Poll
Vraag:
Man of the Match
Optie 1: Janssen
stemmen: 8
Optie 2: Mulders
stemmen: 0
Optie 3: Amofa
stemmen: 0
Optie 4: Berkhout
stemmen: 0
Optie 5: Galvez
stemmen: 0
Optie 6: Balk
stemmen: 1
Optie 7: Daan Visser
stemmen: 3
Optie 8: Diemers
stemmen: 1
Optie 9: Ferrah
stemmen: 7
Optie 10: van der Sande
stemmen: 0
Optie 11: Sjostrand
stemmen: 1
Optie 12: Kian Visser
stemmen: 0
Optie 13: Souren
stemmen: 0
Optie 14: Kooistra
stemmen: 0
Optie 15: Jermoumi
stemmen: 0
Optie 16: Rolke
stemmen: 0
Opladen en weer knallen maandag tegen Roda.
Hoeveel man gaan der ondertussen vanuit Lwd e.o. heen?
Wat een vreselijke wedstrijd op de maandagavond. Wat mij betreft bepaalt deze een beetje hoe goed en stabiel we ?cht zijn.
Citaat van: Eewal op september 27, 2025, 11:44:42
Wat een vreselijke wedstrijd op de maandagavond. Wat mij betreft bepaalt deze een beetje hoe goed en stabiel we ?cht zijn.
Nee dat was gisteren
Puntje en je behoudt minstens 5 punten voorsprong op alle ploegen. Winst is goud, daarna weer twee keer thuis.
Zit Baouf maandag weer bij de selectie :?
Citaat van: Noordcambuur op september 27, 2025, 21:05:57
Zit Baouf maandag weer bij de selectie :?
https://cambuur.nl/nieuws/ismael-baouf-met-marokko-naar-wk-onder-20/ (https://cambuur.nl/nieuws/ismael-baouf-met-marokko-naar-wk-onder-20/)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 27, 2025, 21:21:40
https://cambuur.nl/nieuws/ismael-baouf-met-marokko-naar-wk-onder-20/ (https://cambuur.nl/nieuws/ismael-baouf-met-marokko-naar-wk-onder-20/)
oke bedankt Holwerd zijn we mooi klaar mee.
Citaat van: Noordcambuur op september 27, 2025, 22:07:20
oke bedankt Holwerd zijn we mooi klaar mee.
was toch allang bekend??
Citaat van: Noordcambuur op september 27, 2025, 22:07:20
oke bedankt Holwerd zijn we mooi klaar mee.
Onder welke steen heb jij gelegen? :_schater
Citaat van: Poetser op september 28, 2025, 07:32:02
Onder welke steen heb jij gelegen? :_schater
je kunt niet alles weten Poetser?..
Wat een opmerking weer wat er afgelopen weken gebeurd is??
12e minuut.
Heb Katherina vrij goed gekend
En dan zie je hier op je vakantie adres die grote foto op het scherm in stadion
Heftig hoor...
En 3 jonge mensen.
Geniet van het leven mensen
En maak je hier op het forum niet zo druk
Het is maar voetbal, je gezondheid is veel belangrijker |:)
Citaat van: Noordcambuur op september 28, 2025, 08:38:20
je kunt niet alles weten Poetser?..
Wat een opmerking weer wat er afgelopen weken gebeurd is??
12e minuut.
Is toch een uitdrukking man. Heeft daar niks mee te maken.
Citaat van: Specuveter op september 28, 2025, 09:14:40
Heb Katherina vrij goed gekend
En dan zie je hier op je vakantie adres die grote foto op het scherm in stadion
Heftig hoor...
En 3 jonge mensen.
Geniet van het leven mensen
En maak je hier op het forum niet zo druk
Het is maar voetbal, je gezondheid is veel belangrijker |:)
de juiste woorden
Citaat van: Eewal op september 27, 2025, 11:44:42
Wat een vreselijke wedstrijd op de maandagavond. Wat mij betreft bepaalt deze een beetje hoe goed en stabiel we ?cht zijn.
wedstrijden op maandag zijn zwz drama maar dan ook nog de verste wedstrijd,je zou dan
op maandag vol speelprogramma die ploegen die het dichtst vij elkaar liggen tegen elkaar
moeten laten spelen lijkt mij.
