Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Destroyer op juli 30, 2025, 22:10:42

Poll
Vraag: Sorry foutje, verkeerde topic, en ik kan hem niet verwijderen
Optie 1: Kuzman is geniaal (en ik wil graag extra punten in de Pool) stemmen: 3
Optie 2: Kuzman is dom stemmen: 0
Optie 3: Kuzman is best wel intelligent, maar maakt soms wel foutjes stemmen: 1
Titel: Jort van der Sande
Bericht door: Destroyer op juli 30, 2025, 22:10:42
Welkom man, heel veel succes bij onze trots  |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: sunderland op juli 30, 2025, 22:19:44
Eindelijk diepte in ons spel en scorend vermogen  |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: TheDutchman op juli 30, 2025, 22:36:38
Zeer welkom bij ons prachtige club  |:) |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: De Gast op juli 30, 2025, 22:43:40
The missing link  :thumbsup
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Jandehulk op juli 30, 2025, 23:00:19
Super dat  hij erbij komt ...kun je wat mee en bewezen doelpunten te kunnen maken en strijden. |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Specuveter op juli 31, 2025, 08:11:48
Breij twee
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2025, 08:20:29
Citaat van: sunderland op juli 30, 2025, 22:19:44
Eindelijk diepte in ons spel en scorend vermogen  |:)
kan hij ook in de spits uit de voeten :?
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Gasgeve op juli 31, 2025, 08:24:47
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2025, 08:20:29
kan hij ook in de spits uit de voeten :?
Zeker. Typische 9,5. Zou eventueel ook nog hangend op rechts kunnen. Top aankoop  |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: 666 op juli 31, 2025, 08:28:19
Ik ben hier blij mee... ik hoop dat hij zijn ritme zo snel mogelijk weer te pakken heeft, welkom Jort  |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: michello op juli 31, 2025, 08:29:46
Bij Dundee zijn ze blij verlost te zijn van Jort. Heeft er idd ook niet veel van gebakken daar, maar in NL bij elke club laten zien dat hij van waarde is. Laten we hopen dat hij dat weer kan laten zien.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2025, 09:10:08
Citaat van: michello op juli 31, 2025, 08:29:46
Bij Dundee zijn ze blij verlost te zijn van Jort. Heeft er idd ook niet veel van gebakken daar, maar in NL bij elke club laten zien dat hij van waarde is. Laten we hopen dat hij dat weer kan laten zien.
kunnen we gratis ophalen dus :P
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bankzitter op juli 31, 2025, 09:21:19
Mooie oplossing voor alle partijen. Slim gedaan.
Op papier is het middenveld zo beter in balans.
En we hebben zo een goed alternatief als Binder of Visser het niet redden.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: De Gast op juli 31, 2025, 09:26:20
Of Binder en Visser worden het alternatief..
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: HanBerger058 op juli 31, 2025, 10:12:59
Prima aanwinst. De eerste die op basis van statistieken en historie een zekerheidje lijkt. Brengt het middenveld wat meer in balans. Zal waarschijnlijk - terecht - ten koste gaan van Narty. Die behoudens heel hard lopen en tikkies breed en terug erg weinig brengt.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2025, 10:17:52
We moeten eerst maar zien welke speler uit de basiself verdwijnt.
Er is altijd wel ??n die ziek of zwak is of verdere pijntjes heeft maar we hebben nu meer keus op het middenveld.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Specuveter op juli 31, 2025, 10:20:17
Als de twee laatste aanwinsten ook van dit niveau zijn heb ik er wel vertrouwen in.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bankzitter op juli 31, 2025, 10:58:43
Zeker als de laatste aanwinsten ook de zwakke plekken in de selectie oplossen... meer ervaring en op meerdere posities spelen zodat je iedere wedstrijd een goede basis kan neerzetten.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Noordcambuur op juli 31, 2025, 11:02:59
Dus nog een centrale verdediger en een rechtsbuiten  :?
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Inferno-058 op juli 31, 2025, 11:30:07
Prima aanwinst!
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: sunderland op juli 31, 2025, 13:54:43
Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2025, 10:17:52
We moeten eerst maar zien welke speler uit de basiself verdwijnt.
Er is altijd wel ??n die ziek of zwak is of verdere pijntjes heeft maar we hebben nu meer keus op het middenveld.
is toch ook heel goed, er moet iets veranderen. Wie maakt mij weinig uit als het maar beter wordt en dat gaat zeker gebeuren
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Gasgeve op juli 31, 2025, 14:13:57
Citaat van: sunderland op juli 31, 2025, 13:54:43
is toch ook heel goed, er moet iets veranderen. Wie maakt mij weinig uit als het maar beter wordt en dat gaat zeker gebeuren
Plus van der Sande weet waar het over gaat in het voetbal. Kan een Nartey ook weer beter maken.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: upweer op juli 31, 2025, 18:56:53
Citaat van: Gasgeve op juli 31, 2025, 08:24:47
Zeker. Typische 9,5. Zou eventueel ook nog hangend op rechts kunnen. Top aankoop  |:)

Nee als 10 of valse spits, hij gaat niet op rechts gebruikt worden.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Gasgeve op augustus 01, 2025, 08:07:03
Citaat van: upweer op juli 31, 2025, 18:56:53
Nee als 10 of valse spits, hij gaat niet op rechts gebruikt worden.
10 en valse spits zijn zijn favoriete posities ja. Maar hij zou eventueel ook nog hangend op rechts kunnen, mocht de nood aan de man zijn. Dat is wat ik zeg, niet of hij daar wel of niet gebruikt gaat worden.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Tanjajeah op augustus 01, 2025, 12:19:26
Wel jammer dat hij (blijkbaar, nog geen info van de club toch?) hier naartoe komt, maar nog niet mee traint. Met nog maar een week tot de competitie had je hem graag morgen aan het werk gezien bijvoorbeeld.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: justremco op augustus 01, 2025, 12:20:06
Citaat van: Tanjajeah op augustus 01, 2025, 12:19:26
Wel jammer dat hij (blijkbaar, nog geen info van de club toch?) hier naartoe komt, maar nog niet mee traint. Met nog maar een week tot de competitie had je hem graag morgen aan het werk gezien bijvoorbeeld.

