Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur Maandag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2025, 23:34:10

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
8 (38.1%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Daan Visser
3 (14.3%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
7 (33.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (4.8%)
Kian Visser
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 04, 2025, 22:24:45

papier

Citaat van: Oud Cambuur op september 29, 2025, 21:03:14
Dan moet je nog een paar maanden wachten op de winterstop. Maar we branden hier een speler af die een 25 minuten meevoetbalt, zullen we eerst eens afwachten hoe hij de hele wedstrijd speelt en dan oordelen

Net maakte hij een enorme fout terwijl hij juist bezig was met een goede actie. Op zich kunnen we daar wel mee door, nu deelt hij in de malaise daar. Overigens heeft Visser in die paar potjes wel aangetoond meer complementair te zijn aan de mannen om die positie heen dan Sourrn. Dus dat is jammer.

wiekie1969

Die Souren denkt dat ie in het park loopt. Onvoorstelbaar zwak die man. Komme heel goed weg de eerste helft met die 1-1. Een punt, ik teken ervoor.

CambuurArnhem

Citaat van: Stiens op september 29, 2025, 20:51:02
Ik weet niet naar welke wedstrijd jij zit te kijken?  :?

Ik had m'n geel blauwe bril op, vrees ik. Zie net in de samenvatting eerste helft inderdaad veel slechte verdedigende acties (= gepruts achterin) van ons.

wiekie1969

Haal Balk eruit voor Rolke. Mut power komme voorin.

YellowBlue

Citaat van: fred op september 29, 2025, 20:57:08
Puntje teken ik voor het loopt voor geen meter
Nee man, de bal naar voren, daar zijn we beter. 1-3 winnen,.

CambuurArnhem


Noordcambuur

Citaat van: michello op september 29, 2025, 20:59:54
Helaas gaan we er met Souren behoorlijk op achteruit inderdaad. Als Daan echt zwaar geblesseerd is dan zullen we de markt op moeten..
gaan ze echt niet doen.

Poetser


wiekie1969


Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op september 29, 2025, 21:12:42
gaan ze echt niet doen.

Zal haast wel moeten, we hebben al weinig middenvelders. Alleen R?lke nog op de bank

Korezev

Kutveld, anti-voetbal, ik mis nog dat het een kut scheidsrechter is,

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 21:15:51
Of verkeerde schoenen aan.....

De ene naar de andere glijd weg, dat kan toch niet man.

Poetser

Citaat van: Korezev op september 29, 2025, 21:20:23
Kutveld, anti-voetbal, ik mis nog dat het een kut scheidsrechter is,

Kut korezev

Jules058

Wat is deze wedstrijd een verschrikkingen. Klote veld, tegenstander die een akelige tactiek hanteert en Cambuur dat fout na fout maakt. Ppff
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

CambuurArnhem

Het is een foutenfestival aan beide kanten. Op dit moment is 1-1 terecht.