Citaat van: Specuveter op september 28, 2025, 09:14:40
Heb Katherina vrij goed gekend
En dan zie je hier op je vakantie adres die grote foto op het scherm in stadion
Heftig hoor...
En 3 jonge mensen.
Geniet van het leven mensen
En maak je hier op het forum niet zo druk
Het is maar voetbal, je gezondheid is veel belangrijker |:)
Ja man. Heel heftig. Sterkte en mooi dat ze een plek kregen tijdens de wedstrijd
Citaat van: Specuveter op september 28, 2025, 09:14:40
Heb Katherina vrij goed gekend
En dan zie je hier op je vakantie adres die grote foto op het scherm in stadion
Heftig hoor...
En 3 jonge mensen.
Geniet van het leven mensen
En maak je hier op het forum niet zo druk
Het is maar voetbal, je gezondheid is veel belangrijker |:)
Inderdaad en sterkte.
Citaat van: Poetser op september 28, 2025, 09:24:46
Is toch een uitdrukking man. Heeft daar niks mee te maken.
je moet waar meer op je woorden denken Poetser.
En niet op de man spelen is vaker gebeurd.
Fijne zondag?
Iemand bij training geweest? Wat is de opstelling?
Citaat van: Specuveter op september 28, 2025, 09:14:40
Heb Katherina vrij goed gekend
En dan zie je hier op je vakantie adres die grote foto op het scherm in stadion
Heftig hoor...
En 3 jonge mensen.
Geniet van het leven mensen
En maak je hier op het forum niet zo druk
Het is maar voetbal, je gezondheid is veel belangrijker |:)
wat mij betreft de post van de week.
Citaat van: sunderland op september 28, 2025, 14:00:39
Iemand bij training geweest? Wat is de opstelling?
(https://pbs.twimg.com/media/G16c1SDWgAAPnw0?format=jpg&name=medium)
Citaat van: Derkx R.H. op september 28, 2025, 17:56:03
(https://pbs.twimg.com/media/G16c1SDWgAAPnw0?format=jpg&name=medium)
geen ziek zwak en misselijken
Citaat van: sunderland op september 28, 2025, 18:04:19
geen ziek zwak en misselijken
Gister en vandaag niet...
Gas op de plank. Denk dat het een vechtwedstrijd wordt
Citaat van: sunderland op september 29, 2025, 14:07:06
Gas op de plank. Denk dat het een vechtwedstrijd wordt
waarom denk je dat Sunderland :?
Van der Kerkhof is scheidsrechter?
Citaat van: Noordcambuur op september 29, 2025, 16:46:01
waarom denk je dat Sunderland :?
Van der Kerkhof is scheidsrechter?
ik verwacht dat Roda veel fysieke duels wil spelen omdat wij dat niet willen en omdat ze anders ondersteboven worden gespeeld. Het is ook wat de scheidsrechter toelaat.
Denk ook dat er een rode kaart valt , waarom weet ik niet 8) :devil
Voor het eerst sinds jaren dat ik gewoon al de hele dag zin heb om cambuur te zien spelen |:)
Ik ben zeer benieuwd naar vanavond win je wederom dan mag de club best uitspreken dat ze vanaf nu vol voor rechtstreekse promotie gaan.
Bij verlies kan niemand er meer wat van natuurlijk en moet alles en iedereen zich doodschamen en opdonderen :devil
Citaat van: sunderland op september 29, 2025, 17:36:26
ik verwacht dat Roda veel fysieke duels wil spelen omdat wij dat niet willen en omdat ze anders ondersteboven worden gespeeld. Het is ook wat de scheidsrechter toelaat.
