Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Huizen op januari 23, 2025, 20:41:39

Titel: Jeredy Hilterman
Bericht door: Huizen op januari 23, 2025, 20:41:39
Eindelijk een echte spits |:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Galdiano op januari 23, 2025, 20:57:59
Citaat van: Bussum op januari 23, 2025, 20:41:39
Eindelijk een echte spits |:)

Ik denk jij plaatst wel even een foto van de promoties erbij.  :proost
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: anderszchristian op januari 23, 2025, 21:01:31
Prima aanwinst! Benieuwd hoe wedstrijd fit hij is. Toch een blessure gehad en al geruime tijd niet gespeeld.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 23, 2025, 21:05:32
Citaat van: anderszchristian op januari 23, 2025, 21:01:31
Prima aanwinst! Benieuwd hoe wedstrijd fit hij is. Toch een blessure gehad en al geruime tijd niet gespeeld.
Wel getraind en die trainingen daar zijn pittig, 70 minuten en Afolabi of Balk de rest. Er zijn zat mogelijkheden, maar op naar de nieuwe rechtsbuiten. |:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Huizen op januari 23, 2025, 21:11:19
Citaat van: Galdiano op januari 23, 2025, 20:57:59
Ik denk jij plaatst wel even een foto van de promoties erbij.  :proost

(https://i.postimg.cc/wB15FhNd/Naamloos-1.png)

|:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Galdiano op januari 23, 2025, 21:12:12
Citaat van: Bussum op januari 23, 2025, 21:11:19
(https://i.postimg.cc/wB15FhNd/Naamloos-1.png)

|:)

_O_
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Noordcambuur op januari 23, 2025, 21:15:35
Bussum  |:) bist weer actief bezig geweest met knippen en plakken  :thumbsup
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Galdiano op januari 23, 2025, 21:26:21
Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2025, 21:15:35
Bussum  |:) bist weer actief bezig geweest met knippen en plakken  :thumbsup

Die man is zo goed met good old paint.  :devil
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Leovardiascc op januari 23, 2025, 22:18:11
Citaat van: Bussum op januari 23, 2025, 21:11:19
(https://i.postimg.cc/wB15FhNd/Naamloos-1.png)

|:)

Hier maar zn promotie hattrick maken |:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Drumfather SCC op januari 23, 2025, 23:34:52
Citaat van: anderszchristian op januari 23, 2025, 21:01:31
Prima aanwinst! Benieuwd hoe wedstrijd fit hij is. Toch een blessure gehad en al geruime tijd niet gespeeld.

Hansaplast FC heeft weer een speler verhuurd... en Cambuur zag dat wel zitten
Desondanks welkom en probeer er wat van te maken  |:)
Mits fit een echte versterking voor onze club!
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: mark1989 op januari 24, 2025, 01:01:18
Ja er moest en zou een spits komen. Ik ben niet echt onder de indruk als ik beelden terug zie. 3e niveau duitsland op de bank. maar goed het is beter dan de Leeuw
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Poetser op januari 24, 2025, 06:50:22
Citaat van: mark1989 op januari 24, 2025, 01:01:18
Ja er moest en zou een spits komen. Ik ben niet echt onder de indruk als ik beelden terug zie. 3e niveau duitsland op de bank. maar goed het is beter dan de Leeuw

Niet onder de indruk? Een bewezen aanspeelpunt ?n doelpuntenmaker in de KKD. Mits fit is dit echt een topspeler voor ons en het ontbrekende stukje van de puzzel.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Trainert! op januari 24, 2025, 07:07:26
Citaat van: mark1989 op januari 24, 2025, 01:01:18
Ja er moest en zou een spits komen. Ik ben niet echt onder de indruk als ik beelden terug zie. 3e niveau duitsland op de bank. maar goed het is beter dan de Leeuw


Hij bedoelt:
Met een speler van manchester united bezig zijn, om vervolgens met hilterman aan te komen.

in ieder geval welkom, en schiet ons naar de eredivisie! |:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Specuveter op januari 24, 2025, 07:13:06
Lambooy was rond met Manchester
Helaas wou de speler toch in Engeland blijven
Daar doe je niks aan.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: fred op januari 24, 2025, 07:59:55
Hoop dat we nu een keer geluk hebben en dat deze man er nog even  15 in prikt.

Komt terug van een slepende voetblessure.

Succes in ieder geval  |:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bankzitter op januari 24, 2025, 08:11:42
Wel snel doorgeschakeld na MU net als destijds met Raatsie naar Jansen.
Ik denk niet dat een andere TM het beter zou doen dan Lambooij.

Ga ervan uit dat ze niet dezelfde fout maken en hij direct volgende week bij de selectie zit.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Westerpark op januari 24, 2025, 08:27:10
Citaat van: Trainert! op januari 24, 2025, 07:07:26

Hij bedoelt:
Met een speler van manchester united bezig zijn, om vervolgens met hilterman aan te komen.

in ieder geval welkom, en schiet ons naar de eredivisie! |:)

Tja, spelers uit de jeugdopleiding van topclubs is ook geen garantie voor succes. Denk aan El Hilali of een Bovar Karim
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Gasgeve op januari 24, 2025, 08:29:40
Citaat van: Westerpark op januari 24, 2025, 08:27:10
Tja, spelers uit de jeugdopleiding van topclubs is ook geen garantie voor succes. Denk aan El Hilali of een Bovar Karim
Precies. Liever een 26 jarige die zich al in deze competitie heeft bewezen dan een grillige 19 jarige die talent heeft, maar nog niks heeft bewezen. Goed werk Lambooij.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Galdiano op januari 24, 2025, 08:40:03
Citaat van: Gasgeve op januari 24, 2025, 08:29:40
Precies. Liever een 26 jarige die zich al in deze competitie heeft bewezen dan een grillige 19 jarige die talent heeft, maar nog niks heeft bewezen. Goed werk Lambooij.

