Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur Maandag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2025, 23:34:10

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
8 (38.1%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Daan Visser
3 (14.3%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
7 (33.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (4.8%)
Kian Visser
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 04, 2025, 22:24:45

wiekie1969

Citaat van: sunderland op september 29, 2025, 22:11:28
Als je minder speelt en dan een punt pakt in een uitwedstrijd is gewoon goed!!!

Dat ist oek.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op september 29, 2025, 22:18:21
Dit soort wedstrijden zitten er tussen. Prima gelijkspel, en door.
Smet op de avond helaas het verlies van Visser.

Diep triest. Zal de kruisband wel zijn. Dat is waarschijnlijk einde seizoen.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op september 29, 2025, 22:13:11
klopt en we kunnen allle negatieve dingen gaan opnoemen van iedereen, wees maar tevreden met een punt ! Er zat sowieso al veel meer in dan het hele vorige seizoen.

De energie ontbrak, vrijdag alles gegeven en vanmorgen 4 uur in de bus gezeten. Ik snap het wel.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:29:37
Diep triest. Zal de kruisband wel zijn. Dat is waarschijnlijk einde seizoen.
denk het ook, hij liep na de tijd wel maar dat deed van Bommel ook

wiekie1969

Nu 3 dagen rust, Emmen speelt morgen pas. Dat scheelt voor vrijdag. We staan er heel mooi bij.  |:) |:) |:)

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:33:01
Nu 3 dagen rust, Emmen speelt morgen pas. Dat scheelt voor vrijdag. We staan er heel mooi bij.  |:) |:) |:)
dat gaat nog een belangrijke wedstrijd worden vrijdag.
Er vol tegenaan.

De Gast

Een hele dikke domper de blessure van Daan. Puntje is mooi meegenomen maar we verliezen onze revelatie. Ploeg was er daarna ook vanaf.

sunderland

Zag interview met Jari Vlak, ADO word kampioen zegt hij al min of meer. Ultee zei ook dat ADO speelt als een goede eredivisie ploeg.
Dan weten we dat dus alvast.

Bankzitter

Sinds wanneer geloof jij de lulverhalen van Ultee   :devil

Uiteindelijk maakt 1 of 2 ook niks uit voor de toekomst van de club.
Gewoon lekker zo blijven voetballen dan blijf je bovenin meedraaien, vermaak je het publiek en worden jonge spelers beter.
Seizoen is nog zo lang dat er van alles kan gebeuren tussendoor, maar voorlopig hebben we een prima serie ongeslagen wedstrijden en ligt de ondergrens nog steeds hoog.

Bij Roda een punt halen is gewoon een goed resultaat.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 30, 2025, 08:26:17
Sinds wanneer geloof jij de lulverhalen van Ultee   :devil

Uiteindelijk maakt 1 of 2 ook niks uit voor de toekomst van de club.
Gewoon lekker zo blijven voetballen dan blijf je bovenin meedraaien, vermaak je het publiek en worden jonge spelers beter.
Seizoen is nog zo lang dat er van alles kan gebeuren tussendoor, maar voorlopig hebben we een prima serie ongeslagen wedstrijden en ligt de ondergrens nog steeds hoog.

Bij Roda een punt halen is gewoon een goed resultaat.
Ultee de kapotmaker  :devil bedoel ook meer dat je dat nu al zo uitspreekt. Hoogmoed?.

Bankzitter

Ja, heb je helemaal gelijk in. Henk weet wel hoe lang een seizoen is en gaat daar veel beter mee om.

Arno A

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:33:01
Nu 3 dagen rust, Emmen speelt morgen pas. Dat scheelt voor vrijdag. We staan er heel mooi bij.  |:) |:) |:)

Ja als je elke periode 20 punten pakt , eindig je wel in de top 2. Almere staat al op een straatlengte.

Inferno-058

Wedstrijd voor wedstrijd bekijken. Eerst Emmen thuis, waar wij vorig seizoen 2x van hebben verloren!

Bankzitter

Die trainer van ADO begon bij Emmen ook goed (we werden aardig overhoop gespeeld) maar hielden dat ook niet wedstrijden lang vol en toen was het exit daar.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:33:01
Nu 3 dagen rust, Emmen speelt morgen pas. Dat scheelt voor vrijdag. We staan er heel mooi bij.  |:) |:) |:)

zal wel mee spelen  maar waren gewoon te slap in duels en ballen werden steeds net verkeerd
gespeeld vanaf min 1 dat heeft niks met vermoeidheid te maken vind ik