Volgens LC sluit ie na het weekend aan
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Tanjajeah op augustus 01, 2025, 12:24:52
Citaat van: justremco op augustus 01, 2025, 12:20:06
Volgens LC sluit ie na het weekend aan

ah, dank, dat had ik gemist.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: sunderland op augustus 01, 2025, 15:07:53
Citaat van: justremco op augustus 01, 2025, 12:20:06
Volgens LC sluit ie na het weekend aan
als hij dan ook maar gelijk start. Dat is altijd waardeloos bij ons. Anders loop je weer achter de feiten aan
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: YellowBlue op augustus 01, 2025, 23:22:03
Citaat van: sunderland op augustus 01, 2025, 15:07:53
als hij dan ook maar gelijk start. Dat is altijd waardeloos bij ons. Anders loop je weer achter de feiten aan
je kent Henk (en de staf) nu wel een keer toch? Groepsproces, fit worden, rustig brengen...
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Arno A op augustus 02, 2025, 06:53:43
Citaat van: michello op juli 31, 2025, 08:29:46
Bij Dundee zijn ze blij verlost te zijn van Jort. Heeft er idd ook niet veel van gebakken daar, maar in NL bij elke club laten zien dat hij van waarde is. Laten we hopen dat hij dat weer kan laten zien.

Ik snap de keuze wel. We hebben scorende spelers nodig. En dan heb je niks aan Souren en Nartey. Kan het nivo kkd prima aan.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: AL op augustus 02, 2025, 08:05:19
Citaat van: Arno A op augustus 02, 2025, 06:53:43
Ik snap de keuze wel. We hebben scorende spelers nodig. En dan heb je niks aan Souren en Nartey. Kan het nivo kkd prima aan.

Een 6 (Souren) hoeft niet te scoren toch.
Gezien de spelers die we hebben voor de 9 positie verwacht ik vd Sande op 9(in de loop vh seizoen).
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: wiekie1969 op augustus 02, 2025, 16:32:23
Gewoon in de punt zetten, enigste optie.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Specuveter op augustus 04, 2025, 12:54:56
Word Woensdag gepresenteerd.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Noordcambuur op augustus 04, 2025, 13:38:57
Citaat van: Specuveter op augustus 04, 2025, 12:54:56
Word Woensdag gepresenteerd.
top bedankt
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: justremco op augustus 04, 2025, 14:01:03
Is dus in september wel een keer fit  :insane
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bankzitter op augustus 04, 2025, 14:13:16
Dat is dan ten minste een maand eerder dan spelers die door clubs op deadline day worden gehaald.   :P
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: PePe op augustus 04, 2025, 16:16:57
Morgen eerst nog de keuring!!
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bens op augustus 05, 2025, 17:28:54
Wordt hij n? morgen gepresenteerd.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 05, 2025, 17:34:17
Citaat van: Bens op augustus 05, 2025, 17:28:54
Wordt hij n? morgen gepresenteerd.
Zal voor dat hij gaat trainen gepresenteerd worden, hij is medisch goed gekeurd.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: upweer op augustus 05, 2025, 19:15:55
Ze hebben vandaag al foto's etc gemaakt.  |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Specuveter op augustus 05, 2025, 22:21:42
Morgen maar even bij de training kijken.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: De Gast op augustus 06, 2025, 08:45:49
Bij deze speler krijg ik voor het eerst het idee dat we er ook daadwerkelijk op vooruitgaan. Dat we weer eens wat pit in het elftal krijgen. Doelpunten. Vermaak. Iets waarvoor je naar het stadion komt. Daar hadden en hebben we er te weinig van.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bens op augustus 06, 2025, 09:25:50
Citaat van: De Gast op augustus 06, 2025, 08:45:49
Bij deze speler krijg ik voor het eerst het idee dat we er ook daadwerkelijk op vooruitgaan. Dat we weer eens wat pit in het elftal krijgen. Doelpunten. Vermaak. Iets waarvoor je naar het stadion komt. Daar hadden en hebben we er te weinig van.
Helaas niet direct in zet baar, nog niet fit genoeg.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 06, 2025, 09:48:36
Citaat van: Bens op augustus 06, 2025, 09:25:50
Helaas niet direct in zet baar, nog niet fit genoeg.
Testen waren gister goed, maar even de komende trainingen afwachten om een oordeel te vellen.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: justremco op augustus 06, 2025, 10:28:51
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 06, 2025, 09:48:36
Testen waren gister goed, maar even de komende trainingen afwachten om een oordeel te vellen.

Fit om te trainen en wedstrijdfit is wel een verschil. Heeft bij dundee voor zover ik kan  vinden geen minuut mee gedaan in de voorbereiding dus zal zeker nog even nodig hebben voordat ie een uur of langer kan spelen
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bankzitter op augustus 06, 2025, 10:29:17
2 seizoenen plus optie . De 2e Boschenaar in de selectie.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bens op augustus 06, 2025, 10:37:31
Welkom maak ons gek met doelpunten.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 06, 2025, 10:54:45
Citaat van: justremco op augustus 06, 2025, 10:28:51
Fit om te trainen en wedstrijdfit is wel een verschil. Heeft bij dundee voor zover ik kan  vinden geen minuut mee gedaan in de voorbereiding dus zal zeker nog even nodig hebben voordat ie een uur of langer kan spelen
Henk kennende neemt hij geen enkel risico verwacht hem pas over 2 weken in de wedstrijdselectie
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Scc4-ever op augustus 06, 2025, 10:57:04
Welkom en veel succes  |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Galdiano op augustus 06, 2025, 11:24:44
2+1 zeer blij mee.

