Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeredy Hilterman

Gestart door Huizen, januari 23, 2025, 20:41:39

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Eindelijk een echte spits |:)

Galdiano

Citaat van: Bussum op januari 23, 2025, 20:41:39
Eindelijk een echte spits |:)

Ik denk jij plaatst wel even een foto van de promoties erbij.  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

anderszchristian

Prima aanwinst! Benieuwd hoe wedstrijd fit hij is. Toch een blessure gehad en al geruime tijd niet gespeeld.

Grijskijkert

Citaat van: anderszchristian op januari 23, 2025, 21:01:31
Prima aanwinst! Benieuwd hoe wedstrijd fit hij is. Toch een blessure gehad en al geruime tijd niet gespeeld.
Wel getraind en die trainingen daar zijn pittig, 70 minuten en Afolabi of Balk de rest. Er zijn zat mogelijkheden, maar op naar de nieuwe rechtsbuiten. |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Huizen

Citaat van: Galdiano op januari 23, 2025, 20:57:59
Ik denk jij plaatst wel even een foto van de promoties erbij.  :proost



|:)

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Bussum  |:) bist weer actief bezig geweest met knippen en plakken  :thumbsup

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2025, 21:15:35
Bussum  |:) bist weer actief bezig geweest met knippen en plakken  :thumbsup

Die man is zo goed met good old paint.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardiascc


Drumfather SCC

Citaat van: anderszchristian op januari 23, 2025, 21:01:31
Prima aanwinst! Benieuwd hoe wedstrijd fit hij is. Toch een blessure gehad en al geruime tijd niet gespeeld.

Hansaplast FC heeft weer een speler verhuurd... en Cambuur zag dat wel zitten
Desondanks welkom en probeer er wat van te maken  |:)
Mits fit een echte versterking voor onze club!

mark1989

Ja er moest en zou een spits komen. Ik ben niet echt onder de indruk als ik beelden terug zie. 3e niveau duitsland op de bank. maar goed het is beter dan de Leeuw

Poetser

Citaat van: mark1989 op januari 24, 2025, 01:01:18
Ja er moest en zou een spits komen. Ik ben niet echt onder de indruk als ik beelden terug zie. 3e niveau duitsland op de bank. maar goed het is beter dan de Leeuw

Niet onder de indruk? Een bewezen aanspeelpunt ?n doelpuntenmaker in de KKD. Mits fit is dit echt een topspeler voor ons en het ontbrekende stukje van de puzzel.

Trainert!

Citaat van: mark1989 op januari 24, 2025, 01:01:18
Ja er moest en zou een spits komen. Ik ben niet echt onder de indruk als ik beelden terug zie. 3e niveau duitsland op de bank. maar goed het is beter dan de Leeuw


Hij bedoelt:
Met een speler van manchester united bezig zijn, om vervolgens met hilterman aan te komen.

in ieder geval welkom, en schiet ons naar de eredivisie! |:)

Specuveter

Lambooy was rond met Manchester
Helaas wou de speler toch in Engeland blijven
Daar doe je niks aan.

fred

Hoop dat we nu een keer geluk hebben en dat deze man er nog even  15 in prikt.

Komt terug van een slepende voetblessure.

Succes in ieder geval  |:)