Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeredy Hilterman

Gestart door Huizen, januari 23, 2025, 20:41:39

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Deze post is alweer 2 weken geleden.. is hij nou nog niet fit?

NRG

Citaat van: YellowBlue op februari 24, 2025, 20:20:55
Deze post is alweer 2 weken geleden.. is hij nou nog niet fit?

Zit op de bank toch?

wiekie1969

Ongeleid projectiel.  Had een rode kaart moeten hebben. Maar dat duurt niet lang meer. Beheersing kan geen kwaad vriend, tikkeltje overdreven die invalbeurt.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2025, 05:51:35
Ongeleid projectiel.  Had een rode kaart moeten hebben. Maar dat duurt niet lang meer. Beheersing kan geen kwaad vriend, tikkeltje overdreven die invalbeurt.

Zo kan je er naar kijken. Ik zag iemand die de energie terug bracht in de ploeg, waardoor wij terug kwamen in de wedstrijd en het complete initiatief over namen. Die agressie was misschien te veel, maar voor mij wel de agressie die de rest opsleepte.

Poetser

Citaat van: Lore op februari 25, 2025, 06:53:49
Zo kan je er naar kijken. Ik zag iemand die de energie terug bracht in de ploeg, waardoor wij terug kwamen in de wedstrijd en het complete initiatief over namen. Die agressie was misschien te veel, maar voor mij wel de agressie die de rest opsleepte.

Juist. Precies dit.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2025, 05:51:35
wat wil je nou? Eerst constant alles afbranden omdat het suuten binne. Compleet met de vorige sprekers eens. Zonder hem hadden we niks ben ik van overtuigd

YellowBlue

Citaat van: NRG op februari 24, 2025, 20:47:41
Zit op de bank toch?
klopt, maar eerst werd er gezegd 2 weken, toen zei  Henk vrijdag is ie er weer bij (na een week), dat bleek dan toch weer te snel. Toen zeiden ze 2 weken en  nu was het 3 weken later en zo te zien lag dat niet alleen aan zijn schouder. Ik denk dat de angst er gewoon in zit bij de TS met al het gezeik met de spitspositie. Dan wordt er gezegd nu 30 minuten en daarna 45 minuten en dan 60.... pff. Je weet pas hoe lang hij echt kan als hij meer tijd krijgt toch? Opstellen, misschien haalt hij prima de rust, herstellen en het laatste half uur een verse kracht er in.
Maar die trage Rolke kan echt niet, dan liever Balk.

michello

Hilterman?s club heeft iig een ongekende prestatie geleverd en bizar veel geld verdiend. Misschien valt er wat te regelen in de zomer  :devil
Aan de andere kant, Uldrikis kruisband gescheurd waarschijnlijk?.

Het werd een prachtige avond voor de spelers van Arminia Bielefeld. De Duitse derdeklasser schakelde voor de derde keer dit toernooi een Bundesliga-club uit. Na Hannover 96, Union Berlin en Freiburg was nu Werder Bremen aan de beurt. Daardoor kan de club nog eens 3,14 miljoen euro bijschrijven. De totale bekerinkomsten staan dit seizoen op 6,5 miljoen euro. Ter vergelijking: dat is meer dan de hele begroting van competitiegenoten als SC Verl, Viktoria K?ln of Alemannia Aachen.

Close
Voor de spelers werd de avond nog mooier. Succestrainer Mich?l Kniat was na afloop door het dolle heen. Hij vertelde aan de Duitse pers dat zijn spelers een avondje stappen gunde. 'Vanavond hebben ze vrij spel, alles mag. Het maakt me helemaal niets uit wat ze doen. Ze moeten vooral van deze avond genieten.' Dat was de trainer zelf overigens ook van plan. Hij vertelde later zelf ook te willen aansluiten bij de club in Bielefeld waar zijn spelers neerstrijken. 'Ik laat niemand dit meer van me afpakken.'
E?n speler van Bielefeld hield een naar gevoel over aan de bekerstunt. Voormalig Cambuur-spits Roberts Uldrikis viel geblesseerd uit. Na afloop vertelde zijn trainer dat hij vermoedelijk zijn kruisband heeft gescheurd. 'Ik kan dat nog niet met honderd procent zekerheid zeggen, maar het lijkt er wel op.' Uldrikis was afgelopen vrijdag nog de grote man tegen 1860 M?nchen met een goal en een assist (0-3 zege).
In de halve finale van de beker volgt een duel met VfB Stuttgart, Bayer Leverkusen of de winnaar van RB Leipzig-VfL Wolfsburg. Maar eerst zondag weer de focus op de Derde Bundesliga, dan komt VfB Stuttgart op bezoek. Het tweede elftal, dan wel te verstaan.

Bankzitter

Zeer verstandig afgezegd voor het interlandweekend.
Nog lang niet fit en last van de schouder, lekker thuis blijven en herstellen.

Arno A

Noordcambuur

De selectie heeft afgelopen nacht in de Bosch geslapen alleen Hilterman is naar huis gestuurd.

Wordt vervolgd?.. :_schater

Benniepos

Hilterman samen met Pauwels terug naar Lwd

Dreet

Het is su langzamerhand Hakkekruk Hilterman. Nou was het weer migraine.....

wiekie1969

Hest nog helemaal niks aan gehad.