Daar is niks mis mee. Alleen daar is nu het moment niet voor.
In de zomer maar weer naar talenten zien.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Destroyer op januari 24, 2025, 08:47:14
Blij mee  |:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: CambuurAmersfoort op januari 24, 2025, 09:11:38
Prima aanwinst en goed doorgeschakeld.

Als je naar de hoeveelheid kansen krijgt die wij krijgen verwacht ik dat hij er, mist fit, gewoon 10+ inramt in de 2e seizoenshelft.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Vlampiep op januari 24, 2025, 09:38:43
Hilterman lijkt mij best een goed scorende spits, maar ik ben reuze benieuwd wanneer hij inzetbaar zal zijn, want hierin heb ik echt mijn twijfels.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bankzitter op januari 24, 2025, 09:46:11
Ik hoop volgende week bij de selectie, beginnen met invalbeurten en over een wedstrijd of 3 basis.
Dat zijn dan iets 12 wedstrijden basis en mischien NC.

Als ik de KKD een beetje inschat wordt in de laatste fase beslist voor de 2e promotieplaats.. zie ook Roda vorig jaar.
Dan gaat het erom wie er met de druk kan omgaan en wat extra's kan brengen.
Dat zit je met Hilterman wel goed.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 24, 2025, 12:37:48
Speelde niet omdat hij ruzie kreeg met de trainer nadat hij een injectie weigerde te nemen na de voetblessure die hij op liep aan het begin van het seizoen.

En hoe ze bij hem komen: Hij heeft afgelopen zomer hier al gespreken gehad, maar koos toen voor het geld in Duitsland!
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: YellowBlue op januari 24, 2025, 13:33:32
Citaat van: Bankzitter op januari 24, 2025, 09:46:11
Ik hoop volgende week bij de selectie, beginnen met invalbeurten en over een wedstrijd of 3 basis.
Dat zijn dan iets 12 wedstrijden basis en mischien NC.

Als ik de KKD een beetje inschat wordt in de laatste fase beslist voor de 2e promotieplaats.. zie ook Roda vorig jaar.
Dan gaat het erom wie er met de druk kan omgaan en wat extra's kan brengen.
Dat zit je met Hilterman wel goed.
Als hij maandag fit blijkt, gelijk opstellen! Zo snel mogelijk automatismen er in slijpen.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: wagen306 op januari 24, 2025, 17:23:43
Dat is een hele ommezwaai van Man. United naar 3e niveau Duitsland en daar 3e keuze zijn. Zegt dat wat over de kwaliteit van de speler of over de 3e Liga. Hoop niet dat het weer zon gevalletje Mahi wordt. Als ie fit is, zeker een goede aanvulling.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 24, 2025, 17:29:35
Citaat van: wagen306 op januari 24, 2025, 17:23:43
Dat is een hele ommezwaai van Man. United naar 3e niveau Duitsland en daar 3e keuze zijn. Zegt dat wat over de kwaliteit van de speler of over de 3e Liga. Hoop niet dat het weer zon gevalletje Mahi wordt. Als ie fit is, zeker een goede aanvulling.
Zo kan jij je eigen waarheid cre?ren... Was O21 speler van United nog geen minuut in het eerste gemaakt. En de kwaliteit van Hilterman afdoen door zijn situatie daar(en weet je het lees mijn post hierboven)... Weet je nog een ene Muhren, die kwam ook niet aan het spelen toe bij zijn oude club.....
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: PePe op januari 24, 2025, 17:43:03
Jeremy moet een schot in de roos zijn.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: denistel op januari 24, 2025, 18:02:26
eindelijk hier wacht ik al 4 jaar op. knallu kerel
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: wagen306 op januari 24, 2025, 18:31:55
M?hren was voltreffer, hoop dat hilterman ook gaat slagen. Bedenkingen hebben mag toch.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 24, 2025, 18:34:15
Citaat van: wagen306 op januari 24, 2025, 18:31:55
M?hren was voltreffer, hoop dat hilterman ook gaat slagen. Bedenkingen hebben mag toch.
Tuurlijk mag of kan dat, maar kwaliteit heeft hij en is hij dat niet na een paar maanden kwijt, of denk je van wel?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: wagen306 op januari 24, 2025, 19:56:12
Heb het over fitheid niet over zijn kwaliteiten
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bernardo op januari 26, 2025, 14:16:05
Nog niet gepresenteerd?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 26, 2025, 14:31:21
Citaat van: Bernardo op januari 26, 2025, 14:16:05
Nog niet gepresenteerd?

De deal wordt zaterdag, daags na de uitwedstrijd van Cambuur tegen FC Eindhoven, beklonken. Vanzelfsprekend hangt een en ander nog af van de medische keuring en het papierwerk. Vormt dat geen obstakel, dan staat Jeredy Hilterman naar verwachting maandagmiddag voor het eerst met zijn nieuwe teamgenoten op het trainingsveld

Zal morgen allemaal wel naar buiten komen, denk ik?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2025, 14:35:07
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 26, 2025, 14:31:21
De deal wordt zaterdag, daags na de uitwedstrijd van Cambuur tegen FC Eindhoven, beklonken. Vanzelfsprekend hangt een en ander nog af van de medische keuring en het papierwerk. Vormt dat geen obstakel, dan staat Jeredy Hilterman naar verwachting maandagmiddag voor het eerst met zijn nieuwe teamgenoten op het trainingsveld

Zal morgen allemaal wel naar buiten komen, denk ik?
Was vrijdagmiddag al goedgekeurd...

