Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda JC - Cambuur Maandag 29 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 26, 2025, 23:34:10

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
8 (38.1%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
0 (0%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Daan Visser
3 (14.3%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
7 (33.3%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (4.8%)
Kian Visser
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 04, 2025, 22:24:45

Bernardo

Cambuur is het echt helemaal kwijt na die blessure

Poetser

Citaat van: zeewolde op september 29, 2025, 20:32:28
welkom terug.
Het gaat weer iets minder en jij meldt je ook weer?

Richard en Skolten komen ook zo weer.

papier


Oud Cambuur

Citaat van: Poetser op september 29, 2025, 20:31:39
Die lui staan met hun voorhoede 10 meter op hun eigen helft.

Daarom zitten er daar ook maar 5000 man.

We hebben een offday, maar wat een antivoetbal
Weet niet waar jij naar kijkt maar ze hadden er al 3 kunnen maken met je anti voetbal

Jules058

Ergens gun je het die supporters van roda wel, want als er een stad in Nederland is waar je nog niet dood gevonden wilt worden dan is dat wel Kerkrade.

Al zal je geld toe krijgen en gratis woning, Nee Dankje..
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Poetser

Citaat van: Oud Cambuur op september 29, 2025, 20:35:37
Weet niet waar jij naar kijkt maar ze hadden er al 3 kunnen maken met je anti voetbal

Het is wel effectief inderdaad.

Bernardo


Jules058

Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

AL


Poetser


Harry L.


Bankzitter

Ik zat erop te wachten dat Ferrah een keer langs ging flitsen? was een paar keer net niet.
En nu raak.

CambuurArnhem


papier

Overigens was die bal er even voor van Galvez op Sjostrand ook goed.

wiekie1969

Berkhout de grote dissonant. Wat is die man aan het doen? Ferrah met afstand de beste bij Cambuur.