Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur Maandag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2025, 23:34:10

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
8 (38.1%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Daan Visser
3 (14.3%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
7 (33.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (4.8%)
Kian Visser
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 04, 2025, 22:24:45

CambuurArnhem

Citaat van: oost op september 29, 2025, 18:51:32
Geheel tegen mijn eigen sceptische natuur in verwacht ik eigenlijk een vrij eenvoudig overwinning. Zou mij niet eens verbazen dat ze vanavond gewoon dik winnen met 0-6 ofzo. Roda niet echt in vorm. Hun beste spelers zijn vrij traag. Enige gevaar is Van der Hurk. Maar we gaan het zien


Vergeet Paulissen niet...

sunderland

Citaat van: oost op september 29, 2025, 18:51:32
Geheel tegen mijn eigen sceptische natuur in verwacht ik eigenlijk een vrij eenvoudig overwinning. Zou mij niet eens verbazen dat ze vanavond gewoon dik winnen met 0-6 ofzo. Roda niet echt in vorm. Hun beste spelers zijn vrij traag. Enige gevaar is Van der Hurk. Maar we gaan het zien
droom lekker

Derkx R.H.


Noordcambuur

Roda heeft een paar wijzigingen doorgevoerd vanavond vergeleken met afgelopen vrijdag tegen Oss.

Leovardiascc


Galdiano

De eerste kut corner van Diemers is alweer een feit. Wat een ergenis...  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier


Poetser

Matig verdedigd door onze grote vriend. Laks hoor..

CambuurArnhem


Bernardo


Harry L.


Trainert!


Johan-12

Citaat van: Galdiano op september 29, 2025, 20:08:30
De eerste kut corner van Diemers is alweer een feit. Wat een ergenis...  :zucht
Beide corners waren weer gewoon slecht, daarna nog ff lekker gemakzuchtigheid bij Amofa en je staat achter.

AL

Dat ziet er akelig uit voor Daan Visser.
Denk dat we hem heel lang kwijt zijn.

Poetser