EDIT: Zal morgenochtend wel zijn dan, morgenmiddag is de training, als het een beetje mee zit ga ik er heen...
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: weestwel op januari 26, 2025, 17:41:26
Echt wedstrijdfit kun je hem niet noemen met nog maar 3 gespeelde wedstrijden, daarentegen wel 2 keer  :gelekaart gescoord. Het zal mij benieuwen.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Tanjajeah op januari 27, 2025, 08:26:22
Het zou inderdaad w?l fijn zijn als we dit keer geen zinnetjes horen als ?we gaan hem de komende weken optrainen?of ?over een paar week kan hij spelen?of?hij is wel fit, maar nog niet wedstrijdfit?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Specuveter op januari 27, 2025, 08:39:57
Hij zou vandaag gepresenteerd worden...
Ben benieuwd  :y
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 27, 2025, 09:01:46
Citaat van: Tanjajeah op januari 27, 2025, 08:26:22
Het zou inderdaad w?l fijn zijn als we dit keer geen zinnetjes horen als ?we gaan hem de komende weken optrainen?of ?over een paar week kan hij spelen?of?hij is wel fit, maar nog niet wedstrijdfit?
Kan volgens de man zelf 70 minuten vol gas en elke week meer, als hij niks oploopt, maar het blijft voetbal je hebt in de KKD zomaar een schop te pakken...
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 27, 2025, 09:03:55
Citaat van: Specuveter op januari 27, 2025, 08:39:57
Hij zou vandaag gepresenteerd worden...
Ben benieuwd  :y
Had hem zaterdag verwacht(net als het LC en OF), was vast weer een grapje van LL. Hij is vrijdag in ieder geval gekeurd...
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bankzitter op januari 27, 2025, 09:38:34
Citaat van: Grijskijkert op januari 27, 2025, 09:01:46
Kan volgens de man zelf 70 minuten vol gas en elke week meer, als hij niks oploopt, maar het blijft voetbal je hebt in de KKD zomaar een schop te pakken...

En we hebben er nog eentje die 20 minuten vol gas kan meehobbelen, dus dat is precies 90 minuten met een spits.

Nog nieuws ove de proefspeler (Keyano  Marrah)... dat leek toch ook wel serieus?
Met het dipje van Pauwels en Alhaft die maar niet zijn oude vorm terugkrijgt , moeten we mischien toch nog wat op de vleugels erbij doen
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Specuveter op januari 27, 2025, 09:44:45
Vandaag maar even afwachten....
Verwacht toch wel nieuws
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bens op januari 27, 2025, 10:22:19
De transfermarkt is tot 4 februari open, ben benieuwd of erna Hilterman nog een buitenspeler wordt gehaald en of er nog spelers worden verkocht.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 27, 2025, 10:26:53
Citaat van: Specuveter op januari 27, 2025, 09:44:45
Vandaag maar even afwachten....
Verwacht toch wel nieuws
100% zeker vandaag hoorde ik net...
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bankzitter op januari 27, 2025, 12:01:27
En daar is 'ie al  |:)

DONE DEAL: Jeredy Hilterman nieuwe spits SC Cambuur
27 januari 2025, 11:45
Waar gaat Jeredy Hilterman naartoe? Het antwoord is SC Cambuur! De 26-jarige spits wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van het Duitse Arminia Bielefeld.

Ondanks zijn relatief jonge leeftijd beschikt Hilterman al over behoorlijk wat ervaring. Wat heet: de teller voor de achtvoudig international van Suriname staat al op 201 wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie (67 doelpunten, 23 assists). Dit deed hij respectievelijk in de shirts van FC Emmen, NAC Breda, Almere City FC en Willem II. Afgelopen zomer maakte hij de overstap naar Arminia Bielefeld, waarvoor hij tot dusver vier keer in actie kwam.

Technisch manager Lars Lambooij over de komst van Hilterman: ?We waren op zoek naar bewezen kwaliteit in de spits, iemand die heeft aangetoond doelpunten te kunnen maken en er ook direct kan staan. Met de komst van Jeredy kunnen we ronduit zeggen dat we dat hebben gevonden en daar zijn we uiteraard heel blij mee.?

Welkom en maak ons gek, Jeredy!
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Voorstopper op januari 27, 2025, 12:02:48
https://cambuur.nl/nieuws/done-deal-jeredy-hilterman-nieuwe-spits-sc-cambuur/ (https://cambuur.nl/nieuws/done-deal-jeredy-hilterman-nieuwe-spits-sc-cambuur/)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bankzitter op januari 27, 2025, 12:18:51
Is het huur tot einde seizoen?
Contract voor het leven?

Dat is niet echt duidelijk uit het bericht.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Destroyer op januari 27, 2025, 12:19:00
Welkom  |:) knal ze er in  :scc
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Destroyer op januari 27, 2025, 12:19:18
Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2025, 12:18:51
Is het huur tot einde seizoen?
Contract voor het leven?

Dat is niet echt duidelijk uit het bericht.

Huur einde seizoen
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 27, 2025, 12:25:29
Citaat van: Destroyer op januari 27, 2025, 12:19:18
Huur einde seizoen
En langer als het van 2 kanten bevalt...
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Specuveter op januari 27, 2025, 12:37:37
Citaat van: Grijskijkert op januari 27, 2025, 12:25:29
En langer als het van 2 kanten bevalt...
Waar lees je dat dan?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 27, 2025, 12:39:28
Citaat van: Specuveter op januari 27, 2025, 12:37:37
Waar lees je dat dan?
In mijn berichten.. :zweep
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Noordcambuur op januari 27, 2025, 12:41:35
Welkom Jeredy en veel succes bij Cambuur. |:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bens op januari 27, 2025, 12:52:30
Welkom en maak lekker veel doelpunten voor ons Cambuur.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Specuveter op januari 27, 2025, 12:55:41
Vanmiddag training
Maar even horen van de kenners hoe fit hij op traingsveld staat!
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 27, 2025, 12:57:56
Citaat van: Specuveter op januari 27, 2025, 12:55:41
Vanmiddag training
Maar even horen van de kenners hoe fit hij op trainingsveld staat!
Kan je beter de mensen die er over gaan vragen... ;)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Gasgeve op januari 27, 2025, 13:01:51
Citaat van: Bankzitter op januari 27, 2025, 12:01:27
En daar is 'ie al  |:)

DONE DEAL: Jeredy Hilterman nieuwe spits SC Cambuur
27 januari 2025, 11:45
Waar gaat Jeredy Hilterman naartoe? Het antwoord is SC Cambuur! De 26-jarige spits wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van het Duitse Arminia Bielefeld.