Denk ook dat er een rode kaart valt , waarom weet ik niet 8) :devil
Tol die de doorgebroken Balk neertikt :rodekaart
Citaat van: oost op september 29, 2025, 17:54:06
Voor het eerst sinds jaren dat ik gewoon al de hele dag zin heb om cambuur te zien spelen |:)
Ik ben zeer benieuwd naar vanavond win je wederom dan mag de club best uitspreken dat ze vanaf nu vol voor rechtstreekse promotie gaan.
Bij verlies kan niemand er meer wat van natuurlijk en moet alles en iedereen zich doodschamen en opdonderen :devil
Ik ook. En ik denk net als wat Sunderland zegt dat Roda zal proberen veel in de duels te komen. Het is aan Cambuur om te zorgen dat ze aan hun eigen spel toe komen. Met Balk heb je dan wel iemand die inderdaad zomaar kan zorgen dat er een rode kaart valt. Cambuur heeft veel gevaar op de flanken. Ben benieuwd hoe Roda dat gaat afstoppen. Ze kunnen zich moeilijk helemaal ingraven in eigen stadion.
Citaat van: mark1989 op september 29, 2025, 18:26:03
Ik ook. En ik denk net als wat Sunderland zegt dat Roda zal proberen veel in de duels te komen. Het is aan Cambuur om te zorgen dat ze aan hun eigen spel toe komen. Met Balk heb je dan wel iemand die inderdaad zomaar kan zorgen dat er een rode kaart valt. Cambuur heeft veel gevaar op de flanken. Ben benieuwd hoe Roda dat gaat afstoppen. Ze kunnen zich moeilijk helemaal ingraven in eigen stadion.
Geheel tegen mijn eigen sceptische natuur in verwacht ik eigenlijk een vrij eenvoudig overwinning. Zou mij niet eens verbazen dat ze vanavond gewoon dik winnen met 0-6 ofzo. Roda niet echt in vorm. Hun beste spelers zijn vrij traag. Enige gevaar is Van der Hurk. Maar we gaan het zien
Citaat van: oost op september 29, 2025, 18:51:32
Geheel tegen mijn eigen sceptische natuur in verwacht ik eigenlijk een vrij eenvoudig overwinning. Zou mij niet eens verbazen dat ze vanavond gewoon dik winnen met 0-6 ofzo. Roda niet echt in vorm. Hun beste spelers zijn vrij traag. Enige gevaar is Van der Hurk. Maar we gaan het zien
Vergeet Paulissen niet...
Citaat van: oost op september 29, 2025, 18:51:32
Geheel tegen mijn eigen sceptische natuur in verwacht ik eigenlijk een vrij eenvoudig overwinning. Zou mij niet eens verbazen dat ze vanavond gewoon dik winnen met 0-6 ofzo. Roda niet echt in vorm. Hun beste spelers zijn vrij traag. Enige gevaar is Van der Hurk. Maar we gaan het zien
droom lekker
(https://pbs.twimg.com/media/G2BQG2SXcAAQhzf?format=jpg&name=large)
Roda heeft een paar wijzigingen doorgevoerd vanavond vergeleken met afgelopen vrijdag tegen Oss.
Flink ex cambuur tintje vanavond.
De eerste kut corner van Diemers is alweer een feit. Wat een ergenis... :zucht
Slap verdedigen zeg
Matig verdedigd door onze grote vriend. Laks hoor..
Wel gvd zeg!
Amofa wakker worden
Afwachtend beginnen en slap verdedigen
Wat slecht! niks aan de hand en dan dit.
Citaat van: Galdiano op september 29, 2025, 20:08:30
De eerste kut corner van Diemers is alweer een feit. Wat een ergenis... :zucht
Beide corners waren weer gewoon slecht, daarna nog ff lekker gemakzuchtigheid bij Amofa en je staat achter.
Dat ziet er akelig uit voor Daan Visser.
Denk dat we hem heel lang kwijt zijn.
Wat sneu voor Visser ;(
Citaat van: AL op september 29, 2025, 20:15:46
Dat ziet er akelig uit voor Daan Visser.
Denk dat we hem heel lang kwijt zijn.