Supporters vinden het een aderlating. Ondanks geen doelpunten en 1 assist. Was het iemand die altijd voorop ging.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Huizen op augustus 06, 2025, 11:26:14
Zeer populair bij de fans daar. Dat soort gasten moeten wij hebben. Krijg er gelijk gevoel van bijv. een Vytas of Yuri Rose bij.

Klasse  |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Noordcambuur op augustus 06, 2025, 11:26:45
Welkom Jort veel succes  |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Galdiano op augustus 06, 2025, 11:35:12
Denk dat dit wel een match kan worden.

Rennen, vliegen en lekker de boel gek maken.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Noordcambuur op augustus 06, 2025, 11:37:40
Citaat van: Galdiano op augustus 06, 2025, 11:35:12
Denk dat dit wel een match kan worden.

Rennen, vliegen en lekker de boel gek maken.
heb je met Balk wel 2 vervelende spelers in de selectie.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Galdiano op augustus 06, 2025, 12:00:31
Citaat van: Noordcambuur op augustus 06, 2025, 11:37:40
heb je met Balk wel 2 vervelende spelers in de selectie.

Nu nog een Dave Rogers achterin.  8)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: denistel op augustus 06, 2025, 19:27:46
ook eerst maar weer fit zien te worden,
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Lore op augustus 06, 2025, 19:42:26
Citaat van: denistel op augustus 06, 2025, 19:27:46
ook eerst maar weer fit zien te worden,

Wie? Dave Rogers?

:zweep
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 06, 2025, 20:07:57
Citaat van: Lore op augustus 06, 2025, 19:42:26
Wie? Dave Rogers?

:zweep
Otto zelf... :devil
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Trainert! op augustus 06, 2025, 20:14:36
direct opstellen, met zijn linkerbeen nog fitter dan de puppies die er nu lopen
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 06, 2025, 20:35:28
Citaat van: Trainert! op augustus 06, 2025, 20:14:36
direct opstellen, met zijn linkerbeen nog fitter dan de puppies die er nu lopen
Gaat niet gebeuren
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: denistel op augustus 06, 2025, 21:07:04
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 06, 2025, 20:07:57
Otto zelf... :devil

topfit ju slappe
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Lore op augustus 06, 2025, 21:37:51
Citaat van: denistel op augustus 06, 2025, 21:07:04
topfit ju slappe

Dan zeg ik:

direct opstellen, met zijn linkerbeen nog fitter dan de puppies die er nu lopen
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Mp op augustus 06, 2025, 22:09:20
Citaat van: Galdiano op augustus 06, 2025, 11:24:44
2+1 zeer blij mee.

Supporters vinden het een aderlating. Ondanks geen doelpunten en 1 assist. Was het iemand die altijd voorop ging.

Volgens mij is het vooral sarcastisch bedoeld als de posts op X leest.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: HansKazan op augustus 06, 2025, 23:08:45
Citaat van: Bussum op augustus 06, 2025, 11:26:14
Zeer populair bij de fans daar. Dat soort gasten moeten wij hebben. Krijg er gelijk gevoel van bijv. een Vytas of Yuri Rose bij.

Klasse  |:)

Haha integendeel. Werd juist gezien als een verschrikkelijke miskoop. Al die opmerkingen zijn sarcastisch bedoeld.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 07, 2025, 10:18:00
Citaat van: denistel op augustus 06, 2025, 21:07:04
topfit ju slappe
:koffie |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 30, 2025, 09:14:50
Jort van der Sande hoopt bij SC Cambuur de beste versie van zichzelf te laten zien: ?Er is nog ruimte voor verbetering?

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 08:12 ? SC Cambuur

Na een sportief teleurstellend verlopen avontuur in Schotland, hoopt Jort van der Sande (29) bij SC Cambuur de beste versie van zichzelf te laten zien.

Hij woonde in Dundee, de op drie na grootste stad van Schotland. Bezocht Edinburgh, de volgens hem mooiste stad van Europa. Speelde voor tienduizenden toeschouwers in Celtic Park, de droom van menig voetballer. En hij werd vader van zoontje Fender. Ja, het avontuur van Jort van der Sande in Schotland bij Dundee United was er eentje waar hij met een goed gevoel op terugkijkt.

?Ik heb genoten van elke minuut?, zegt de geboren Bosschenaar over afgelopen seizoen. Hij voelde zich geliefd, niet in de laatste plaats omdat supporters al snel de term Jort Nation in het leven riepen. ?In het begin dacht ik wel even: ze houden me voor de gek. Maar het bleek oprecht. Als ik ergens met teamgenoten binnenkwam, dan was ik degene op wie de supporters al snel afkwamen.?

?Kan mezelf niets verwijten?
Waarom? Vermoedelijk omdat hij met zijn rossige haar een opvallende verschijning is, grapt Van der Sande. Om daar lachend aan toe te voegen: ?Al valt dat in Schotland natuurlijk wel mee.? Bovenal heeft het volgens hem te maken met zijn karakter. ?Ik ben wel sociaal, benaderbaar, neem de tijd voor mensen. De drempel om als supporter met mij te spreken is denk ik niet zo heel groot.?

Zo op het eerste gezicht heeft Cambuur met Van der Sande een goede aankoop gedaan. Hij is sociaal, mengt zich makkelijk in een groep en heeft de nodige ervaring opgedaan bij clubs als FC Den Bosch, FC Eindhoven, NAC Breda, ADO Den Haag en Dundee United. De aanvaller scoorde de vier seizoenen voorafgaand aan zijn buitenlandse avontuur achtereenvolgens 8, 13, 13 en 11 keer.

