Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeredy Hilterman

Gestart door Huizen, januari 23, 2025, 20:41:39

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Nu al meer laten zien dan Afolabi. Heerlijk figuur ook voor de camera. Meer van dit soort gasten naar onze club en snel beter worden  _O_

fred

Strijder !

Hier moeten we er meer van hebben  :y

Specuveter

Dat interview op ESPN..... :_schater

CambuurAmersfoort

Dit wordt wel wat!! Heerlijke mentaliteit.
Een beetje het gif van Balk, maar dan iets slimmer.

Hopelijk volgende week gewoon vanaf de start en dan zien we wel hoe lang hij het volhoudt.

Bankzitter

Dit is het type dat heel goed past bij de club. Het puzzelstukje waardoor we wedstrijden ook makkelijker gaan winnen.

En heb ook nog wel de hoop dat of De Leeuw of Afolabi nog wel de rol van pichhitter gaan waarmaken op de momenten dat erop of eronder is.

Het wordt nog een mooi seizoen  |:)

NRG

Citaat van: Trainert! op januari 31, 2025, 23:47:53
Wat een klasbak.
Arm uit de kom, en er vervolgens weer in willen.
pauwels op zijn flikker gegeven.

onvoorstelbaae dat ze hem niet vanaf seconde 1 opstellen.

Dat komt echt wel. Dit is gewoon basis materiaal.

Gasgeve

Gok dat hij tegen Jong Psv gewoon in de basis staat. Nu een dikke week de tijd om te wennen aan het Cambuur systeem. En dan tegen jong Psv er 2 inleggen.

SCCRulez

Pracht figuur, echte strijder! Liet gelijk zien hoe spel kan veranderen met goed aanspeelpunt voorin. Op naar meer!

YellowBlue

Citaat van: Trainert! op januari 31, 2025, 23:47:53
Wat een klasbak.
Arm uit de kom, en er vervolgens weer in willen.
pauwels op zijn flikker gegeven.

onvoorstelbaae dat ze hem niet vanaf seconde 1 opstellen.
Dat is de zachte hand van Henk. Doet hij altijd zo. Volgende wedstrijd R?lke op 10 en Hilterman in de spits!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: YellowBlue op februari 01, 2025, 13:20:34
Dat is de zachte hand van Henk. Doet hij altijd zo. Volgende wedstrijd R?lke op 10 en Hilterman in de spits!

Wat is er zacht aan de hand van Henk. Ik vind het wel normaal dat je iemand niet direct opstelt als ie net een paar dagen bij de club is (Ogbeche was de uitzondering, maar die had ook al 18 x gescoord in een oefenwedstrijd), net als ik het ook normaal vind dat je hem wel in laat vallen. Is ook niet zo ongewoon bij andere clubs al ik dat zo zie.
Henk, held, bedankt

PePe

Citaat van: fred op februari 01, 2025, 00:36:36
Strijder !

Hier moeten we er meer van hebben  :y

Is geen grijze muis, brengt een heerlijke agressie.

Specuveter

Ik zou er alles aan doen om alvast in gesprek te gaan om hem volgend seizoen vast te leggen!!!

PePe

Citaat van: Specuveter op februari 01, 2025, 13:54:31
Ik zou er alles aan doen om alvast in gesprek te gaan om hem volgend seizoen vast te leggen!!!

Zo snel mogelijk, als hij goed gaat worden, wordt ie duurder!

Bankzitter

Heeft het niet laten zien op eredivisieniveau  :zweep

Maar eens dat hij goed bij de club lijkt te passen.

diekhuzen

Citaat van: Specuveter op februari 01, 2025, 13:54:31
Ik zou er alles aan doen om alvast in gesprek te gaan om hem volgend seizoen vast te leggen!!!

Wat voorbarig zeg, eerst maar even een paar doelpuntjes maken.