Ondanks zijn relatief jonge leeftijd beschikt Hilterman al over behoorlijk wat ervaring. Wat heet: de teller voor de achtvoudig international van Suriname staat al op 201 wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie (67 doelpunten, 23 assists). Dit deed hij respectievelijk in de shirts van FC Emmen, NAC Breda, Almere City FC en Willem II. Afgelopen zomer maakte hij de overstap naar Arminia Bielefeld, waarvoor hij tot dusver vier keer in actie kwam.

Technisch manager Lars Lambooij over de komst van Hilterman: ?We waren op zoek naar bewezen kwaliteit in de spits, iemand die heeft aangetoond doelpunten te kunnen maken en er ook direct kan staan. Met de komst van Jeredy kunnen we ronduit zeggen dat we dat hebben gevonden en daar zijn we uiteraard heel blij mee.?

Welkom en maak ons gek, Jeredy!
En er direct kan staan. Wil dat zeggen dat die fit is?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: denistel op januari 27, 2025, 13:06:35
welkom en veel succes 1 van mijn favorieten
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: anderszchristian op januari 27, 2025, 13:43:51
Citaat van: Gasgeve op januari 27, 2025, 13:01:51
En er direct kan staan. Wil dat zeggen dat die fit is?
Was ook mij vraag inderdaad, want dat zijn niet de geluiden die ik gehoord heb vanuit de club.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: fred op januari 27, 2025, 13:53:18
Als hij er vrijdag niet staat heb ik mijn twijfels alweer.
Hopelijk zit ik er naast en legt hij er nog ff 15 in.


s6  |:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 27, 2025, 14:07:44
Citaat van: anderszchristian op januari 27, 2025, 13:43:51
Was ook mij vraag inderdaad, want dat zijn niet de geluiden die ik gehoord heb van uit de club negatieve wijs neuzen.
Zomaar doen? Of heb je namen of functies van mensen binnen de club?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: papier op januari 27, 2025, 14:25:04
Echt zin als we hem kunnen aanmodigen a la Erik Hulzebosch
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: fred op januari 27, 2025, 15:03:13
Citaat van: anderszchristian op januari 27, 2025, 13:43:51
Was ook mij vraag inderdaad, want dat zijn niet de geluiden die ik gehoord heb vanuit de club.

Jeredy Hilterman
? Dijks Media
Het was een discussie die maandenlang duurde: wanneer krijgt Cambuur een nieuwe spits? Jeredy Hilterman is de naam die de positie invult bij de Leeuwarders.
Cambuur was tijden op zoek naar een nieuwe spits. Jonathan Afolabi is afgelopen jaar gehaald voor die positie, maar is vaak geblesseerd.
Hilterman wordt tot de rest van het seizoen gehuurd van Arminia Bielefeld en is international van Suriname. Afgelopen jaar speelde hij nog voor Willem ll.
Eerder speelde hij voor onder andere NAC Breda en FC Emmen in de eerste divisie. Hij scoorde 67 keer in 201 wedstrijden.
Hilterman kan meteen in actie komen voor Cambuur en staat vandaag op het trainingsveld.

Aldus OF
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bankzitter op januari 27, 2025, 16:38:00
https://www.youtube.com/watch?v=Yjigjf_GzvU
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bernardo op januari 27, 2025, 16:47:13
Vrijdag meteen in de basis, geen excuses.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Huizen op januari 27, 2025, 16:55:05
Citaat van: Bernardo op januari 27, 2025, 16:47:13
Vrijdag meteen in de basis, geen excuses.

Exact. Gas geven  _O_
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: sunderland op januari 27, 2025, 17:12:49
Citaat van: Bernardo op januari 27, 2025, 16:47:13
Vrijdag meteen in de basis, geen excuses.
idd geen ge ouwehoer. Gelijk starten en maar even zien hoelang
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Scc4-ever op januari 27, 2025, 17:19:30
Welkom en veel succes |:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: PePe op januari 27, 2025, 18:19:39
Nu maar hopen op veel ballen van de zijkanten.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: YellowBlue op januari 27, 2025, 23:10:05
Citaat van: Bernardo op januari 27, 2025, 16:47:13
Vrijdag meteen in de basis, geen excuses.
Henk kennende brengt die hem langzaam om het groepsproces niet te verstoren...
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: papier op januari 28, 2025, 09:19:28
Citaat van: YellowBlue op januari 27, 2025, 23:10:05
Henk kennende brengt die hem langzaam om het groepsproces niet te verstoren...

Henk roept al tijden dat we geen fitte spits hebben. Dus de groep is allang voorbereid op het feit dat de eerstvolgende fitte spits in de basis staat lijkt mij. Direct opstellen.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: anderszchristian op januari 28, 2025, 11:46:07
Citaat van: fred op januari 27, 2025, 15:03:13
Jeredy Hilterman
? Dijks Media
Het was een discussie die maandenlang duurde: wanneer krijgt Cambuur een nieuwe spits? Jeredy Hilterman is de naam die de positie invult bij de Leeuwarders.
Cambuur was tijden op zoek naar een nieuwe spits. Jonathan Afolabi is afgelopen jaar gehaald voor die positie, maar is vaak geblesseerd.
Hilterman wordt tot de rest van het seizoen gehuurd van Arminia Bielefeld en is international van Suriname. Afgelopen jaar speelde hij nog voor Willem ll.
Eerder speelde hij voor onder andere NAC Breda en FC Emmen in de eerste divisie. Hij scoorde 67 keer in 201 wedstrijden.
Hilterman kan meteen in actie komen voor Cambuur en staat vandaag op het trainingsveld.

Aldus OF
Wat voor indruk maakte hij op de training?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: PePe op januari 28, 2025, 12:26:09
Citaat van: YellowBlue op januari 27, 2025, 23:10:05
Henk kennende brengt die hem langzaam om het groepsproces niet te verstoren...