Sneu ja! Klote
Wat spelen die lui laf in eigen huis.
Slappe hap, veel te laag tempo
Had visser niet al eens een zware knieblessure gehad?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 29, 2025, 20:25:32
Had visser niet al eens een zware knieblessure gehad?
Ja kruisband blessure al eerder
Slechte pot tot op heden. Slordig en laag tempo
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 29, 2025, 20:25:32
Had visser niet al eens een zware knieblessure gehad?
ja zo te zien zijn we Visser een tijdje kwijt.
Citaat van: papier op september 29, 2025, 20:27:40
Slechte pot tot op heden. Slordig en laag tempo
wat een verschil thuis en uitwedstrijden.
gvd alles staat stil. Tempo!!!
Moet wel een tandje bij het is allemaal veels te sloom. Amofa is geen schim met hoe hij anders speelt. Je mag blij zijn dat het nog maar 1-0 staat
Citaat van: Noordcambuur op september 29, 2025, 20:28:39
wat een verschil thuis en uitwedstrijden.
Tegen jong Utrecht was wel ok? toch. Vanavond is het weer als tegen jong az
Citaat van: Trainert! op september 29, 2025, 20:29:18
gvd alles staat stil. Tempo!!!
Die lui staan met hun voorhoede 10 meter op hun eigen helft.
Daarom zitten er daar ook maar 5000 man.
We hebben een offday, maar wat een antivoetbal
Je zou maar de spelers achterna gereisd zijn en dan dit voorgeschoteld krijgen. Pffffff
Citaat van: Trainert! op september 29, 2025, 20:29:18
gvd alles staat stil. Tempo!!!
welkom terug.
Het gaat weer iets minder en jij meldt je ook weer?
Allemaal pap in de benen.
Zit niets in.
Cambuur is het echt helemaal kwijt na die blessure
Citaat van: zeewolde op september 29, 2025, 20:32:28
welkom terug.
Het gaat weer iets minder en jij meldt je ook weer?
Richard en Skolten komen ook zo weer.
Citaat van: Bernardo op september 29, 2025, 20:33:51
Cambuur is het echt helemaal kwijt na die blessure
Daarvoor ook niet best?
Citaat van: Poetser op september 29, 2025, 20:31:39
Die lui staan met hun voorhoede 10 meter op hun eigen helft.
Daarom zitten er daar ook maar 5000 man.
We hebben een offday, maar wat een antivoetbal
Weet niet waar jij naar kijkt maar ze hadden er al 3 kunnen maken met je anti voetbal
Ergens gun je het die supporters van roda wel, want als er een stad in Nederland is waar je nog niet dood gevonden wilt worden dan is dat wel Kerkrade.
Al zal je geld toe krijgen en gratis woning, Nee Dankje..
Citaat van: Oud Cambuur op september 29, 2025, 20:35:37
Weet niet waar jij naar kijkt maar ze hadden er al 3 kunnen maken met je anti voetbal
Het is wel effectief inderdaad.
Citaat van: papier op september 29, 2025, 20:34:24
Daarvoor ook niet best?
Nee maar daarna is het alleen maar minder geworden
Hatsaaa en nu doordrukken!
Lekker hoor!!!
Hoppa! Nou de knop om in de kop.
Wat een baasje, levensgevaarlijk
Ik zat erop te wachten dat Ferrah een keer langs ging flitsen? was een paar keer net niet.
En nu raak.
Heerlijk dit. We zijn gewoon beter, hoor.
Overigens was die bal er even voor van Galvez op Sjostrand ook goed.
Berkhout de grote dissonant. Wat is die man aan het doen? Ferrah met afstand de beste bij Cambuur.
Citaat van: CambuurArnhem op september 29, 2025, 20:43:04
Heerlijk dit. We zijn gewoon beter, hoor.
Qua kansen niet. Die lui hadden met 3-0 voor mutte staan tot de 1-1
Citaat van: CambuurArnhem op september 29, 2025, 20:43:04
Heerlijk dit. We zijn gewoon beter, hoor.
