Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur Maandag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2025, 23:34:10

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
8 (38.1%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Daan Visser
3 (14.3%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
7 (33.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (4.8%)
Kian Visser
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 04, 2025, 22:24:45

Noordcambuur

1-1 terechte uitslag spelers waren op dikke 3 dagen rust en dan maar weer knallen thuis tegen Emmen.

Oud Cambuur

Citaat van: Harry L. op september 29, 2025, 22:05:18
Souren is niet wakker geweest, en daar leveren we in. Echt klote van Visser, die gaan we missen. Veel meer een vechter/bijter

Je hebt er niks achter zitten dus je zal het met Souren moeten doen

wiekie1969

Zat niet meer in vanavond. Punt gestolen gezien de grote kansen van die lui. Vrijdag weer op scherp tegen Emmen, die spelen morgen pas. Dus we hebben een rustdag meer. Kom aan.

Agy

Citaat van: Oud Cambuur op september 29, 2025, 22:07:05
Je hebt er niks achter zitten dus je zal het met Souren moeten doen

En dat geeft niet, viel idd slecht in maar heeft vorig jaar prima wedstrijden gespeeld, komt goed.

wiekie1969

Citaat van: Harry L. op september 29, 2025, 22:05:18
Souren is niet wakker geweest, en daar leveren we in. Echt klote van Visser, die gaan we missen. Veel meer een vechter/bijter

Berkhout verdedigend ook niet best hoor. Valt mij niet mee die jongen. Stond paar keer flink lucht te dekken.

wiekie1969

Citaat van: michello op september 29, 2025, 22:02:24
Veld was glad waardoor we niet ons spel konden spelen. Hoe vaak gleden we wel niet uit? Daarbij gaf Roda veel meer gas en daar konden we niet in mee, dan wordt t een lastige avond.

Daantje  ;(

Gleed er iemand bij die lui uit? Niet 1. Dus het heeft met verkeerd schoeisel te maken. Triest

sunderland

Als je minder speelt en dan een punt pakt in een uitwedstrijd is gewoon goed!!!

okkele

punt gewonnen en een concurrent 2 afgesnoept in een slechte wedstrijd, prima.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:10:14
Berkhout verdedigend ook niet best hoor. Valt mij niet mee die jongen. Stond paar keer flink lucht te dekken.
klopt en we kunnen allle negatieve dingen gaan opnoemen van iedereen, wees maar tevreden met een punt ! Er zat sowieso al veel meer in dan het hele vorige seizoen.

Bankzitter

Citaat van: wiekie1969 op september 29, 2025, 22:11:19
Gleed er iemand bij die lui uit? Niet 1. Dus het heeft met verkeerd schoeisel te maken. Triest

Paulissen onder andere.... moest er zelfs geblesseerd af.

sunderland


Galdiano

Dit soort wedstrijden zitten er tussen. Prima gelijkspel, en door.
Smet op de avond helaas het verlies van Visser.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op september 29, 2025, 22:14:37
Paulissen onder andere.... moest er zelfs geblesseerd af.
Die schoot tegen een blok aan, gleed niet uit
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op september 29, 2025, 22:14:37
Paulissen onder andere.... moest er zelfs geblesseerd af.

Dat kwam door een blok tackle van Souren, niet omdat hij uitgleed.

wiekie1969