Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vitesse - SC Cambuur (7-11-2025)

Gestart door D-to-f, oktober 20, 2025, 14:41:49

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
3 (10.7%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
5 (17.9%)
Nap
1 (3.6%)
Diemers
15 (53.6%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
1 (3.6%)
Sjostrand
3 (10.7%)
Souren
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
Jonker
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 28

Stemmen gesloten: november 13, 2025, 01:13:44

sunderland

Citaat van: Specuveter op november 05, 2025, 13:02:03
Gezien de training vanochtend denk ik dat Nap start in de basis ten koste van Souren.
De rest denk ik ongewijzigd.
Galvez was er niet.
Dan komt Marsman op links en Jermoumi op rechts.
op basis waarvan Jeroumi? Jongen komt zwaar tekort . Is Nap een stoplicht, de ene week wel de andere week helemaal niet

BantsiezLWD

Binne er nog kaarten? Su net bestelle maar er staat not on sale..

Bernardo

Citaat van: BantsiezLWD op november 05, 2025, 18:43:46
Binne er nog kaarten? Su net bestelle maar er staat not on sale..

Volgens CC op facebook wel, 900 van 1000 verkocht

BantsiezLWD

Vreemd dat ik ze niet bestelle ken dan, bel morgen wel even

debaas058

Er zijn inderdaad voor bus 6,7 & 8 nog kaarten te koop. Ook zijn er nog enkele autokaarten te koop mits je bij iemand in de auto kan.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

michello

Citaat van: BantsiezLWD op november 05, 2025, 18:50:43
Vreemd dat ik ze niet bestelle ken dan, bel morgen wel even

Account wel geupdate sinds dit seizoen? Pasfoto ge?pload?

Stanley

Citaat van: sunderland op november 05, 2025, 18:40:51
op basis waarvan Jeroumi? Jongen komt zwaar tekort . Is Nap een stoplicht, de ene week wel de andere week helemaal niet
Waarom een stoplicht? Nap heeft in de beker een wedstrijd gespeeld plus een invalbeurt. Hij deed dat prima, maar heeft hij Souren daardoor toch niet uit de basis gespeeld.
Jeroumi heeft toch door blessures niet kunnen laten zien wat hij in zijn mars heeft? Hoe kun je  dan zeggen dat hij zwaar tekort komt?

sunderland

Citaat van: Stanley op november 05, 2025, 20:17:10
Waarom een stoplicht? Nap heeft in de beker een wedstrijd gespeeld plus een invalbeurt. Hij deed dat prima, maar heeft hij Souren daardoor toch niet uit de basis gespeeld.
Jeroumi heeft toch door blessures niet kunnen laten zien wat hij in zijn mars heeft? Hoe kun je  dan zeggen dat hij zwaar tekort komt?
omdat hij een goede wedstrijd speelde in Waalwijk en daarna weer op de bank zat . Jeroumi ga je wel zien

Stanley

Citaat van: sunderland op november 05, 2025, 20:27:02
omdat hij een goede wedstrijd speelde in Waalwijk en daarna weer op de bank zat . Jeroumi ga je wel zien
Henk gaf 6 spelers rust. Dat was de reden dat NAP in de basis stond en dat ben je niet automatisch de volgende wedstrijd weer.

RG

Galvez speelt gewoon morgen en Brammetje staat weer op rechts. En Nap speelt iid morgen op de plek van Souren.

sunderland

Citaat van: Stanley op november 06, 2025, 08:58:41
Henk gaf 6 spelers rust. Dat was de reden dat NAP in de basis stond en dat ben je niet automatisch de volgende wedstrijd weer.
dus als je een prima wedstrijd speelt moet je daarna wissel

Stanley

Citaat van: sunderland op november 06, 2025, 13:31:23
dus als je een prima wedstrijd speelt moet je daarna wissel
Het betekend dan dat Berkhout een hele goeie wedstrijd speelt bij afwezigheid van Baouf, en daarna basis speler is, en Baouf gaat op de bank. Je heb voor elke positie toch een basisspeler en een vervanger.

Stanley

Beste Sunderland, jij vindt dat Jarmouni zwaar tekort komt. Henk denkt daar heel anders over.
Hij is zeer lovend in het interview op Omrop Fryslan en bestempeld hem als een echte concurrent voor Mulders.

Inferno-058

941 man mee morgen. Niet uitverkocht maar wel een heel tof aantal!

Lore

Citaat van: Stanley op november 06, 2025, 15:52:43
Beste Sunderland, jij vindt dat Jarmouni zwaar tekort komt. Henk denkt daar heel anders over.
Hij is zeer lovend in het interview op Omrop Fryslan en bestempeld hem als een echte concurrent voor Mulders.

Ja, maar ik heb hem nog nooit horen zeggen dat een van zijn jongetje er helemaal niets van ksn