Ik weet niet naar welke wedstrijd jij zit te kijken? :?
Mulders oek dramatisch op de rechtsback
Souren kan er wel weer af, wat een drama die vent
Souren wat slecht. En maar zeiken over te weinig speeltijd. Heel snel eraf met die man
Ik kan niet geloven dat iedereen met verkeerde noppen speelt, mijn god...
Citaat van: Jules058 op september 29, 2025, 20:36:35
want als er een stad in Nederland is waar je nog niet dood gevonden wilt worden dan is dat wel Kerkrade.
:_schater
Citaat van: Trainert! op september 29, 2025, 20:52:16
Souren wat slecht. En maar zeiken over te weinig speeltijd. Heel snel eraf met die man
Die heeft werkelijk elke bal ingeleverd aan Roda. Diemers en centraal achterin ook zeer slordig.
Puntje teken ik voor het loopt voor geen meter
Het is slordig. Nou zit Roda er ook wel heel fel op maar veel meer hebben die ook niet te bieden.
Beetje slimmer en sterker in de duels en je haalt een punt weg. En als we echt ons niveau nog halen dan win je ook nog.
Afgelopen vrijdag en een lange reis in de benen. Dan krijst dit. 2e helft opscherpen.
Citaat van: Harry L. op september 29, 2025, 20:51:23
Souren kan er wel weer af, wat een drama die vent
Helaas gaan we er met Souren behoorlijk op achteruit inderdaad. Als Daan echt zwaar geblesseerd is dan zullen we de markt op moeten..
Zo h? ik ben na de eerste helft wel weer terug op aarde ;(.
Souren tot nu toe dramatische inval beurt.(Of dit is zijn niveau) Berkhout pfoe daar schrik ik wel van hoor. Na Dordrecht en Jong psv nu gewoon weer zwak. Amofa tsja die speelt met te veel gemak waardoor die niet scherp genoeg is.
Ik vrees dat we Visser enorm gaan missen. Er zit ook niemand op de bank met een vergelijkbare niveau ;(
Citaat van: michello op september 29, 2025, 20:59:54
Helaas gaan we er met Souren behoorlijk op achteruit inderdaad. Als Daan echt zwaar geblesseerd is dan zullen we de markt op moeten..
Dan moet je nog een paar maanden wachten op de winterstop. Maar we branden hier een speler af die een 25 minuten meevoetbalt, zullen we eerst eens afwachten hoe hij de hele wedstrijd speelt en dan oordelen
Citaat van: Oud Cambuur op september 29, 2025, 21:03:14
Dan moet je nog een paar maanden wachten op de winterstop. Maar we branden hier een speler af die een 25 minuten meevoetbalt, zullen we eerst eens afwachten hoe hij de hele wedstrijd speelt en dan oordelen
Vond hem vorig seizoen ook al te kort komen op 6. Middelmaat.
Citaat van: Oud Cambuur op september 29, 2025, 21:03:14
Dan moet je nog een paar maanden wachten op de winterstop. Maar we branden hier een speler af die een 25 minuten meevoetbalt, zullen we eerst eens afwachten hoe hij de hele wedstrijd speelt en dan oordelen
Net maakte hij een enorme fout terwijl hij juist bezig was met een goede actie. Op zich kunnen we daar wel mee door, nu deelt hij in de malaise daar. Overigens heeft Visser in die paar potjes wel aangetoond meer complementair te zijn aan de mannen om die positie heen dan Sourrn. Dus dat is jammer.
Die Souren denkt dat ie in het park loopt. Onvoorstelbaar zwak die man. Komme heel goed weg de eerste helft met die 1-1. Een punt, ik teken ervoor.
Citaat van: Stiens op september 29, 2025, 20:51:02
Ik weet niet naar welke wedstrijd jij zit te kijken? :?
Ik had m'n geel blauwe bril op, vrees ik. Zie net in de samenvatting eerste helft inderdaad veel slechte verdedigende acties (= gepruts achterin) van ons.