Maar hoe fijn zijn tijd in Schotland ook was, sportief had Van der Sande er veel meer van gehoopt. Hij begon in de basis, maar werd al na vijf wedstrijden naar de bank verwezen. Omdat zijn concurrent het goed deed, kwam Van der Sande er niet meer in. Aan het einde van het seizoen stond de teller na 29 wedstrijden, waarvan voornamelijk korte invalbeurten, op nul doelpunten en ??n assist.

Soms denk ik nog weleens: had ik maar zelf geschoten
?Dat is de grootste smet op mijn tijd bij Dundee United?, klinkt het gedecideerd. ?Ik weet het nog goed. In de tweede wedstrijd van het seizoen legde ik de bal ??n op ??n met de doelman breed. Soms denk ik nog weleens: had ik maar zelf geschoten. Maar goed, zo?n speler ben ik nou eenmaal niet. Ik kan mezelf verder ook weinig verwijten. Heb elke wedstrijd de volle 100 procent gegeven.?

Dat laatste is ook wat de supporters van Cambuur van Van der Sande mogen verwachten, tenminste als het aan de aanvaller zelf ligt. ?Ik denk dat je doordeweeks op trainingen en ook tijdens wedstrijden moet laten zien dat je in de basis hoort te staan. En als je dat in de ogen van de trainer niet laat zien, moet je knokken tot je er weer in komt. Zo heb ik er altijd ingestaan en sta ik er nog in.?

Van der Sande spendeerde de eerste weken in dienst van Cambuur voornamelijk aan het herstellen van een kuitblessure die hij in de voorbereiding bij Dundee had opgelopen. Maandag maakt hij op bezoek bij Jong AZ zijn langverwachte debuut. De aanvaller kreeg van ruim tien minuten om zich te laten zien. Hij kon het verschil weliswaar niet maken, maar knokte voor wat hij waard was.


?Er is ruimte voor verbetering?
Hoewel Van der Sande zijn potentie nog niet heeft kunnen waarmaken, is trainer Henk de Jong lyrisch over zijn pupil. ?Jort wordt goed, jongens. Jort kan goed voetballen.? Als voorbeeld wordt het boogballetje genoemd waarmee de geslepen aanvaller een uur eerder tijdens de training wist te scoren. ?Dat vind ik nou leuke dingen. Daar zou ik als supporter voor naar het stadion gaan.?

Van der Sande hoopt zo snel mogelijk ook tijdens wedstrijden iets van zijn klasse te laten zien, als centrumspits dan wel de meest vooruitgeschoven middenvelder. ?Het klinkt ironisch, gezien de voorbije weken, maar ik heb in mijn carri?re weinig last gehad van blessures. Ik voel me nog fit, heb het idee dat er ruimte is voor verbetering en hoop hier mijn beste versie tot nu toe te laten zien.?

Het liefst als onbetwiste basisspeler, erkent Van der Sande. Tegelijkertijd kan hij in welke rol dan ook teren op zijn ervaring. Ook dat is namelijk waarvoor de Leeuwarder eerstedivisionist de negenvoudig international van Bonaire deze zomer heeft gehaald: het op sleeptouw nemen van de jongere spelers, in de kleedkamer het woord nemen, de rust en kalmte bewaren in moeilijke situaties.

?Ik denk en hoop dat ik ook op dat gebied een positieve impact op deze selectie kan hebben?, besluit Van der Sande. ?Kijk, ik ben zelf erg van de hi?rarchie, maar ik denk wel dat er nu sneller iets van mij wordt aangenomen dan toen ik nog 22 en vrij onervaren was. En al schiet ik niet zo snel uit mijn slof, ik ben redelijk fanatiek en als het moet dan kan ik iemand wel de waarheid zeggen.?
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: denistel op augustus 30, 2025, 16:15:19
scoorde gister idd een prachtige goal met een stiftje
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 30, 2025, 18:51:56
Zit op de tribune bij dkv 1 minpuntje  :)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: PePe op augustus 30, 2025, 19:32:58
Als het helpt om dkv te laten verliezen, mag hij er vaker heen wat mij betreft.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Johan-12 op augustus 30, 2025, 19:58:02
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 30, 2025, 18:51:56
Zit op de tribune bij dkv 1 minpuntje  :)
En jij weet dat omdat je naar dkv zit te kijken?
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 30, 2025, 20:20:15
Nee ik supporter gae
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Noordcambuur op augustus 30, 2025, 20:43:34
Citaat van: PePe op augustus 30, 2025, 19:32:58
Als het helpt om dkv te laten verliezen, mag hij er vaker heen wat mij betreft.
staan voor 2-1
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Noordcambuur op augustus 30, 2025, 20:43:47
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 30, 2025, 20:20:15
Nee ik supporter gae
:thumbsup
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Lore op augustus 30, 2025, 23:47:49
Citaat van: Noordcambuur op augustus 30, 2025, 20:43:34
staan voor 2-1

Het liep toch nog goed af. Nu daar Feyenoord, nec en Utrecht op rij.  :koffie
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 31, 2025, 00:09:46
Citaat van: Lore op augustus 30, 2025, 23:47:49
Het liep toch nog goed af. Nu daar Feyenoord, nec en Utrecht op rij.  :koffie

Kunnen morgen al op degradatie staan
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Lore op augustus 31, 2025, 08:06:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 31, 2025, 00:09:46
Kunnen morgen al op degradatie staan

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: sunderland op augustus 31, 2025, 08:43:53
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 31, 2025, 00:09:46
Kunnen morgen al op degradatie staan
1 e van hun was buitenspel
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 09:12:22
Citaat van: sunderland op augustus 31, 2025, 08:43:53
1 e van hun was buitenspel
er is toch een VAR :?
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Specuveter op augustus 31, 2025, 18:59:07
Viel niet erg sterk in.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: diekhuzen op augustus 31, 2025, 19:05:52
Viel erg sterk in vond ik. Balvast, rust en overzicht.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: AL op augustus 31, 2025, 19:39:24
Heerlijke invalbeurt zeg!!
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bernardo op augustus 31, 2025, 19:41:11
Maar snel in de basis, wel op het middenveld. Voegt voetballend zoveel toe
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2025, 19:48:05
Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2025, 19:41:11
Maar snel in de basis, wel op het middenveld. Voegt voetballend zoveel toe

Nee, komt conditioneel nog veel en veel te kort.
Ja goede invalbeurt, nee (nog) geen basis plaats.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2025, 19:55:56
Citaat van: diekhuzen op augustus 31, 2025, 19:05:52
Viel erg sterk in vond ik. Balvast, rust en overzicht.