Tuurlijk niet, we hevve smeekt om een spits, we gaan hem niet ope bank sette.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: denistel op januari 28, 2025, 14:23:46
trainde vol uit mee hoor vrijdag een invalbeurt en dan 10 dagen later
een basis plaats.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:29:48
Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 14:23:46
trainde vol uit mee hoor vrijdag een invalbeurt en dan 10 dagen later
een basis plaats.
denistel je kunt Hilterman en Afolabi ieder een helft mee laten doen.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: denistel op januari 28, 2025, 14:33:45
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:29:48
denistel je kunt Hilterman en Afolabi ieder een helft mee laten doen.

kan wel maar gebeurd niet.zelfde basis als afgelopen vrijdag denk ik
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:43:04
Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 14:33:45
kan wel maar gebeurd niet.zelfde basis als afgelopen vrijdag denk ik
oke Afolabi heeft afgelopen vrijdag 30 minuten gespeeld dan ga ik er vanuit dat hij nu wel 45 minuten mee kan voetballen.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 28, 2025, 14:46:49
Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 14:33:45
kan wel maar gebeurd niet.zelfde basis als afgelopen vrijdag denk ik
Ik vermoed dat Nieling niet speelt, heeft nu 3 trainingen gemist door een teen probleem.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: denistel op januari 28, 2025, 15:31:43
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2025, 14:46:49
Ik vermoed dat Nieling niet speelt, heeft nu 3 trainingen gemist door een teen probleem.

de trainer zei dat ie wel speelt.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: denistel op januari 28, 2025, 15:32:08
Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:43:04
oke Afolabi heeft afgelopen vrijdag 30 minuten gespeeld dan ga ik er vanuit dat hij nu wel 45 minuten mee kan voetballen.

die brengt niks Rolke staat gewoon spits
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 28, 2025, 15:44:34
Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 15:31:43
de trainer zei dat ie wel speelt.
:thumbsup
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Noordcambuur op januari 28, 2025, 16:25:15
Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 15:32:08
die brengt niks Rolke staat gewoon spits
oke bedankt :thumbsup
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: PePe op januari 28, 2025, 16:44:08
Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2025, 14:46:49
Ik vermoed dat Nieling niet speelt, heeft nu 3 trainingen gemist door een teen probleem.

Poll/Casas/Smand naar het centrum.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: sunderland op januari 28, 2025, 19:07:41
Citaat van: PePe op januari 28, 2025, 16:44:08
Poll/Casas/Smand naar het centrum.
dat is mooi klote. Smand a.u.b. zeg. Dat trage houterige gedoe met anderen in problemen brengen. Die goal vrijdag ook, ok? fout van keeper maar waarom speel je die bal ?berhaupt terug en al helemaal naar ons keeper die zijn dag niet heeft. Vond hem dramatisch invallen. Casas heeft heel lang niet gespeeld
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: sunderland op januari 28, 2025, 19:10:06
Net interview met hem gezien. Het is een rommelaar die je de hele wedstrijd niet kan zien zei hij over zichzelf.  Nou als hij ze maar maakt. Dus absoluut niet de spits die ze voor ogen hadden om via een spits door te voetballen.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: denistel op januari 28, 2025, 19:33:18
Citaat van: sunderland op januari 28, 2025, 19:07:41
dat is mooi klote. Smand a.u.b. zeg. Dat trage houterige gedoe met anderen in problemen brengen. Die goal vrijdag ook, ok? fout van keeper maar waarom speel je die bal ?berhaupt terug en al helemaal naar ons keeper die zijn dag niet heeft. Vond hem dramatisch invallen. Casas heeft heel lang niet gespeeld

nieling speelt gewoon
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: YellowBlue op januari 28, 2025, 21:23:53
Citaat van: PePe op januari 28, 2025, 12:26:09
Tuurlijk niet, we hevve smeekt om een spits, we gaan hem niet ope bank sette.
we gaan het zien.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: denistel op januari 28, 2025, 22:54:56
Citaat van: YellowBlue op januari 28, 2025, 21:23:53
we gaan het zien.

zo wel hij zelf als de trainer zeiden vanmorgen een invalbeurt vrijdag
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Trainert! op januari 29, 2025, 06:31:12
Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 22:54:56
zo wel hij zelf als de trainer zeiden vanmorgen een invalbeurt vrijdag


Dus weer geen spits vanaf het begin. :zucht
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: fred op januari 29, 2025, 07:59:03
Henkie is zuinig op zijn jongens. Dus eerst even paar weken optrainen
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Voorstopper op januari 29, 2025, 08:02:44
Citaat van: sunderland op januari 28, 2025, 19:07:41
dat is mooi klote. Smand a.u.b. zeg. Dat trage houterige gedoe met anderen in problemen brengen. Die goal vrijdag ook, ok? fout van keeper maar waarom speel je die bal ?berhaupt terug en al helemaal naar ons keeper die zijn dag niet heeft. Vond hem dramatisch invallen. Casas heeft heel lang niet gespeeld
Amen, ben het helemaal met je eens Smand, gauw weg met die clown. Vorig jaar was de verdediging met Smand al drama, daarna in Zweden ook gedregadeerd met Smand in de verdediging, zegt mij genoeg.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 29, 2025, 09:00:48
Citaat van: Voorstopper op januari 29, 2025, 08:02:44
Amen, ben het helemaal met je eens Smand, gauw weg met die clown. Vorig jaar was de verdediging met Smand al drama, daarna in Zweden ook gedregadeerd met Smand in de verdediging, zegt mij genoeg.
:zucht Dus je hebt hem nauwlettend gevolgd, of is dit makkelijk wat roepen?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Stiens op januari 29, 2025, 09:17:37
Waar gaat dit topic nou eigenlijk over? Over onze nieuwe spits of over de opstelling van a.s. vrijdag en wie er in de verdediging staat?  :zweep
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 29, 2025, 09:32:06
Citaat van: Stiens op januari 29, 2025, 09:17:37
Waar gaat dit topic nou eigenlijk over? Over onze nieuwe spits of over de opstelling van a.s. vrijdag en wie er in de verdediging staat?  :zweep
Hest geliek... Maakt een prima indruk de nieuwe spits van oans...
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: YellowBlue op januari 29, 2025, 20:09:10
Citaat van: fred op januari 29, 2025, 07:59:03
Henkie is zuinig op zijn jongens. Dus eerst even paar weken optrainen
ja, en vooral niet die lieve jongens voor het hoofd stoten..
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: SCCRulez op januari 29, 2025, 23:02:33
Welkom en scoren maar!!  |:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Huizem op januari 30, 2025, 09:30:38
volgens zijn interview knalt hij de 1e 5 kansen het stadion uit. Nou daar zit ik niet op te wachten eigenlijk... _O_
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2025, 09:48:32
Citaat van: Huizem op januari 30, 2025, 09:30:38
volgens zijn interview knalt hij de 1e 5 kansen het stadion uit. Nou daar zit ik niet op te wachten eigenlijk... _O_
Dan snap jij niet wat er bedoeld wordt...ik zal je helpen, hiermee bedoeld hij dat hij veel risico neemt(en blijft nemen) in zijn spel.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Andy King op januari 30, 2025, 10:19:32
Citaat van: YellowBlue op januari 29, 2025, 20:09:10
ja, en vooral niet die lieve jongens voor het hoofd stoten..

