Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jort van der Sande

Gestart door Destroyer, juli 30, 2025, 22:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Sorry foutje, verkeerde topic, en ik kan hem niet verwijderen

Kuzman is geniaal (en ik wil graag extra punten in de Pool)
3 (75%)
Kuzman is dom
0 (0%)
Kuzman is best wel intelligent, maar maakt soms wel foutjes
1 (25%)

Totaal aantal stemmen: 4

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:43:03

Specuveter

Als de twee laatste aanwinsten ook van dit niveau zijn heb ik er wel vertrouwen in.

Bankzitter

Zeker als de laatste aanwinsten ook de zwakke plekken in de selectie oplossen... meer ervaring en op meerdere posities spelen zodat je iedere wedstrijd een goede basis kan neerzetten.

Noordcambuur

Dus nog een centrale verdediger en een rechtsbuiten  :?

Inferno-058


sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2025, 10:17:52
We moeten eerst maar zien welke speler uit de basiself verdwijnt.
Er is altijd wel ??n die ziek of zwak is of verdere pijntjes heeft maar we hebben nu meer keus op het middenveld.
is toch ook heel goed, er moet iets veranderen. Wie maakt mij weinig uit als het maar beter wordt en dat gaat zeker gebeuren

Gasgeve

Citaat van: sunderland op juli 31, 2025, 13:54:43
is toch ook heel goed, er moet iets veranderen. Wie maakt mij weinig uit als het maar beter wordt en dat gaat zeker gebeuren
Plus van der Sande weet waar het over gaat in het voetbal. Kan een Nartey ook weer beter maken.

upweer

Citaat van: Gasgeve op juli 31, 2025, 08:24:47
Zeker. Typische 9,5. Zou eventueel ook nog hangend op rechts kunnen. Top aankoop  |:)

Nee als 10 of valse spits, hij gaat niet op rechts gebruikt worden.

Gasgeve

Citaat van: upweer op juli 31, 2025, 18:56:53
Nee als 10 of valse spits, hij gaat niet op rechts gebruikt worden.
10 en valse spits zijn zijn favoriete posities ja. Maar hij zou eventueel ook nog hangend op rechts kunnen, mocht de nood aan de man zijn. Dat is wat ik zeg, niet of hij daar wel of niet gebruikt gaat worden.

Tanjajeah

Wel jammer dat hij (blijkbaar, nog geen info van de club toch?) hier naartoe komt, maar nog niet mee traint. Met nog maar een week tot de competitie had je hem graag morgen aan het werk gezien bijvoorbeeld.

justremco

Citaat van: Tanjajeah op augustus 01, 2025, 12:19:26
Wel jammer dat hij (blijkbaar, nog geen info van de club toch?) hier naartoe komt, maar nog niet mee traint. Met nog maar een week tot de competitie had je hem graag morgen aan het werk gezien bijvoorbeeld.

Volgens LC sluit ie na het weekend aan

Tanjajeah

Citaat van: justremco op augustus 01, 2025, 12:20:06
Volgens LC sluit ie na het weekend aan

ah, dank, dat had ik gemist.

sunderland

Citaat van: justremco op augustus 01, 2025, 12:20:06
Volgens LC sluit ie na het weekend aan
als hij dan ook maar gelijk start. Dat is altijd waardeloos bij ons. Anders loop je weer achter de feiten aan

YellowBlue

Citaat van: sunderland op augustus 01, 2025, 15:07:53
als hij dan ook maar gelijk start. Dat is altijd waardeloos bij ons. Anders loop je weer achter de feiten aan
je kent Henk (en de staf) nu wel een keer toch? Groepsproces, fit worden, rustig brengen...

Arno A

Citaat van: michello op juli 31, 2025, 08:29:46
Bij Dundee zijn ze blij verlost te zijn van Jort. Heeft er idd ook niet veel van gebakken daar, maar in NL bij elke club laten zien dat hij van waarde is. Laten we hopen dat hij dat weer kan laten zien.

Ik snap de keuze wel. We hebben scorende spelers nodig. En dan heb je niks aan Souren en Nartey. Kan het nivo kkd prima aan.

AL

#29
Citaat van: Arno A op augustus 02, 2025, 06:53:43
Ik snap de keuze wel. We hebben scorende spelers nodig. En dan heb je niks aan Souren en Nartey. Kan het nivo kkd prima aan.

Een 6 (Souren) hoeft niet te scoren toch.
Gezien de spelers die we hebben voor de 9 positie verwacht ik vd Sande op 9(in de loop vh seizoen).