Missing link! |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Specuveter op augustus 31, 2025, 19:57:00
Ik heb het niet goed gezien blijkbaar?
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Huizen op augustus 31, 2025, 20:28:54
Ging juist niet goed vandaag toch? Tegen AZ was het wel goed, vandaag veel balverlies en verkeerde keuzes. Gaat wel een basisspeler worden!
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Yellow Army op augustus 31, 2025, 21:20:05
Op 9 was ie erg goed totdat Kian op 9 ging spelen en vd Sande een linie zakte. Imo onze nieuwe nr 9
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Specuveter op september 26, 2025, 22:16:58
Wat een h??rlijke voetballer voor een team
Druk zetten...alle lange ballen kan hij verlengen en een neusje voor de goal
Wederom ??n voltreffer van Lambooy!
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: AL op september 26, 2025, 22:47:40
Duidelijk 1e spits!
Deed echt alles voortreffelijk.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Eewal op september 26, 2025, 23:20:08
Geweldige wedstrijd van hem en prachtig interview ook!
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 26, 2025, 23:20:36
 _O_
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bens op oktober 24, 2025, 20:58:33
Van der Sande valt mij dik tegen, ik had verwacht dat hij ons doelpunten zou leveren. Maar dat val tegen.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Vlampiep op oktober 24, 2025, 21:01:19
Citaat van: Bens op oktober 24, 2025, 20:58:33
Van der Sande valt mij dik tegen, ik had verwacht dat hij ons doelpunten zou leveren. Maar dat val tegen.
Kan mij absoluut niet bekoren.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Poetser op oktober 24, 2025, 21:42:51
2e 100% penal.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bernardo op oktober 24, 2025, 22:26:07
Citaat van: Bens op oktober 24, 2025, 20:58:33
Van der Sande valt mij dik tegen, ik had verwacht dat hij ons doelpunten zou leveren. Maar dat val tegen.

Maakt er gewoon rond de 10 dit seizoen, voor de rest is het wel duidelijk dat hij geen echte spits is.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: denistel op oktober 24, 2025, 22:33:55
Citaat van: Bens op oktober 24, 2025, 20:58:33
Van der Sande valt mij dik tegen, ik had verwacht dat hij ons doelpunten zou leveren. Maar dat val tegen.

krijgt nooit een bal voor de goal omdat die buitens alles alleen willen doen
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Galdiano op oktober 24, 2025, 22:36:11
Citaat van: denistel op oktober 24, 2025, 22:33:55
krijgt nooit een bal voor de goal omdat die buitens alles alleen willen doen

Dan heb jij een andere wedstrijd gezien. Sj?strand lag de bal een aantal keren zeer goed neer. Afgelopen wedstrijden ook. Zijn spel zorgt juist voor onvoorspelbaarheid. Echter speelde de spits vandaag verstoppertje en moest Balk er maar steeds voorduiken.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Zuid1991 op oktober 24, 2025, 22:53:04
Citaat van: denistel op oktober 24, 2025, 22:33:55
krijgt nooit een bal voor de goal omdat die buitens alles alleen willen doen
Van der Sande is helaas al weken niet goed.
Heeft geen duel gewonnen in de as.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: michello op november 21, 2025, 22:59:33
Wat een geweldige helft !
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Stiens op november 21, 2025, 23:06:56
Prima pot, balvast en een mooie ?kapstok? om aan aanvallen toe te komen.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Oud Cambuur op november 21, 2025, 23:07:20
Prima ingevallen maar snapte de wissel met Balk niet zo ik had rolke eruit gehaald
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Yellow Army op november 22, 2025, 11:45:46
Citaat van: Oud Cambuur op november 21, 2025, 23:07:20
Prima ingevallen maar snapte de wissel met Balk niet zo ik had rolke eruit gehaald

Precies dat. R?lke heeft op het middenveld toch weer veel ruzie met de bal en met veel ruimte achter de ado verdediging was Balk imo een veel logischer keuze
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 11:57:45
Prima keuze om Balk eruit te halen. Dit zijn niet zijn wedstrijden en zeker niet als spits.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Yellow Army op november 22, 2025, 12:08:22
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 22, 2025, 11:57:45
Prima keuze om Balk eruit te halen. Dit zijn niet zijn wedstrijden en zeker niet als spits.

Als spits niet nee, maar ik had hem met R?lke gewisseld in de 2e helft
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Gasgeve op november 22, 2025, 12:34:13
Citaat van: Yellow Army op november 22, 2025, 12:08:22
Als spits niet nee, maar ik had hem met R?lke gewisseld in de 2e helft
Ik vond R?lke ook ??n van de minste spelers op het veld. Maar hij stond wel veel meer naar achteren, dan als loper. Dat is ook niet een positie waar Balk goed kan spelen.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Yellow Army op november 22, 2025, 16:10:03
Citaat van: Gasgeve op november 22, 2025, 12:34:13
Ik vond R?lke ook ??n van de minste spelers op het veld. Maar hij stond wel veel meer naar achteren, dan als loper. Dat is ook niet een positie waar Balk goed kan spelen.

1e helft speelde hij idd laag op het middenveld als dubbele 6, tweede helft niet
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op december 17, 2025, 15:46:17
Na Schots avontuur ligt Jort van der Sande met Cambuur op promotiekoers: ?De focus is al verlegd?

