Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur Maandag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2025, 23:34:10

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
8 (38.1%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Daan Visser
3 (14.3%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
7 (33.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (4.8%)
Kian Visser
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 04, 2025, 22:24:45

Johan-12

Citaat van: denistel op september 30, 2025, 18:17:24
zal wel mee spelen  maar waren gewoon te slap in duels en ballen werden steeds net verkeerd
gespeeld vanaf min 1 dat heeft niks met vermoeidheid te maken vind ik
Helemaal eens, door het slappe begin kost het meer energie om in de wedstrijd te komen. En eerste helft was heel slap. Als er sprake van vermoeidheid zou zijn, dan de 2e helft en die was juist beter. Roda heeft vrijdag ook gespeeld, dus daar hadden beide teams dan last van..