Nee, precies! Dat heeft ook geen enkele zin!!!
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Huizem op januari 30, 2025, 11:52:33
Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2025, 09:48:32
Dan snap jij niet wat er bedoeld wordt...ik zal je helpen, hiermee bedoeld hij dat hij veel risico neemt(en blijft nemen) in zijn spel.

Nou dan snap je het zelf denk ik niet, want die ballen moeten binnen. Daarvoor is hij gehaald.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bankzitter op januari 30, 2025, 12:25:04
Citaat van: Huizem op januari 30, 2025, 09:30:38
volgens zijn interview knalt hij de 1e 5 kansen het stadion uit. Nou daar zit ik niet op te wachten eigenlijk... _O_

welk interview??
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: sunderland op januari 30, 2025, 14:39:59
Rond makkelijk af
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: fred op januari 30, 2025, 14:51:38
Citaat van: sunderland op januari 30, 2025, 14:39:59
Rond makkelijk af


Met of zonder (afolabi) keeper ?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: YellowBlue op januari 30, 2025, 23:22:24
Citaat van: Andy King op januari 30, 2025, 10:19:32
Nee, precies! Dat heeft ook geen enkele zin!!!
we missen het hele seizoen al een spits, dan heb je er ??n, dan moet je hem opstellen vind ik.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Trainert! op januari 31, 2025, 23:47:53
Wat een klasbak.
Arm uit de kom, en er vervolgens weer in willen.
pauwels op zijn flikker gegeven.

onvoorstelbaae dat ze hem niet vanaf seconde 1 opstellen.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Huizen op februari 01, 2025, 00:24:36
Nu al meer laten zien dan Afolabi. Heerlijk figuur ook voor de camera. Meer van dit soort gasten naar onze club en snel beter worden  _O_
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: fred op februari 01, 2025, 00:36:36
Strijder !

Hier moeten we er meer van hebben  :y
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Specuveter op februari 01, 2025, 07:31:22
Dat interview op ESPN..... :_schater
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 01, 2025, 07:38:12
Dit wordt wel wat!! Heerlijke mentaliteit.
Een beetje het gif van Balk, maar dan iets slimmer.

Hopelijk volgende week gewoon vanaf de start en dan zien we wel hoe lang hij het volhoudt.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bankzitter op februari 01, 2025, 07:41:36
Dit is het type dat heel goed past bij de club. Het puzzelstukje waardoor we wedstrijden ook makkelijker gaan winnen.

En heb ook nog wel de hoop dat of De Leeuw of Afolabi nog wel de rol van pichhitter gaan waarmaken op de momenten dat erop of eronder is.

Het wordt nog een mooi seizoen  |:)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: NRG op februari 01, 2025, 09:49:19
Citaat van: Trainert! op januari 31, 2025, 23:47:53
Wat een klasbak.
Arm uit de kom, en er vervolgens weer in willen.
pauwels op zijn flikker gegeven.

onvoorstelbaae dat ze hem niet vanaf seconde 1 opstellen.

Dat komt echt wel. Dit is gewoon basis materiaal.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Gasgeve op februari 01, 2025, 09:53:13
Gok dat hij tegen Jong Psv gewoon in de basis staat. Nu een dikke week de tijd om te wennen aan het Cambuur systeem. En dan tegen jong Psv er 2 inleggen.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: SCCRulez op februari 01, 2025, 10:13:15
Pracht figuur, echte strijder! Liet gelijk zien hoe spel kan veranderen met goed aanspeelpunt voorin. Op naar meer!
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: YellowBlue op februari 01, 2025, 13:20:34
Citaat van: Trainert! op januari 31, 2025, 23:47:53
Wat een klasbak.
Arm uit de kom, en er vervolgens weer in willen.
pauwels op zijn flikker gegeven.

onvoorstelbaae dat ze hem niet vanaf seconde 1 opstellen.
Dat is de zachte hand van Henk. Doet hij altijd zo. Volgende wedstrijd R?lke op 10 en Hilterman in de spits!
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2025, 13:30:06
Citaat van: YellowBlue op februari 01, 2025, 13:20:34
Dat is de zachte hand van Henk. Doet hij altijd zo. Volgende wedstrijd R?lke op 10 en Hilterman in de spits!

Wat is er zacht aan de hand van Henk. Ik vind het wel normaal dat je iemand niet direct opstelt als ie net een paar dagen bij de club is (Ogbeche was de uitzondering, maar die had ook al 18 x gescoord in een oefenwedstrijd), net als ik het ook normaal vind dat je hem wel in laat vallen. Is ook niet zo ongewoon bij andere clubs al ik dat zo zie.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: PePe op februari 01, 2025, 13:48:07
Citaat van: fred op februari 01, 2025, 00:36:36
Strijder !