Haal Balk eruit voor Rolke. Mut power komme voorin.
Citaat van: fred op september 29, 2025, 20:57:08
Puntje teken ik voor het loopt voor geen meter
Nee man, de bal naar voren, daar zijn we beter. 1-3 winnen,.
Citaat van: YellowBlue op september 29, 2025, 21:08:22
Nee man, de bal naar voren, daar zijn we beter. 1-3 winnen,.
Precies.
Citaat van: michello op september 29, 2025, 20:59:54
Helaas gaan we er met Souren behoorlijk op achteruit inderdaad. Als Daan echt zwaar geblesseerd is dan zullen we de markt op moeten..
gaan ze echt niet doen.
Wat een kutveld
Citaat van: Noordcambuur op september 29, 2025, 21:12:42
gaan ze echt niet doen.
Zal haast wel moeten, we hebben al weinig middenvelders. Alleen R?lke nog op de bank
Kutveld, anti-voetbal, ik mis nog dat het een kut scheidsrechter is,
Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 21:15:51
Of verkeerde schoenen aan.....
De ene naar de andere glijd weg, dat kan toch niet man.
Citaat van: Korezev op september 29, 2025, 21:20:23
Kutveld, anti-voetbal, ik mis nog dat het een kut scheidsrechter is,
Kut korezev
Wat is deze wedstrijd een verschrikkingen. Klote veld, tegenstander die een akelige tactiek hanteert en Cambuur dat fout na fout maakt. Ppff
Het is een foutenfestival aan beide kanten. Op dit moment is 1-1 terecht.
Ut ken niet altied Liwwadder kermis weze. As we ut houwe op un geliek spel, magge we niet klage.
Diemers moet simpeler spelen. Tegen Utrecht ook al een tegengoal door balverlies.
1-1 prima! Als dit onze ondergrens is..
Dit duel verdiende geen winnaar.
Vond dit keer vooral onze ervaren jongens zwak spelen.
Punt uit bij Roda is prima.
blij met een punt.
Erg stroperig spel, het afspelen van de bal duurt veel te lang.
Souren als 6 is niet best, dat gaat ten koste van je veldspel.
Mar snel de bus in, en gou vergete.
Prima puntje. Tweede helft goed herstelt.
Als dit een offday was, dan gaat best aardig.
Pfff viel niet mee. Totaal geen scherpte en concentratie
Behalve 2 punten zijn we ook het evenwicht kwijt op het middenveld ;( Vooral voor Visser is dit echt fuckt up.
Veld was glad waardoor we niet ons spel konden spelen. Hoe vaak gleden we wel niet uit? Daarbij gaf Roda veel meer gas en daar konden we niet in mee, dan wordt t een lastige avond.
Daantje ;(
Jammer dat je afgelopen vrijdag niet 3 goals voor komt. Dan had je met het oog op deze wedstrijd wat jongens eerder kunnen wisselen. We spelen een intensief systeem en dat eiste vandaag wel zijn tol (alleen halfuurtje 2e helft gezien btw).
1-1 is opzich prima, als je vrijdag maar weet te winnen. Emmen speelt morgen pas, dus goed uitrusten en daarvan profiteren.
Als je je dag niet hebt, moet je zorgen dat je niet verliest. Kunnen ook niet alles winnen.
Citaat van: Trainert! op september 29, 2025, 21:59:24
blij met een punt.
Erg stroperig spel, het afspelen van de bal duurt veel te lang.
Souren als 6 is niet best, dat gaat ten koste van je veldspel.
Souren is niet wakker geweest, en daar leveren we in. Echt klote van Visser, die gaan we missen. Veel meer een vechter/bijter
Citaat van: oost op september 29, 2025, 22:01:39
Behalve 2 punten zijn we ook het evenwicht kwijt op het middenveld ;( Vooral voor Visser is dit echt fuckt up.
Nog steeds fan van Souren, dus ik denk dat het wel goed komt :)
Wel enorm zuur voor Visser ;(
Citaat van: Bernardo op september 29, 2025, 22:04:48
Als je je dag niet hebt, moet je zorgen dat je niet verliest. Kunnen ook niet alles winnen.