Jort van der Sande ligt met Cambuur aardig op koers richting de Vriendenloterij Eredivisie. De club snakt naar promotie en voor de 29-jarige aanvaller uit Oisterwijk ontbreekt het nog op een verder indrukwekkend cv, met een Schots avontuur als onvergetelijk hoogtepunt. ?Ik heb zelfs een hekel aan Engelsen gekregen.?

Bob Hermus
17 december 2025, 11:45

?Een interview met het Brabants Dagblad? Da?s mooi, daar hoeven ze me niet te ondertitelen?, begint Van der Sande met een lach. Het Fries is hij nog verre van machtig en dat zal vermoedelijk wel zo blijven. ?Het is ook g??n dialect, maar een offici?le taal. Daar ben ik in het begin al regelmatig op gecorrigeerd.?

De noeste werker uit Oisterwijk wordt gewaardeerd in Leeuwarden. In het kielzog van ADO Den Haag overtuigt het frivole Cambuur in de Keuken Kampioen Divisie en op bezoek bij Willem II verzekerde de ploeg zich met een 0-1 zege zelfs al van een play-offticket via de tweede periode. ?Ik mag het misschien niet zeggen, maar...? De aanvaller weegt zijn woorden en spreekt zich voorzichtig uit: ?De focus is al wel een beetje verlegd.?

Promotie is het enige dat telt met de voorsprong die Cambuur op de concurrentie heeft. ?Het had sowieso wel bizar moeten lopen als wij de play-offs niet zouden halen. Het belangrijkste is voor ons gewoon om een zo groot mogelijk gat voor de winterstop te slaan met de concurrenten onder ons.?

Buitenlands avontuur
Zo riant als Van der Sande er nu met zijn club voorstaat, maakte hij niet eerder mee. Bij NAC en ADO was er ook druk om te promoveren, maar zover kwam het voor de aanvaller nog niet. Na turbulente jaren bij die clubs koos hij voor een avontuur in Schotland, bij Dundee United. En hoewel het sportief misschien niet werd wat hij gehoopt had - Van der Sande was vooral invaller en scoorde niet ??n keer - nemen ze die ervaringen nooit meer van hem af.

Ik heb zelfs een beetje een hekel aan Engelsen gekregen en heb staan juichen toen Schotland zich plaatste voor het WK

Jort van der Sande
?Er zijn meerdere dingen in het leven die belangrijk zijn. Ik heb daar een fantastische band opgebouwd met die gasten en heb me zelfs de Schotse cultuur een beetje eigen gemaakt. Mijn zoontje is er geboren, dus zeg ik altijd dat ik vader van een Schot ben. Ik heb zelfs een beetje een hekel aan Engelsen gekregen en heb staan juichen toen Schotland zich plaatste voor het WK.?

Terug naar Nederland
?En het schijnt dat het Fries qua taal heel erg op Oudengels lijkt, heb ik me laten vertellen.? De keuze om afgelopen zomer naar Cambuur te vertrekken, was dan ook niet zo spannend. ?Beide talen versta ik niet, dus ik zou het niet weten. Nee joh, ik kan overal altijd wel snel aarden. Ik maak het mezelf snel naar de zin. En ik denk dat mijn manier van doen en laten overal wel als positief ervaren wordt.?

?En met Cambuur kan je weer spreken van een echte volksclub.? Daarmee past zijn huidige ploeg perfect in zijn verdere loopbaan. ?Voor veel clubs zijn wij de leukste uitwedstrijd, denk ik. Het is geweldig om daar elke keer te mogen spelen. Een fanatieke aanhang, een mooi stadion. Wat dat betreft zijn al mijn clubs fantastisch om op je naam te hebben.?

Rest hem nog ??n belangrijk vakje om af te vinken, al zou hij promotie zelf absoluut als bonus zien. ?Ik wil niet zeggen dat er een vloek op mij rust. Maar toen ik net weg was bij NAC, promoveerden zij. Met ADO lijkt nu hetzelfde te gebeuren...?

In het gedroomde scenario volgt hij zelf met Cambuur. Daarvoor is er nog een half seizoen te spelen, dat beseft hij ook wel. Toch begint het langzaam al te kriebelen. ?Ook zonder een promotie, vind ik dat ik een heel mooie carri?re heb als je kijkt waar ik vandaan kom. Maar ja, het zou geweldig zijn. De hele beleving, de feestjes die erbij horen, ik wil dat wel meemaken. En het eredivisieniveau, daar ben ik nu ook weleens benieuwd naar.?
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Oud Cambuur op maart 03, 2026, 22:36:00
Zijn beste pot die hij heeft gespeeld voor Cambuur

Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: AL op maart 03, 2026, 22:41:18
Citaat van: Oud Cambuur op maart 03, 2026, 22:36:00
Zijn beste pot die hij heeft gespeeld voor Cambuur

Eens.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 03, 2026, 22:57:51
Zeker!

W?t een energie vandaag |:)
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: anderszchristian op maart 03, 2026, 23:16:12
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 03, 2026, 22:57:51
Zeker!

