Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeredy Hilterman

Gestart door Huizen, januari 23, 2025, 20:41:39

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Wel snel doorgeschakeld na MU net als destijds met Raatsie naar Jansen.
Ik denk niet dat een andere TM het beter zou doen dan Lambooij.

Ga ervan uit dat ze niet dezelfde fout maken en hij direct volgende week bij de selectie zit.

Westerpark

Citaat van: Trainert! op januari 24, 2025, 07:07:26

Hij bedoelt:
Met een speler van manchester united bezig zijn, om vervolgens met hilterman aan te komen.

in ieder geval welkom, en schiet ons naar de eredivisie! |:)

Tja, spelers uit de jeugdopleiding van topclubs is ook geen garantie voor succes. Denk aan El Hilali of een Bovar Karim

Gasgeve

Citaat van: Westerpark op januari 24, 2025, 08:27:10
Tja, spelers uit de jeugdopleiding van topclubs is ook geen garantie voor succes. Denk aan El Hilali of een Bovar Karim
Precies. Liever een 26 jarige die zich al in deze competitie heeft bewezen dan een grillige 19 jarige die talent heeft, maar nog niks heeft bewezen. Goed werk Lambooij.

Galdiano

Citaat van: Gasgeve op januari 24, 2025, 08:29:40
Precies. Liever een 26 jarige die zich al in deze competitie heeft bewezen dan een grillige 19 jarige die talent heeft, maar nog niks heeft bewezen. Goed werk Lambooij.

Daar is niks mis mee. Alleen daar is nu het moment niet voor.
In de zomer maar weer naar talenten zien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurAmersfoort

Prima aanwinst en goed doorgeschakeld.

Als je naar de hoeveelheid kansen krijgt die wij krijgen verwacht ik dat hij er, mist fit, gewoon 10+ inramt in de 2e seizoenshelft.

Vlampiep

Hilterman lijkt mij best een goed scorende spits, maar ik ben reuze benieuwd wanneer hij inzetbaar zal zijn, want hierin heb ik echt mijn twijfels.

Bankzitter

Ik hoop volgende week bij de selectie, beginnen met invalbeurten en over een wedstrijd of 3 basis.
Dat zijn dan iets 12 wedstrijden basis en mischien NC.

Als ik de KKD een beetje inschat wordt in de laatste fase beslist voor de 2e promotieplaats.. zie ook Roda vorig jaar.
Dan gaat het erom wie er met de druk kan omgaan en wat extra's kan brengen.
Dat zit je met Hilterman wel goed.

Grijskijkert

#23
Speelde niet omdat hij ruzie kreeg met de trainer nadat hij een injectie weigerde te nemen na de voetblessure die hij op liep aan het begin van het seizoen.

En hoe ze bij hem komen: Hij heeft afgelopen zomer hier al gespreken gehad, maar koos toen voor het geld in Duitsland!
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Citaat van: Bankzitter op januari 24, 2025, 09:46:11
Ik hoop volgende week bij de selectie, beginnen met invalbeurten en over een wedstrijd of 3 basis.
Dat zijn dan iets 12 wedstrijden basis en mischien NC.

Als ik de KKD een beetje inschat wordt in de laatste fase beslist voor de 2e promotieplaats.. zie ook Roda vorig jaar.
Dan gaat het erom wie er met de druk kan omgaan en wat extra's kan brengen.
Dat zit je met Hilterman wel goed.
Als hij maandag fit blijkt, gelijk opstellen! Zo snel mogelijk automatismen er in slijpen.

wagen306

Dat is een hele ommezwaai van Man. United naar 3e niveau Duitsland en daar 3e keuze zijn. Zegt dat wat over de kwaliteit van de speler of over de 3e Liga. Hoop niet dat het weer zon gevalletje Mahi wordt. Als ie fit is, zeker een goede aanvulling.

Grijskijkert

Citaat van: wagen306 op januari 24, 2025, 17:23:43
Dat is een hele ommezwaai van Man. United naar 3e niveau Duitsland en daar 3e keuze zijn. Zegt dat wat over de kwaliteit van de speler of over de 3e Liga. Hoop niet dat het weer zon gevalletje Mahi wordt. Als ie fit is, zeker een goede aanvulling.
Zo kan jij je eigen waarheid cre?ren... Was O21 speler van United nog geen minuut in het eerste gemaakt. En de kwaliteit van Hilterman afdoen door zijn situatie daar(en weet je het lees mijn post hierboven)... Weet je nog een ene Muhren, die kwam ook niet aan het spelen toe bij zijn oude club.....
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Jeremy moet een schot in de roos zijn.

denistel

eindelijk hier wacht ik al 4 jaar op. knallu kerel

wagen306

M?hren was voltreffer, hoop dat hilterman ook gaat slagen. Bedenkingen hebben mag toch.