Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeredy Hilterman

Gestart door Huizen, januari 23, 2025, 20:41:39

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Arm uit de kom. (heb ik ook al enkele keren gehad)
1e keer valt de pijn mee, en herstel je  vrij snel.
Ik hoop het zelfde voor Jeredy.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op februari 01, 2025, 14:15:12
Arm uit de kom. (heb ik ook al enkele keren gehad)
1e keer valt de pijn mee, en herstel je  vrij snel.
Ik hoop het zelfde voor Jeredy.

Klopt duurde 6 en een halve minuut
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: Specuveter op februari 01, 2025, 13:54:31
Ik zou er alles aan doen om alvast in gesprek te gaan om hem volgend seizoen vast te leggen!!!

Dat dachten we bij alofabi ook. Eerst maar bewijzen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2025, 14:18:11
Klopt duurde 6 en een halve minuut

Bedoel je dit serieus? Als de arm in de kom zit begint daarna het herstel pas.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op februari 01, 2025, 15:43:32
Bedoel je dit serieus? Als de arm in de kom zit begint daarna het herstel pas.

Nee tuurlijk niet, maar onze held kwam zo snel weer terug :proost
Henk, held, bedankt

YellowBlue

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2025, 13:30:06
Wat is er zacht aan de hand van Henk. Ik vind het wel normaal dat je iemand niet direct opstelt als ie net een paar dagen bij de club is (Ogbeche was de uitzondering, maar die had ook al 18 x gescoord in een oefenwedstrijd), net als ik het ook normaal vind dat je hem wel in laat vallen. Is ook niet zo ongewoon bij andere clubs al ik dat zo zie.
Ik zeg ook niet dat het abnormaal is. Je hebt trainers die het met de zachte hand doen omdat ze in hun visie anders het groepsproces verstoren, daar hoort Henk ook bij, en je hebt trainers die dat niets interesseert en een nieuwe aanwinst gelijk opstelt.  In dit geval was ergeen andere spits die hij uit de basis moest spelen omdat we die simpelweg niet hadden. Ik had het hem dus direct 90 minuten laten spelen. Je zag ook direct meer aansluiting van het middenveld toen hij er in kwam.







denistel

Citaat van: YellowBlue op februari 02, 2025, 14:18:45
Ik zeg ook niet dat het abnormaal is. Je hebt trainers die het met de zachte hand doen omdat ze in hun visie anders het groepsproces verstoren, daar hoort Henk ook bij, en je hebt trainers die dat niets interesseert en een nieuwe aanwinst gelijk opstelt.  In dit geval was ergeen andere spits die hij uit de basis moest spelen omdat we die simpelweg niet hadden. Ik had het hem dus direct 90 minuten laten spelen. Je zag ook direct meer aansluiting van het middenveld toen hij er in kwam.

had ik ook gedaan en dan maar zien hoe lang ie het vol zou houden toch

fred


Noordcambuur

Citaat van: fred op februari 04, 2025, 16:46:50
2 weken aan de kant
hebben wij weer tegen J.PSV en Top Oss er niet bij?

Poetser

Gelukkig tegen laagvliegers.


Trainert!

Citaat van: Poetser op februari 04, 2025, 18:19:54
Gelukkig tegen laagvliegers.


Daar hebben we het ook zo makkelijk mee.


denistel

Citaat van: Poetser op februari 04, 2025, 18:19:54
Gelukkig tegen laagvliegers.

j psv op maandagavond pas maar op

Noordcambuur

Citaat van: denistel op februari 04, 2025, 19:26:30
j psv op maandagavond pas maar op
denistel is Simons niet verkocht aan een Belgische club.

sunderland


Bankzitter

Vrijdag er weer bij... valt mee dus.