Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jort van der Sande

Gestart door Destroyer, juli 30, 2025, 22:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Sorry foutje, verkeerde topic, en ik kan hem niet verwijderen

Kuzman is geniaal (en ik wil graag extra punten in de Pool)
3 (75%)
Kuzman is dom
0 (0%)
Kuzman is best wel intelligent, maar maakt soms wel foutjes
1 (25%)

Totaal aantal stemmen: 4

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:43:03

wiekie1969

Gewoon in de punt zetten, enigste optie.

Specuveter

Word Woensdag gepresenteerd.

Noordcambuur


justremco

Is dus in september wel een keer fit  :insane

Bankzitter

Dat is dan ten minste een maand eerder dan spelers die door clubs op deadline day worden gehaald.   :P

PePe

Morgen eerst nog de keuring!!

Bens

Wordt hij n? morgen gepresenteerd.

Derkx R.H.

Citaat van: Bens op augustus 05, 2025, 17:28:54
Wordt hij n? morgen gepresenteerd.
Zal voor dat hij gaat trainen gepresenteerd worden, hij is medisch goed gekeurd.

upweer

Ze hebben vandaag al foto's etc gemaakt.  |:)

Specuveter

Morgen maar even bij de training kijken.

De Gast

Bij deze speler krijg ik voor het eerst het idee dat we er ook daadwerkelijk op vooruitgaan. Dat we weer eens wat pit in het elftal krijgen. Doelpunten. Vermaak. Iets waarvoor je naar het stadion komt. Daar hadden en hebben we er te weinig van.

Bens

Citaat van: De Gast op augustus 06, 2025, 08:45:49
Bij deze speler krijg ik voor het eerst het idee dat we er ook daadwerkelijk op vooruitgaan. Dat we weer eens wat pit in het elftal krijgen. Doelpunten. Vermaak. Iets waarvoor je naar het stadion komt. Daar hadden en hebben we er te weinig van.
Helaas niet direct in zet baar, nog niet fit genoeg.

Derkx R.H.

Citaat van: Bens op augustus 06, 2025, 09:25:50
Helaas niet direct in zet baar, nog niet fit genoeg.
Testen waren gister goed, maar even de komende trainingen afwachten om een oordeel te vellen.

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 06, 2025, 09:48:36
Testen waren gister goed, maar even de komende trainingen afwachten om een oordeel te vellen.

Fit om te trainen en wedstrijdfit is wel een verschil. Heeft bij dundee voor zover ik kan  vinden geen minuut mee gedaan in de voorbereiding dus zal zeker nog even nodig hebben voordat ie een uur of langer kan spelen

Bankzitter

2 seizoenen plus optie . De 2e Boschenaar in de selectie.