Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur Maandag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2025, 23:34:10

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
8 (38.1%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Daan Visser
3 (14.3%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
7 (33.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (4.8%)
Kian Visser
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 04, 2025, 22:24:45

wiekie1969

Citaat van: CambuurArnhem op september 29, 2025, 20:43:04
Heerlijk dit. We zijn gewoon beter, hoor.

Qua kansen niet. Die lui hadden met 3-0 voor mutte staan tot de 1-1

Stiens

Citaat van: CambuurArnhem op september 29, 2025, 20:43:04
Heerlijk dit. We zijn gewoon beter, hoor.

Ik weet niet naar welke wedstrijd jij zit te kijken?  :?

wiekie1969


Harry L.

Souren kan er wel weer af, wat een drama die vent

Trainert!

Souren wat slecht. En maar zeiken over te weinig speeltijd. Heel snel eraf met die man

sjaak

Ik kan niet geloven dat iedereen met verkeerde noppen speelt, mijn god...

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Jules058 op september 29, 2025, 20:36:35
want als er een stad in Nederland is waar je nog niet dood gevonden wilt worden dan is dat wel Kerkrade.

:_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Scc0511

Citaat van: Trainert! op september 29, 2025, 20:52:16
Souren wat slecht. En maar zeiken over te weinig speeltijd. Heel snel eraf met die man

Die heeft werkelijk elke bal ingeleverd aan Roda. Diemers en centraal achterin ook zeer slordig.

fred

Puntje teken ik voor het loopt voor geen meter

Bankzitter

Het is slordig. Nou zit Roda er ook wel heel fel op maar veel meer hebben die ook niet te bieden.
Beetje slimmer en sterker in de duels en je haalt een punt weg. En als we echt ons niveau nog halen dan win je ook nog.

Poetser

Afgelopen vrijdag en een lange reis in de benen. Dan krijst dit. 2e helft opscherpen.

michello

Citaat van: Harry L. op september 29, 2025, 20:51:23
Souren kan er wel weer af, wat een drama die vent

Helaas gaan we er met Souren behoorlijk op achteruit inderdaad. Als Daan echt zwaar geblesseerd is dan zullen we de markt op moeten..

oost

Zo h? ik ben na de eerste helft wel weer terug op aarde  ;(.

Souren tot nu toe dramatische inval beurt.(Of dit is zijn niveau) Berkhout pfoe daar schrik ik wel van hoor. Na Dordrecht en Jong psv nu gewoon weer zwak. Amofa tsja die speelt met te veel gemak waardoor die niet scherp genoeg is.

Ik vrees dat we Visser enorm gaan missen. Er zit ook niemand op de bank met een vergelijkbare niveau ;(

Oud Cambuur

Citaat van: michello op september 29, 2025, 20:59:54
Helaas gaan we er met Souren behoorlijk op achteruit inderdaad. Als Daan echt zwaar geblesseerd is dan zullen we de markt op moeten..
Dan moet je nog een paar maanden wachten op de winterstop. Maar we branden hier een speler af die een 25 minuten meevoetbalt, zullen we eerst eens afwachten hoe hij de hele wedstrijd speelt en dan oordelen

michello

Citaat van: Oud Cambuur op september 29, 2025, 21:03:14
Dan moet je nog een paar maanden wachten op de winterstop. Maar we branden hier een speler af die een 25 minuten meevoetbalt, zullen we eerst eens afwachten hoe hij de hele wedstrijd speelt en dan oordelen

Vond hem vorig seizoen ook al te kort komen op 6. Middelmaat.