W?t een energie vandaag |:)
Ik liep net voor de hoofdtribune langs en zag Jort nog in zijn wedstrijd tenue in de gym squads doen met een kettlebell. En dat nadat je zoveel kracht en energie in de wedstrijd hebt gelegd. Hulde
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: michello op maart 03, 2026, 23:19:34
Veel sympathie voor Jort als persoon, maar ook zeker als voetballer. Er gaat ook wel eens iets fout maar in de basis is hij een prima voetballer en zal nooit opgeven. Toch wel lekker om er volgend jaar nog bij te hebben, al zal dat niet als basisspeler zijn.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Trainert! op maart 03, 2026, 23:32:20
Klasse Jort! Hoe je de 3-1 nog binnenknikt is gewoon knap!
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bernardo op maart 04, 2026, 00:25:30
Speelde vandaag zijn beste wedstrijd tot nu toe.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Beul B op maart 04, 2026, 09:37:59
misschien wel basisspeler volgend jaar.............
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: rody rules op maart 04, 2026, 13:39:27
hij was zonder meer de man gister. won vrijwel elk duel, was aanspeelpunt en wist elke keer de bal goed door te kaatsen. en belangrijk met 2 goals
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 07:29:53
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18307347/van-kooi-stadion-naar-wereldtop-cambuurspelers-breken-door
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Stiens op maart 25, 2026, 09:03:45
Iemand Jort vanochtend om 07:15 nog gespot op het station in Leeuwarden richting Schiphol?  :_schater :_schater
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Lore op maart 25, 2026, 11:43:37
Citaat van: Stiens op maart 25, 2026, 09:03:45
Iemand Jort vanochtend om 07:15 nog gespot op het station in Leeuwarden richting Schiphol?  :_schater :_schater

Dat  kan toch haast niet anders! \
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: upweer op maart 25, 2026, 11:44:38
Citaat van: Lore op maart 25, 2026, 11:43:37
Dat  kan toch haast niet anders! \

Hahaha met drank op achter het stuur gaat hem niet worden, dan maar ouderwets met de trein.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Lore op maart 25, 2026, 12:00:35
Citaat van: upweer op maart 25, 2026, 11:44:38
Hahaha met drank op achter het stuur gaat hem niet worden, dan maar ouderwets met de trein.

:proost :proost

Ik had hem graag gebracht, maar ik had hetzelfde probleem vanmorgen
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op mei 06, 2026, 16:17:25
Vertrek aanstaande?
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: sunderland op mei 06, 2026, 16:40:18
Citaat van: Derkx R.H. op mei 06, 2026, 16:17:25
Vertrek aanstaande?
dom om hem te laten gaan
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Galdiano op mei 06, 2026, 16:45:22
Waar gaat die heen dan?
Wat mij betreft een ideale spits om te brengen als extra stormram.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: oost op mei 06, 2026, 16:48:39
Typische kkd spits
Komt in de top duels van de kkd al wat te kort.
Dus als je hem kan slijten gewoon doen.
Hele aardige vent trouwens  :thumbsup maar daar koop je niks voor 8P
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bernardo op mei 06, 2026, 17:24:46
Citaat van: Derkx R.H. op mei 06, 2026, 16:17:25
Vertrek aanstaande?

Weer naar buitenland? Anders zou ik het niet echt snappen, lijkt me dat hij zelf ook wel keer Eredivisie wil meemaken, zou hem er wel bij willen houden als invaller en in wedstrijden waar je de betere bent.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Eewal op mei 06, 2026, 17:28:06
Waar lezen jullie dit? Prima om hem te laten gaan, we hebben betere nodig in de eredivisie.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Specuveter op mei 06, 2026, 18:03:41
Citaat van: Derkx R.H. op mei 06, 2026, 16:17:25
Vertrek aanstaande?
klopt...Naar Ibiza :_schater
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op mei 06, 2026, 18:13:06
Citaat van: Bernardo op mei 06, 2026, 17:24:46
Weer naar buitenland? Anders zou ik het niet echt snappen, lijkt me dat hij zelf ook wel keer Eredivisie wil meemaken, zou hem er wel bij willen houden als invaller en in wedstrijden waar je de betere bent.
Clubs uit het zuiden van het land hebben interesse net als een Belgische club..
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Specuveter op mei 06, 2026, 18:31:06
Nog eens promotie naar Eredivisie en daar spelen was toch zijn grote droom?
Dan zou ik dit niet snappen....
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: sunderland op mei 06, 2026, 18:53:34
Citaat van: Specuveter op mei 06, 2026, 18:31:06
Nog eens promotie naar Eredivisie en daar spelen was toch zijn grote droom?
Dan zou ik dit niet snappen....
in de eredivisie krijg je simpelweg meer tijd want die komen minder in de duels. Hij speelt altijd naar de goede kleur is slim. Zou hem er sowieso bij houden.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: sunderland op mei 06, 2026, 18:55:22
Citaat van: Eewal op mei 06, 2026, 17:28:06
Waar lezen jullie dit? Prima om hem te laten gaan, we hebben betere nodig in de eredivisie.
en dat moet allemaal nog maar. We hebben geen niedel. Vergeet nooit meer dat Oratmagoen weg moest omdat er beteren kwamen. Nou dat hebben we gezien?
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Eewal op mei 06, 2026, 19:01:58
Citaat van: sunderland op mei 06, 2026, 18:55:22
en dat moet allemaal nog maar. We hebben geen niedel. Vergeet nooit meer dat Oratmagoen weg moest omdat er beteren kwamen. Nou dat hebben we gezien?
Eens hoor, maar ik vind Jort gewoon iets tekort komen. Ik hoop idd op een betere.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: mark1989 op mei 06, 2026, 20:09:03
Hij komt tekort voor de eredivisie. Mag mij van weg. Zijn wel beter opties te vinden.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Oud Cambuur op mei 06, 2026, 22:28:08
Iedereen mag weg van jullie hier op het forum alsof het schip met geld is binnen komen varen in Leeuwarden. Tot 1 juli is de transfermarkt nog gesloten en clubs kunnen wel intresse in Jort hebben er is nog helemaal geen concreet bod geweest en de speler moet het zelf ookmaar willen wordt over 4 weken vervolgt
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Sonnema op mei 07, 2026, 07:33:23
Hij zal elders meer aan voetballen komen, hier zal hij waarschijnlijk een reserve rol gaan krijgen. Het blijft een keuze van hem zelf om eventueel te gaan vertrekken als er een serieuze club voor hem komt. Moet wel zeggen dat hij het hier in de KKD al lastig had.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Scc0511 op mei 07, 2026, 08:23:34
Echt wel hele goede wedstrijden zien spelen o.a. Emmen uit. Was toen enorm balvast. Als tweede spits (pinchhitter) ideaal lijkt me. Echter scoort te weinig om bij ons 1ste spits te zijn volgend jaar, helemaal in de e.d.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: 666 op mei 07, 2026, 08:36:34
Ik zou hem houden... kan prima voetballen en is balvast.
Het belangrijkste is dat er 2 snelle jongens op de flanken komen.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op mei 07, 2026, 09:23:03
Citaat van: 666 op mei 07, 2026, 08:36:34
Ik zou hem houden... kan prima voetballen en is balvast.
Het belangrijkste is dat er 2 snelle jongens op de flanken komen.
Hoe denk je dat we komend seizoen gaan spelen?
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2026, 10:32:38
Citaat van: Derkx R.H. op mei 07, 2026, 09:23:03
Hoe denk je dat we komend seizoen gaan spelen?
Ik heb eigenlijk geen idee, maar niet meer 4-3-3 dus? Kun je in een paar zinnen uitleggen hoe we dat gaan doen
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op mei 07, 2026, 10:35:48
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2026, 10:32:38
Ik heb eigenlijk geen idee, maar niet meer 4-3-3 dus? Kun je in een paar zinnen uitleggen hoe we dat gaan doen
3-5-2/3-4-3/5-3-2 en varianten hiervan...
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Eewal op mei 07, 2026, 10:39:01
Citaat van: Derkx R.H. op mei 07, 2026, 10:35:48
3-5-2/3-4-3/5-3-2 en varianten hiervan...
Plat, ben jij dit?  :devil
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op mei 07, 2026, 10:42:54
Citaat van: Eewal op mei 07, 2026, 10:39:01
Plat, ben jij dit?  :devil
Vandaag niet... :zweep
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: sunderland op mei 07, 2026, 12:42:55
Citaat van: Derkx R.H. op mei 07, 2026, 10:35:48
3-5-2/3-4-3/5-3-2 en varianten hiervan...
eigenlijk geen systeem. Iedereen moet als een harmonica fungeren. Met 1 diepe spits die een loper is zoals Linsen.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Beul B op mei 07, 2026, 13:05:01
We kunnen onze coach wel ontslaan.

