Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur Maandag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2025, 23:34:10

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
8 (38.1%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Daan Visser
3 (14.3%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
7 (33.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (4.8%)
Kian Visser
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 04, 2025, 22:24:45

Noordcambuur


Inferno-058

Hoeveel man gaan der ondertussen vanuit Lwd e.o. heen?

Eewal

Wat een vreselijke wedstrijd op de maandagavond. Wat mij betreft bepaalt deze een beetje hoe goed en stabiel we ?cht zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op september 27, 2025, 11:44:42
Wat een vreselijke wedstrijd op de maandagavond. Wat mij betreft bepaalt deze een beetje hoe goed en stabiel we ?cht zijn.

Nee dat was gisteren
Henk, held, bedankt

michello

Puntje en je behoudt minstens 5 punten voorsprong op alle ploegen. Winst is goud, daarna weer twee keer thuis.

Noordcambuur




Specuveter


Poetser


Noordcambuur

Citaat van: Poetser op september 28, 2025, 07:32:02
Onder welke steen heb jij gelegen?  :_schater
je kunt niet alles weten Poetser?..

Wat een opmerking weer wat er afgelopen weken gebeurd is??

            12e minuut.

Specuveter

Heb Katherina vrij goed gekend
En dan zie je hier op je vakantie adres die grote foto op het scherm in stadion
Heftig hoor...
En 3 jonge mensen.
Geniet van het leven mensen
En maak je hier op het forum niet zo druk
Het is maar voetbal, je gezondheid is veel belangrijker  |:)

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op september 28, 2025, 08:38:20
je kunt niet alles weten Poetser?..

Wat een opmerking weer wat er afgelopen weken gebeurd is??

            12e minuut.

Is toch een uitdrukking man. Heeft daar niks mee te maken.

denistel

Citaat van: Specuveter op september 28, 2025, 09:14:40
Heb Katherina vrij goed gekend
En dan zie je hier op je vakantie adres die grote foto op het scherm in stadion
Heftig hoor...
En 3 jonge mensen.
Geniet van het leven mensen
En maak je hier op het forum niet zo druk
Het is maar voetbal, je gezondheid is veel belangrijker  |:)

de juiste woorden

denistel

Citaat van: Eewal op september 27, 2025, 11:44:42
Wat een vreselijke wedstrijd op de maandagavond. Wat mij betreft bepaalt deze een beetje hoe goed en stabiel we ?cht zijn.

wedstrijden op maandag zijn zwz drama maar dan ook nog de verste wedstrijd,je zou dan
op maandag vol speelprogramma die ploegen die het dichtst vij elkaar liggen tegen elkaar
moeten laten spelen lijkt mij.