Hier moeten we er meer van hebben  :y

Is geen grijze muis, brengt een heerlijke agressie.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Specuveter op februari 01, 2025, 13:54:31
Ik zou er alles aan doen om alvast in gesprek te gaan om hem volgend seizoen vast te leggen!!!
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: PePe op februari 01, 2025, 13:59:15
Citaat van: Specuveter op februari 01, 2025, 13:54:31
Ik zou er alles aan doen om alvast in gesprek te gaan om hem volgend seizoen vast te leggen!!!

Zo snel mogelijk, als hij goed gaat worden, wordt ie duurder!
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bankzitter op februari 01, 2025, 14:00:16
Heeft het niet laten zien op eredivisieniveau  :zweep

Maar eens dat hij goed bij de club lijkt te passen.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: diekhuzen op februari 01, 2025, 14:11:22
Citaat van: Specuveter op februari 01, 2025, 13:54:31
Ik zou er alles aan doen om alvast in gesprek te gaan om hem volgend seizoen vast te leggen!!!

Wat voorbarig zeg, eerst maar even een paar doelpuntjes maken.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: PePe op februari 01, 2025, 14:15:12
Arm uit de kom. (heb ik ook al enkele keren gehad)
1e keer valt de pijn mee, en herstel je  vrij snel.
Ik hoop het zelfde voor Jeredy.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2025, 14:18:11
Citaat van: PePe op februari 01, 2025, 14:15:12
Arm uit de kom. (heb ik ook al enkele keren gehad)
1e keer valt de pijn mee, en herstel je  vrij snel.
Ik hoop het zelfde voor Jeredy.

Klopt duurde 6 en een halve minuut
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Destroyer op februari 01, 2025, 14:26:20
Citaat van: Specuveter op februari 01, 2025, 13:54:31
Ik zou er alles aan doen om alvast in gesprek te gaan om hem volgend seizoen vast te leggen!!!

Dat dachten we bij alofabi ook. Eerst maar bewijzen.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Galdiano op februari 01, 2025, 15:43:32
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2025, 14:18:11
Klopt duurde 6 en een halve minuut

Bedoel je dit serieus? Als de arm in de kom zit begint daarna het herstel pas.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2025, 15:56:25
Citaat van: Galdiano op februari 01, 2025, 15:43:32
Bedoel je dit serieus? Als de arm in de kom zit begint daarna het herstel pas.

Nee tuurlijk niet, maar onze held kwam zo snel weer terug :proost
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: YellowBlue op februari 02, 2025, 14:18:45
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2025, 13:30:06
Wat is er zacht aan de hand van Henk. Ik vind het wel normaal dat je iemand niet direct opstelt als ie net een paar dagen bij de club is (Ogbeche was de uitzondering, maar die had ook al 18 x gescoord in een oefenwedstrijd), net als ik het ook normaal vind dat je hem wel in laat vallen. Is ook niet zo ongewoon bij andere clubs al ik dat zo zie.
Ik zeg ook niet dat het abnormaal is. Je hebt trainers die het met de zachte hand doen omdat ze in hun visie anders het groepsproces verstoren, daar hoort Henk ook bij, en je hebt trainers die dat niets interesseert en een nieuwe aanwinst gelijk opstelt.  In dit geval was ergeen andere spits die hij uit de basis moest spelen omdat we die simpelweg niet hadden. Ik had het hem dus direct 90 minuten laten spelen. Je zag ook direct meer aansluiting van het middenveld toen hij er in kwam.






Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: denistel op februari 03, 2025, 18:29:53
Citaat van: YellowBlue op februari 02, 2025, 14:18:45
Ik zeg ook niet dat het abnormaal is. Je hebt trainers die het met de zachte hand doen omdat ze in hun visie anders het groepsproces verstoren, daar hoort Henk ook bij, en je hebt trainers die dat niets interesseert en een nieuwe aanwinst gelijk opstelt.  In dit geval was ergeen andere spits die hij uit de basis moest spelen omdat we die simpelweg niet hadden. Ik had het hem dus direct 90 minuten laten spelen. Je zag ook direct meer aansluiting van het middenveld toen hij er in kwam.

had ik ook gedaan en dan maar zien hoe lang ie het vol zou houden toch
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: fred op februari 04, 2025, 16:46:50
2 weken aan de kant
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Noordcambuur op februari 04, 2025, 17:06:33
Citaat van: fred op februari 04, 2025, 16:46:50
2 weken aan de kant
hebben wij weer tegen J.PSV en Top Oss er niet bij?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Poetser op februari 04, 2025, 18:19:54
Gelukkig tegen laagvliegers.

Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Trainert! op februari 04, 2025, 18:48:44
Citaat van: Poetser op februari 04, 2025, 18:19:54
Gelukkig tegen laagvliegers.


Daar hebben we het ook zo makkelijk mee.

Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: denistel op februari 04, 2025, 19:26:30
Citaat van: Poetser op februari 04, 2025, 18:19:54
Gelukkig tegen laagvliegers.

j psv op maandagavond pas maar op
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Noordcambuur op februari 04, 2025, 19:32:17
Citaat van: denistel op februari 04, 2025, 19:26:30
j psv op maandagavond pas maar op
denistel is Simons niet verkocht aan een Belgische club.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: sunderland op februari 04, 2025, 20:00:24
Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2025, 19:32:17
denistel is Simons niet verkocht aan een Belgische club.
ja
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bankzitter op februari 09, 2025, 15:51:48
Vrijdag er weer bij... valt mee dus.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: YellowBlue op februari 24, 2025, 20:20:55
Deze post is alweer 2 weken geleden.. is hij nou nog niet fit?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: NRG op februari 24, 2025, 20:47:41
Citaat van: YellowBlue op februari 24, 2025, 20:20:55
Deze post is alweer 2 weken geleden.. is hij nou nog niet fit?