De opstelling en speelwijze kunnen we zelf wel bepalen als deskundige forumleden. _O_
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 15:42:55
Ook Jort kan naar Bali United
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Tanjajeah op juni 18, 2026, 16:18:07
Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 15:42:55
Ook Jort kan naar Bali United

Is zelfs al onderweg volgens VI;


SC Cambuur-spits Van der Sande op weg naar avontuur in Indonesi?
Vandaag om 16:07
Update: Vandaag om 16:08

Joost Blaauwhof
Journalist VI
Jort van der Sande is in gesprek met Bali United. De aanvaller van SC Cambuur is op weg naar een avontuur in Indonesi?. Dat bevestigen ingewijden.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Eewal op juni 18, 2026, 16:35:29
Prima!
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: el haj op juni 18, 2026, 16:48:13
Dat ?onderweg? is wel figuurlijk, ik zag ?m namelijk net nog in de stad.  :P

Edit: heb geen tiramisu gespot.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: NRG op juni 18, 2026, 17:09:14
Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 15:42:55
Ook Jort kan naar Bali United


Als je die kans krijgt, altijd doen. Mooi avontuur.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 17:23:33
Citaat van: el haj op juni 18, 2026, 16:48:13
Dat ?onderweg? is wel figuurlijk, ik zag ?m namelijk net nog in de stad.  :P

Edit: heb geen tiramisu gespot.
Hij vliegt morgen richting Indonesi?
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Galdiano op juni 18, 2026, 17:25:14
Klein zakje poen erbij vanuit Bali en iedereen is tevreden.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 17:31:46
Hij mag gratis weg, Cambuur werkt mee met hem...
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Inferno-058 op juni 18, 2026, 18:20:06
Die gaat mooi cashen, terecht ook
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Drumfather SCC op juni 18, 2026, 18:20:39
Op deze snelheid is het inderdaad niet gek dat HdJ er nog 12 spelers bij wil/wou :P
En dan met Binder de ED in zeker :_schater

Bouhoudane pogen ze nog wel steeds bij!
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: justremco op juni 18, 2026, 18:21:53
Citaat van: Drumfather SCC op juni 18, 2026, 18:20:39
Op deze snelheid is het inderdaad niet gek dat HdJ er nog 12 spelers bij wil/wou :P
En dan met Binder de ED in zeker :_schater

Bouhoudane pogen ze nog wel steeds bij!

Binder gaat wel weg, denk dat ze die gewoon uiteindelijk ontbinden. Naast Marsman en van de Sande zullen er nog wel een paar vertrekken
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 09:18:45
Zat net wat te kijken op internet, maar het LC maakt hier geen melding van... Ook niets over Balk of wat dan ook.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Specuveter op juni 19, 2026, 09:30:39
Vi en omrop fryslan wel....
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 09:43:01
Citaat van: Specuveter op juni 19, 2026, 09:30:39
Vi en omrop fryslan wel....
Waar blijft het LC dan? Die hebben toch altijd de juiste info... :_schater
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Bernardo op juni 19, 2026, 09:47:23
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 09:18:45
Zat net wat te kijken op internet, maar het LC maakt hier geen melding van... Ook niets over Balk of wat dan ook.

Sinds Gerard Bos weg is, is het niet veel meer bij de LC.
Titel: Re: Jort van der Sande
Bericht door: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 09:50:18
Citaat van: Bernardo op juni 19, 2026, 09:47:23
Sinds Gerard Bos weg is, is het niet veel meer bij de LC.
Ja klopt, hij kon kritisch zijn en zat bovenop het Cambuur nieuws.