzigd.
Galvez was er niet.
Dan komt Marsman op links en Jermoumi op rechts.

Zou mij niks verbazen.

Eigelijk heeft Lambooij maar 3 echte miskopen gedaan
Binder
Afolabi
Souren


michello

900 man al op papier.. Lang geleden dat we zo?n aantal aantikten.!?