Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jort van der Sande

Gestart door Destroyer, juli 30, 2025, 22:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Sorry foutje, verkeerde topic, en ik kan hem niet verwijderen

Kuzman is geniaal (en ik wil graag extra punten in de Pool)
3 (75%)
Kuzman is dom
0 (0%)
Kuzman is best wel intelligent, maar maakt soms wel foutjes
1 (25%)

Totaal aantal stemmen: 4

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:43:03

Destroyer

Welkom man, heel veel succes bij onze trots  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Eindelijk diepte in ons spel en scorend vermogen  |:)

TheDutchman

Zeer welkom bij ons prachtige club  |:) |:)

De Gast


Jandehulk

Super dat  hij erbij komt ...kun je wat mee en bewezen doelpunten te kunnen maken en strijden. |:)

Specuveter


Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juli 30, 2025, 22:19:44
Eindelijk diepte in ons spel en scorend vermogen  |:)
kan hij ook in de spits uit de voeten :?

Gasgeve

Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2025, 08:20:29
kan hij ook in de spits uit de voeten :?
Zeker. Typische 9,5. Zou eventueel ook nog hangend op rechts kunnen. Top aankoop  |:)

666

Ik ben hier blij mee... ik hoop dat hij zijn ritme zo snel mogelijk weer te pakken heeft, welkom Jort  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

#9
Bij Dundee zijn ze blij verlost te zijn van Jort. Heeft er idd ook niet veel van gebakken daar, maar in NL bij elke club laten zien dat hij van waarde is. Laten we hopen dat hij dat weer kan laten zien.

Noordcambuur

Citaat van: michello op juli 31, 2025, 08:29:46
Bij Dundee zijn ze blij verlost te zijn van Jort. Heeft er idd ook niet veel van gebakken daar, maar in NL bij elke club laten zien dat hij van waarde is. Laten we hopen dat hij dat weer kan laten zien.
kunnen we gratis ophalen dus :P

Bankzitter

Mooie oplossing voor alle partijen. Slim gedaan.
Op papier is het middenveld zo beter in balans.
En we hebben zo een goed alternatief als Binder of Visser het niet redden.

De Gast

Of Binder en Visser worden het alternatief..

HanBerger058

Prima aanwinst. De eerste die op basis van statistieken en historie een zekerheidje lijkt. Brengt het middenveld wat meer in balans. Zal waarschijnlijk - terecht - ten koste gaan van Narty. Die behoudens heel hard lopen en tikkies breed en terug erg weinig brengt.

Noordcambuur

We moeten eerst maar zien welke speler uit de basiself verdwijnt.
Er is altijd wel ??n die ziek of zwak is of verdere pijntjes heeft maar we hebben nu meer keus op het middenveld.