Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jort van der Sande

Gestart door Destroyer, juli 30, 2025, 22:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Sorry foutje, verkeerde topic, en ik kan hem niet verwijderen

Kuzman is geniaal (en ik wil graag extra punten in de Pool)
3 (75%)
Kuzman is dom
0 (0%)
Kuzman is best wel intelligent, maar maakt soms wel foutjes
1 (25%)

Totaal aantal stemmen: 4

Stemmen gesloten: maart 09, 2026, 00:43:03

Derkx R.H.


sunderland


Galdiano

Waar gaat die heen dan?
Wat mij betreft een ideale spits om te brengen als extra stormram.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost

Typische kkd spits
Komt in de top duels van de kkd al wat te kort.
Dus als je hem kan slijten gewoon doen.
Hele aardige vent trouwens  :thumbsup maar daar koop je niks voor 8P

Bernardo

Citaat van: Derkx R.H. op mei 06, 2026, 16:17:25
Vertrek aanstaande?

Weer naar buitenland? Anders zou ik het niet echt snappen, lijkt me dat hij zelf ook wel keer Eredivisie wil meemaken, zou hem er wel bij willen houden als invaller en in wedstrijden waar je de betere bent.

Eewal

Waar lezen jullie dit? Prima om hem te laten gaan, we hebben betere nodig in de eredivisie.

Specuveter


Derkx R.H.

Citaat van: Bernardo op mei 06, 2026, 17:24:46
Weer naar buitenland? Anders zou ik het niet echt snappen, lijkt me dat hij zelf ook wel keer Eredivisie wil meemaken, zou hem er wel bij willen houden als invaller en in wedstrijden waar je de betere bent.
Clubs uit het zuiden van het land hebben interesse net als een Belgische club..

Specuveter

Nog eens promotie naar Eredivisie en daar spelen was toch zijn grote droom?
Dan zou ik dit niet snappen....

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 06, 2026, 18:31:06
Nog eens promotie naar Eredivisie en daar spelen was toch zijn grote droom?
Dan zou ik dit niet snappen....
in de eredivisie krijg je simpelweg meer tijd want die komen minder in de duels. Hij speelt altijd naar de goede kleur is slim. Zou hem er sowieso bij houden.

sunderland

Citaat van: Eewal op mei 06, 2026, 17:28:06
Waar lezen jullie dit? Prima om hem te laten gaan, we hebben betere nodig in de eredivisie.
en dat moet allemaal nog maar. We hebben geen niedel. Vergeet nooit meer dat Oratmagoen weg moest omdat er beteren kwamen. Nou dat hebben we gezien?

Eewal

Citaat van: sunderland op mei 06, 2026, 18:55:22
en dat moet allemaal nog maar. We hebben geen niedel. Vergeet nooit meer dat Oratmagoen weg moest omdat er beteren kwamen. Nou dat hebben we gezien?
Eens hoor, maar ik vind Jort gewoon iets tekort komen. Ik hoop idd op een betere.

mark1989

Hij komt tekort voor de eredivisie. Mag mij van weg. Zijn wel beter opties te vinden.

Oud Cambuur

Iedereen mag weg van jullie hier op het forum alsof het schip met geld is binnen komen varen in Leeuwarden. Tot 1 juli is de transfermarkt nog gesloten en clubs kunnen wel intresse in Jort hebben er is nog helemaal geen concreet bod geweest en de speler moet het zelf ookmaar willen wordt over 4 weken vervolgt

Sonnema

Hij zal elders meer aan voetballen komen, hier zal hij waarschijnlijk een reserve rol gaan krijgen. Het blijft een keuze van hem zelf om eventueel te gaan vertrekken als er een serieuze club voor hem komt. Moet wel zeggen dat hij het hier in de KKD al lastig had.