Goede waarschuwing inderdaad
1-1 terechte uitslag spelers waren op dikke 3 dagen rust en dan maar weer knallen thuis tegen Emmen.
Citaat van: Harry L. op september 29, 2025, 22:05:18
Souren is niet wakker geweest, en daar leveren we in. Echt klote van Visser, die gaan we missen. Veel meer een vechter/bijter
Je hebt er niks achter zitten dus je zal het met Souren moeten doen
Zat niet meer in vanavond. Punt gestolen gezien de grote kansen van die lui. Vrijdag weer op scherp tegen Emmen, die spelen morgen pas. Dus we hebben een rustdag meer. Kom aan.
Citaat van: Oud Cambuur op september 29, 2025, 22:07:05
Je hebt er niks achter zitten dus je zal het met Souren moeten doen
En dat geeft niet, viel idd slecht in maar heeft vorig jaar prima wedstrijden gespeeld, komt goed.
Citaat van: Harry L. op september 29, 2025, 22:05:18
Souren is niet wakker geweest, en daar leveren we in. Echt klote van Visser, die gaan we missen. Veel meer een vechter/bijter
Berkhout verdedigend ook niet best hoor. Valt mij niet mee die jongen. Stond paar keer flink lucht te dekken.
Citaat van: michello op september 29, 2025, 22:02:24
Veld was glad waardoor we niet ons spel konden spelen. Hoe vaak gleden we wel niet uit? Daarbij gaf Roda veel meer gas en daar konden we niet in mee, dan wordt t een lastige avond.
Daantje ;(
Gleed er iemand bij die lui uit? Niet 1. Dus het heeft met verkeerd schoeisel te maken. Triest
Als je minder speelt en dan een punt pakt in een uitwedstrijd is gewoon goed!!!
punt gewonnen en een concurrent 2 afgesnoept in een slechte wedstrijd, prima.
|:)
Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:10:14
Berkhout verdedigend ook niet best hoor. Valt mij niet mee die jongen. Stond paar keer flink lucht te dekken.
klopt en we kunnen allle negatieve dingen gaan opnoemen van iedereen, wees maar tevreden met een punt ! Er zat sowieso al veel meer in dan het hele vorige seizoen.
Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:11:19
Gleed er iemand bij die lui uit? Niet 1. Dus het heeft met verkeerd schoeisel te maken. Triest
Paulissen onder andere.... moest er zelfs geblesseerd af.
Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 21:07:56
Haal Balk eruit voor Rolke. Mut power komme voorin.
had Balk laten staan
Dit soort wedstrijden zitten er tussen. Prima gelijkspel, en door.
Smet op de avond helaas het verlies van Visser.
Citaat van: Bankzitter op september 29, 2025, 22:14:37
Paulissen onder andere.... moest er zelfs geblesseerd af.
Die schoot tegen een blok aan, gleed niet uit
Citaat van: Bankzitter op september 29, 2025, 22:14:37
Paulissen onder andere.... moest er zelfs geblesseerd af.
Dat kwam door een blok tackle van Souren, niet omdat hij uitgleed.
Citaat van: sunderland op september 29, 2025, 22:11:28
Als je minder speelt en dan een punt pakt in een uitwedstrijd is gewoon goed!!!
Dat ist oek.
Citaat van: Galdiano op september 29, 2025, 22:18:21
Dit soort wedstrijden zitten er tussen. Prima gelijkspel, en door.
Smet op de avond helaas het verlies van Visser.
Diep triest. Zal de kruisband wel zijn. Dat is waarschijnlijk einde seizoen.
Citaat van: sunderland op september 29, 2025, 22:13:11
klopt en we kunnen allle negatieve dingen gaan opnoemen van iedereen, wees maar tevreden met een punt ! Er zat sowieso al veel meer in dan het hele vorige seizoen.
