Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur Maandag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2025, 23:34:10

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
8 (38.1%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Daan Visser
3 (14.3%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
7 (33.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (4.8%)
Kian Visser
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 04, 2025, 22:24:45

Lore

Citaat van: Specuveter op september 28, 2025, 09:14:40
Heb Katherina vrij goed gekend
En dan zie je hier op je vakantie adres die grote foto op het scherm in stadion
Heftig hoor...
En 3 jonge mensen.
Geniet van het leven mensen
En maak je hier op het forum niet zo druk
Het is maar voetbal, je gezondheid is veel belangrijker  |:)

Ja man. Heel heftig. Sterkte en mooi dat ze een plek kregen tijdens de wedstrijd


Inferno-058

Citaat van: Specuveter op september 28, 2025, 09:14:40
Heb Katherina vrij goed gekend
En dan zie je hier op je vakantie adres die grote foto op het scherm in stadion
Heftig hoor...
En 3 jonge mensen.
Geniet van het leven mensen
En maak je hier op het forum niet zo druk
Het is maar voetbal, je gezondheid is veel belangrijker  |:)
Inderdaad en sterkte.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op september 28, 2025, 09:24:46
Is toch een uitdrukking man. Heeft daar niks mee te maken.
je moet waar meer op je woorden denken Poetser.
En niet op de man spelen is vaker gebeurd.

Fijne zondag?

sunderland

Iemand bij training geweest? Wat is de opstelling?

okkele

Citaat van: Specuveter op september 28, 2025, 09:14:40
Heb Katherina vrij goed gekend
En dan zie je hier op je vakantie adres die grote foto op het scherm in stadion
Heftig hoor...
En 3 jonge mensen.
Geniet van het leven mensen
En maak je hier op het forum niet zo druk
Het is maar voetbal, je gezondheid is veel belangrijker  |:)

wat mij betreft de post van de week.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Derkx R.H.



Derkx R.H.


sunderland

Gas op de plank. Denk dat het een vechtwedstrijd wordt

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op september 29, 2025, 14:07:06
Gas op de plank. Denk dat het een vechtwedstrijd wordt
waarom denk je dat Sunderland  :?
Van der Kerkhof is scheidsrechter?

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op september 29, 2025, 16:46:01
waarom denk je dat Sunderland  :?
Van der Kerkhof is scheidsrechter?
ik verwacht dat Roda veel fysieke duels wil spelen omdat wij dat niet willen en omdat ze anders ondersteboven worden gespeeld. Het is ook wat de scheidsrechter toelaat.
Denk ook dat er een rode kaart valt , waarom weet ik niet  8) :devil

oost

Voor het eerst sinds jaren dat ik gewoon al de hele dag zin heb om cambuur te zien spelen |:)
Ik ben zeer benieuwd naar vanavond win je wederom dan mag de club best uitspreken dat ze vanaf nu vol voor rechtstreekse promotie gaan.
Bij verlies kan niemand er meer wat van natuurlijk en moet alles en iedereen zich doodschamen en opdonderen  :devil

Oebieman

Citaat van: sunderland op september 29, 2025, 17:36:26
ik verwacht dat Roda veel fysieke duels wil spelen omdat wij dat niet willen en omdat ze anders ondersteboven worden gespeeld. Het is ook wat de scheidsrechter toelaat.
Denk ook dat er een rode kaart valt , waarom weet ik niet  8) :devil

Tol die de doorgebroken Balk neertikt :rodekaart

mark1989

Citaat van: oost op september 29, 2025, 17:54:06
Voor het eerst sinds jaren dat ik gewoon al de hele dag zin heb om cambuur te zien spelen |:)
Ik ben zeer benieuwd naar vanavond win je wederom dan mag de club best uitspreken dat ze vanaf nu vol voor rechtstreekse promotie gaan.
Bij verlies kan niemand er meer wat van natuurlijk en moet alles en iedereen zich doodschamen en opdonderen  :devil

Ik ook. En ik denk net als wat Sunderland zegt dat Roda zal proberen veel in de duels te komen. Het is aan Cambuur om te zorgen dat ze aan hun eigen spel toe komen. Met Balk heb je dan wel iemand die inderdaad zomaar kan zorgen dat er een rode kaart valt. Cambuur heeft veel gevaar op de flanken. Ben benieuwd hoe Roda dat gaat afstoppen. Ze kunnen zich moeilijk helemaal ingraven in eigen stadion.

oost

Citaat van: mark1989 op september 29, 2025, 18:26:03
Ik ook. En ik denk net als wat Sunderland zegt dat Roda zal proberen veel in de duels te komen. Het is aan Cambuur om te zorgen dat ze aan hun eigen spel toe komen. Met Balk heb je dan wel iemand die inderdaad zomaar kan zorgen dat er een rode kaart valt. Cambuur heeft veel gevaar op de flanken. Ben benieuwd hoe Roda dat gaat afstoppen. Ze kunnen zich moeilijk helemaal ingraven in eigen stadion.

Geheel tegen mijn eigen sceptische natuur in verwacht ik eigenlijk een vrij eenvoudig overwinning. Zou mij niet eens verbazen dat ze vanavond gewoon dik winnen met 0-6 ofzo. Roda niet echt in vorm. Hun beste spelers zijn vrij traag. Enige gevaar is Van der Hurk. Maar we gaan het zien