Zit op de bank toch?
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: wiekie1969 op februari 25, 2025, 05:51:35
Ongeleid projectiel.  Had een rode kaart moeten hebben. Maar dat duurt niet lang meer. Beheersing kan geen kwaad vriend, tikkeltje overdreven die invalbeurt.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Lore op februari 25, 2025, 06:53:49
Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2025, 05:51:35
Ongeleid projectiel.  Had een rode kaart moeten hebben. Maar dat duurt niet lang meer. Beheersing kan geen kwaad vriend, tikkeltje overdreven die invalbeurt.

Zo kan je er naar kijken. Ik zag iemand die de energie terug bracht in de ploeg, waardoor wij terug kwamen in de wedstrijd en het complete initiatief over namen. Die agressie was misschien te veel, maar voor mij wel de agressie die de rest opsleepte.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Poetser op februari 25, 2025, 07:14:05
Citaat van: Lore op februari 25, 2025, 06:53:49
Zo kan je er naar kijken. Ik zag iemand die de energie terug bracht in de ploeg, waardoor wij terug kwamen in de wedstrijd en het complete initiatief over namen. Die agressie was misschien te veel, maar voor mij wel de agressie die de rest opsleepte.

Juist. Precies dit.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: sunderland op februari 25, 2025, 07:57:04
Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2025, 05:51:35
Ongeleid projectiel.  Had een rode kaart moeten hebben. Maar dat duurt niet lang meer. Beheersing kan geen kwaad vriend, tikkeltje overdreven die invalbeurt.
wat wil je nou? Eerst constant alles afbranden omdat het suuten binne. Compleet met de vorige sprekers eens. Zonder hem hadden we niks ben ik van overtuigd
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: YellowBlue op februari 25, 2025, 08:11:20
Citaat van: NRG op februari 24, 2025, 20:47:41
Zit op de bank toch?
klopt, maar eerst werd er gezegd 2 weken, toen zei  Henk vrijdag is ie er weer bij (na een week), dat bleek dan toch weer te snel. Toen zeiden ze 2 weken en  nu was het 3 weken later en zo te zien lag dat niet alleen aan zijn schouder. Ik denk dat de angst er gewoon in zit bij de TS met al het gezeik met de spitspositie. Dan wordt er gezegd nu 30 minuten en daarna 45 minuten en dan 60.... pff. Je weet pas hoe lang hij echt kan als hij meer tijd krijgt toch? Opstellen, misschien haalt hij prima de rust, herstellen en het laatste half uur een verse kracht er in.
Maar die trage Rolke kan echt niet, dan liever Balk.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: michello op februari 26, 2025, 10:41:43
Hilterman?s club heeft iig een ongekende prestatie geleverd en bizar veel geld verdiend. Misschien valt er wat te regelen in de zomer  :devil
Aan de andere kant, Uldrikis kruisband gescheurd waarschijnlijk?.

Het werd een prachtige avond voor de spelers van Arminia Bielefeld. De Duitse derdeklasser schakelde voor de derde keer dit toernooi een Bundesliga-club uit. Na Hannover 96, Union Berlin en Freiburg was nu Werder Bremen aan de beurt. Daardoor kan de club nog eens 3,14 miljoen euro bijschrijven. De totale bekerinkomsten staan dit seizoen op 6,5 miljoen euro. Ter vergelijking: dat is meer dan de hele begroting van competitiegenoten als SC Verl, Viktoria K?ln of Alemannia Aachen.

Close
Voor de spelers werd de avond nog mooier. Succestrainer Mich?l Kniat was na afloop door het dolle heen. Hij vertelde aan de Duitse pers dat zijn spelers een avondje stappen gunde. 'Vanavond hebben ze vrij spel, alles mag. Het maakt me helemaal niets uit wat ze doen. Ze moeten vooral van deze avond genieten.' Dat was de trainer zelf overigens ook van plan. Hij vertelde later zelf ook te willen aansluiten bij de club in Bielefeld waar zijn spelers neerstrijken. 'Ik laat niemand dit meer van me afpakken.'
E?n speler van Bielefeld hield een naar gevoel over aan de bekerstunt. Voormalig Cambuur-spits Roberts Uldrikis viel geblesseerd uit. Na afloop vertelde zijn trainer dat hij vermoedelijk zijn kruisband heeft gescheurd. 'Ik kan dat nog niet met honderd procent zekerheid zeggen, maar het lijkt er wel op.' Uldrikis was afgelopen vrijdag nog de grote man tegen 1860 M?nchen met een goal en een assist (0-3 zege).
In de halve finale van de beker volgt een duel met VfB Stuttgart, Bayer Leverkusen of de winnaar van RB Leipzig-VfL Wolfsburg. Maar eerst zondag weer de focus op de Derde Bundesliga, dan komt VfB Stuttgart op bezoek. Het tweede elftal, dan wel te verstaan.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Bankzitter op maart 18, 2025, 20:06:19
Zeer verstandig afgezegd voor het interlandweekend.
Nog lang niet fit en last van de schouder, lekker thuis blijven en herstellen.
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Arno A op april 17, 2025, 12:24:11
https://www.youtube.com/watch?v=YHEpmRI3iN4

Aanval uit het boekje ( bij 4 m 46 s)
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2025, 15:39:53
De selectie heeft afgelopen nacht in de Bosch geslapen alleen Hilterman is naar huis gestuurd.

Wordt vervolgd?.. :_schater
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Benniepos op mei 13, 2025, 15:41:57
Hilterman samen met Pauwels terug naar Lwd
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: Dreet op mei 13, 2025, 17:11:37
Het is su langzamerhand Hakkekruk Hilterman. Nou was het weer migraine.....
Titel: Re: Jeredy Hilterman
Bericht door: wiekie1969 op mei 13, 2025, 19:53:35
Hest nog helemaal niks aan gehad.