De energie ontbrak, vrijdag alles gegeven en vanmorgen 4 uur in de bus gezeten. Ik snap het wel.
Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:29:37
Diep triest. Zal de kruisband wel zijn. Dat is waarschijnlijk einde seizoen.
denk het ook, hij liep na de tijd wel maar dat deed van Bommel ook
Nu 3 dagen rust, Emmen speelt morgen pas. Dat scheelt voor vrijdag. We staan er heel mooi bij. |:) |:) |:)
Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:33:01
Nu 3 dagen rust, Emmen speelt morgen pas. Dat scheelt voor vrijdag. We staan er heel mooi bij. |:) |:) |:)
dat gaat nog een belangrijke wedstrijd worden vrijdag.
Er vol tegenaan.
Een hele dikke domper de blessure van Daan. Puntje is mooi meegenomen maar we verliezen onze revelatie. Ploeg was er daarna ook vanaf.
Zag interview met Jari Vlak, ADO word kampioen zegt hij al min of meer. Ultee zei ook dat ADO speelt als een goede eredivisie ploeg.
Dan weten we dat dus alvast.
Sinds wanneer geloof jij de lulverhalen van Ultee :devil
Uiteindelijk maakt 1 of 2 ook niks uit voor de toekomst van de club.
Gewoon lekker zo blijven voetballen dan blijf je bovenin meedraaien, vermaak je het publiek en worden jonge spelers beter.
Seizoen is nog zo lang dat er van alles kan gebeuren tussendoor, maar voorlopig hebben we een prima serie ongeslagen wedstrijden en ligt de ondergrens nog steeds hoog.
Bij Roda een punt halen is gewoon een goed resultaat.
Citaat van: Bankzitter op september 30, 2025, 08:26:17
Sinds wanneer geloof jij de lulverhalen van Ultee :devil
Uiteindelijk maakt 1 of 2 ook niks uit voor de toekomst van de club.
Gewoon lekker zo blijven voetballen dan blijf je bovenin meedraaien, vermaak je het publiek en worden jonge spelers beter.
Seizoen is nog zo lang dat er van alles kan gebeuren tussendoor, maar voorlopig hebben we een prima serie ongeslagen wedstrijden en ligt de ondergrens nog steeds hoog.
Bij Roda een punt halen is gewoon een goed resultaat.
Ultee de kapotmaker :devil bedoel ook meer dat je dat nu al zo uitspreekt. Hoogmoed?.
Ja, heb je helemaal gelijk in. Henk weet wel hoe lang een seizoen is en gaat daar veel beter mee om.
Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:33:01
Nu 3 dagen rust, Emmen speelt morgen pas. Dat scheelt voor vrijdag. We staan er heel mooi bij. |:) |:) |:)
Ja als je elke periode 20 punten pakt , eindig je wel in de top 2. Almere staat al op een straatlengte.
Wedstrijd voor wedstrijd bekijken. Eerst Emmen thuis, waar wij vorig seizoen 2x van hebben verloren!
Die trainer van ADO begon bij Emmen ook goed (we werden aardig overhoop gespeeld) maar hielden dat ook niet wedstrijden lang vol en toen was het exit daar.
Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:33:01
Nu 3 dagen rust, Emmen speelt morgen pas. Dat scheelt voor vrijdag. We staan er heel mooi bij. |:) |:) |:)
zal wel mee spelen maar waren gewoon te slap in duels en ballen werden steeds net verkeerd
gespeeld vanaf min 1 dat heeft niks met vermoeidheid te maken vind ik
Citaat van: denistel op september 30, 2025, 18:17:24
zal wel mee spelen maar waren gewoon te slap in duels en ballen werden steeds net verkeerd
gespeeld vanaf min 1 dat heeft niks met vermoeidheid te maken vind ik
Helemaal eens, door het slappe begin kost het meer energie om in de wedstrijd te komen. En eerste helft was heel slap. Als er sprake van vermoeidheid zou zijn, dan de 2e helft en die was juist beter. Roda heeft vrijdag ook gespeeld, dus daar hadden beide teams dan last van..