Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jeredy Hilterman

Gestart door Huizen, januari 23, 2025, 20:41:39

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:29:48
denistel je kunt Hilterman en Afolabi ieder een helft mee laten doen.

kan wel maar gebeurd niet.zelfde basis als afgelopen vrijdag denk ik

Noordcambuur

Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 14:33:45
kan wel maar gebeurd niet.zelfde basis als afgelopen vrijdag denk ik
oke Afolabi heeft afgelopen vrijdag 30 minuten gespeeld dan ga ik er vanuit dat hij nu wel 45 minuten mee kan voetballen.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 14:33:45
kan wel maar gebeurd niet.zelfde basis als afgelopen vrijdag denk ik
Ik vermoed dat Nieling niet speelt, heeft nu 3 trainingen gemist door een teen probleem.
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2025, 14:46:49
Ik vermoed dat Nieling niet speelt, heeft nu 3 trainingen gemist door een teen probleem.

de trainer zei dat ie wel speelt.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2025, 14:43:04
oke Afolabi heeft afgelopen vrijdag 30 minuten gespeeld dan ga ik er vanuit dat hij nu wel 45 minuten mee kan voetballen.

die brengt niks Rolke staat gewoon spits

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur


PePe

Citaat van: Grijskijkert op januari 28, 2025, 14:46:49
Ik vermoed dat Nieling niet speelt, heeft nu 3 trainingen gemist door een teen probleem.

Poll/Casas/Smand naar het centrum.

sunderland

Citaat van: PePe op januari 28, 2025, 16:44:08
Poll/Casas/Smand naar het centrum.
dat is mooi klote. Smand a.u.b. zeg. Dat trage houterige gedoe met anderen in problemen brengen. Die goal vrijdag ook, ok? fout van keeper maar waarom speel je die bal ?berhaupt terug en al helemaal naar ons keeper die zijn dag niet heeft. Vond hem dramatisch invallen. Casas heeft heel lang niet gespeeld

sunderland

Net interview met hem gezien. Het is een rommelaar die je de hele wedstrijd niet kan zien zei hij over zichzelf.  Nou als hij ze maar maakt. Dus absoluut niet de spits die ze voor ogen hadden om via een spits door te voetballen.

denistel

Citaat van: sunderland op januari 28, 2025, 19:07:41
dat is mooi klote. Smand a.u.b. zeg. Dat trage houterige gedoe met anderen in problemen brengen. Die goal vrijdag ook, ok? fout van keeper maar waarom speel je die bal ?berhaupt terug en al helemaal naar ons keeper die zijn dag niet heeft. Vond hem dramatisch invallen. Casas heeft heel lang niet gespeeld

nieling speelt gewoon

YellowBlue

Citaat van: PePe op januari 28, 2025, 12:26:09
Tuurlijk niet, we hevve smeekt om een spits, we gaan hem niet ope bank sette.
we gaan het zien.

denistel

Citaat van: YellowBlue op januari 28, 2025, 21:23:53
we gaan het zien.

zo wel hij zelf als de trainer zeiden vanmorgen een invalbeurt vrijdag

Trainert!

Citaat van: denistel op januari 28, 2025, 22:54:56
zo wel hij zelf als de trainer zeiden vanmorgen een invalbeurt vrijdag


Dus weer geen spits vanaf het begin. :zucht

fred

Henkie is zuinig op zijn jongens. Dus eerst even paar weken optrainen